2021-04-08, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jag gissar du inte skriver så mycket? Försöker inte trycka dit dig skriver inga mängder själv jag heller. Min poäng är att, testa skriva en hel jävla del så kan du få dig en överraskning. Då kan du ryka utan anledning. Tro inte att JH är nån sorts bastion av ordning och reda och rättvisa, hänvisar till mitt tidigare inlägg där jag skriver att JHs upplägg med coacher är dysfunktionellt, kan även lägga till ljusskyggt. Det händer en hel del du inte har en aning om.

Vad är det som händer bakom skynkena som inte händer på vilket annat företag som helst menar du?

Du tror väl inte blint på Frekkinheads historier hoppas jag? De är lika fiktiva som players profiler.

JH är reggat företag, betalar skatt, moms osv och bryter inte mot några lagar.
2021-04-08, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotSoFlink
Vad är det som händer bakom skynkena som inte händer på vilket annat företag som helst menar du?

Du tror väl inte blint på Frekkinheads historier hoppas jag? De är lika fiktiva som players profiler.

Dessutom gör de ett bättre arbete än Arbetsförmedligen skulle jag t.o.m säga.
2021-04-08, 16:06
Medlem
Jag skulle vilja testa detta! PM, någon?
2021-04-08, 17:27
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shreksmorsa
Jag skulle vilja testa detta! PM, någon?
Onödigt med pm, allt är lika öppet som karins ben en fredagskväll. Titta i tråden
2021-04-08, 17:45
Medlem
Gesaffelsteins avatar
fp
2021-04-08, 17:48
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Oroa dig inte, nya historier är på väg, och de är alla sanna
2021-04-08, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Oroa dig inte, nya historier är på väg, och de är alla sanna

Det kommer komma lite saker din väg också, men de blir inte offentliga på Flashback
2021-04-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Onödigt med pm, allt är lika öppet som karins ben en fredagskväll. Titta i tråden
Du har ju 97% personliga påhopp och penismätningar här, svårt att hitta relevant innehåll...
2021-04-08, 23:57
Medlem
Citat:
Du har ju 97% personliga påhopp och penismätningar här, svårt att hitta relevant innehåll...
Personliga påhopp och penis-geometri är 97% av detta yrke bubbis, resterande 3% består av att svara på frågan VAR BOR DU DÅ??

Detta är inget för dig, ring soc imorgon, tror de har jour, som du vet är det stängt över helgen. Blöta kyssar till valfritt ställe på din kropp.
2021-04-09, 00:45
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Det kommer komma lite saker din väg också, men de blir inte offentliga på Flashback

Men du har fortfarande inte svarat på VART DU BOR?!
Och jo, allting som händer mig blir offentligt på Flashback. Här finns inga hemligheter, Love&Kisses
2021-04-09, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Personliga påhopp och penis-geometri är 97% av detta yrke bubbis, resterande 3% består av att svara på frågan VAR BOR DU DÅ??

Detta är inget för dig, ring soc imorgon, tror de har jour, som du vet är det stängt över helgen. Blöta kyssar till valfritt ställe på din kropp.

Är det pga det här jobbet ni blir så bittra, eller är ni bara trasiga själar från början?
2021-04-09, 07:16
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Är det pga det här jobbet ni blir så bittra, eller är ni bara trasiga själar från början?
Vi är bittra sök inte detta jobb, fixa soc istället tack på förhud

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in