Citat:
Ursprungligen postat av
FruFortune
Som många har sagt, svårt nu i coronatider! Men min erfarenhet av det är att det är blandat i ålder och utseende. Vissa släpper in singelkillar, andra inte. Sen finns det temakvällar också, där det t ex bara är par eller bara singlar.
Min erfarenhet av swingersklubb är mestadels bara positiv (jag gick som singelkvinna). Första gången jag klev in där, nervös som fan, var det så underligt att se ett gäng människor knulla som om det inte vore något konstigt. I efterhand kändes det frigörande. De negativa erfarenheterna rör sig om män som tagit sig friheter eller bara trott att det var fritt fram smörgåsbord på alla kvinnorna där, men det är bara enstaka tillfällen, och en erfaren arrangör kan hantera sånt bra.
Mitt tips är egentligen att gå dit första gången med en vän eller en partner. Man känner sig lite mindre obekväm, och hittar man ingen att ligga med kan man alltid snacka/ligga med sitt sällskap.
Lycka till! Hoppas ni får kul om ni bestämmer er för att testa

Som singeltjej är det nog uppskattat att gå på klubb! Det måste väl nästan bara vara att välja o vraka bland killarna?
Men, precis som du säger, det är inte bara att gå att sätta på första bästa tjej man hittar på klubben, vilket många verkar tro. Det måste givetvis finnas samtycke. Inte heller finns det någon "knullgaranti" på swingersklubb. När jag var där fick ägaren o en biffig kille som hjälpte till, rycka in o slänga ut en kille, som förgrep sig på en tjej utan något samtycke. Han han knappt klä på sig innan han blev utslängd, så hörde jag när de stängde dörren, han snyftande;
-Men mina pengar då?
-Dom är förverkade, röt ägaren.
Det kostar, jag tror över tusen kronor för en singelkille att komma in. Vi gick gratis som par o då blev vi automatisk medlemmar i ett år. Singelkillar måste betala en medlemsavgift, samt ett inträde varje gång.
Tyckte också det kändes konstigt med människor som knullade lite här o var, men sen började man titta lite o skratta när t.ex två tjejer lekte med olika leksaker i en gunga fäst i taket, o sen blev man mer o mer aktiv själv i festligheterna!