2021-04-08, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Vi uppfattar nog att det är mer parbyte på Adam & Eva generellt, sen är det ju såklart beroende på vilka som är där.
Nu i Covid så är A&E stängt men PiH har öppet, dock med restriktioner.

Hur ser de restriktionerna ut?
Citera
2021-04-09, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Hur ser de restriktionerna ut?
Max antal personer, föranmälan, inte öppet lika ofta. Typ
Citera
2021-04-09, 17:02
Medlem
Som många har sagt, svårt nu i coronatider! Men min erfarenhet av det är att det är blandat i ålder och utseende. Vissa släpper in singelkillar, andra inte. Sen finns det temakvällar också, där det t ex bara är par eller bara singlar.

Min erfarenhet av swingersklubb är mestadels bara positiv (jag gick som singelkvinna). Första gången jag klev in där, nervös som fan, var det så underligt att se ett gäng människor knulla som om det inte vore något konstigt. I efterhand kändes det frigörande. De negativa erfarenheterna rör sig om män som tagit sig friheter eller bara trott att det var fritt fram smörgåsbord på alla kvinnorna där, men det är bara enstaka tillfällen, och en erfaren arrangör kan hantera sånt bra.

Mitt tips är egentligen att gå dit första gången med en vän eller en partner. Man känner sig lite mindre obekväm, och hittar man ingen att ligga med kan man alltid snacka/ligga med sitt sällskap.

Lycka till! Hoppas ni får kul om ni bestämmer er för att testa
Citera
2021-04-09, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruFortune
Som många har sagt, svårt nu i coronatider! Men min erfarenhet av det är att det är blandat i ålder och utseende. Vissa släpper in singelkillar, andra inte. Sen finns det temakvällar också, där det t ex bara är par eller bara singlar.

Min erfarenhet av swingersklubb är mestadels bara positiv (jag gick som singelkvinna). Första gången jag klev in där, nervös som fan, var det så underligt att se ett gäng människor knulla som om det inte vore något konstigt. I efterhand kändes det frigörande. De negativa erfarenheterna rör sig om män som tagit sig friheter eller bara trott att det var fritt fram smörgåsbord på alla kvinnorna där, men det är bara enstaka tillfällen, och en erfaren arrangör kan hantera sånt bra.

Mitt tips är egentligen att gå dit första gången med en vän eller en partner. Man känner sig lite mindre obekväm, och hittar man ingen att ligga med kan man alltid snacka/ligga med sitt sällskap.

Lycka till! Hoppas ni får kul om ni bestämmer er för att testa
Som singeltjej är det nog uppskattat att gå på klubb! Det måste väl nästan bara vara att välja o vraka bland killarna?

Men, precis som du säger, det är inte bara att gå att sätta på första bästa tjej man hittar på klubben, vilket många verkar tro. Det måste givetvis finnas samtycke. Inte heller finns det någon "knullgaranti" på swingersklubb. När jag var där fick ägaren o en biffig kille som hjälpte till, rycka in o slänga ut en kille, som förgrep sig på en tjej utan något samtycke. Han han knappt klä på sig innan han blev utslängd, så hörde jag när de stängde dörren, han snyftande;
-Men mina pengar då?
-Dom är förverkade, röt ägaren.

Det kostar, jag tror över tusen kronor för en singelkille att komma in. Vi gick gratis som par o då blev vi automatisk medlemmar i ett år. Singelkillar måste betala en medlemsavgift, samt ett inträde varje gång.

Tyckte också det kändes konstigt med människor som knullade lite här o var, men sen började man titta lite o skratta när t.ex två tjejer lekte med olika leksaker i en gunga fäst i taket, o sen blev man mer o mer aktiv själv i festligheterna!
Citera
2021-04-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Som singeltjej är det nog uppskattat att gå på klubb! Det måste väl nästan bara vara att välja o vraka bland killarna?

Men, precis som du säger, det är inte bara att gå att sätta på första bästa tjej man hittar på klubben, vilket många verkar tro. Det måste givetvis finnas samtycke. Inte heller finns det någon "knullgaranti" på swingersklubb. När jag var där fick ägaren o en biffig kille som hjälpte till, rycka in o slänga ut en kille, som förgrep sig på en tjej utan något samtycke. Han han knappt klä på sig innan han blev utslängd, så hörde jag när de stängde dörren, han snyftande;
-Men mina pengar då?
-Dom är förverkade, röt ägaren.

Det kostar, jag tror över tusen kronor för en singelkille att komma in. Vi gick gratis som par o då blev vi automatisk medlemmar i ett år. Singelkillar måste betala en medlemsavgift, samt ett inträde varje gång.

Tyckte också det kändes konstigt med människor som knullade lite här o var, men sen började man titta lite o skratta när t.ex två tjejer lekte med olika leksaker i en gunga fäst i taket, o sen blev man mer o mer aktiv själv i festligheterna!

Haha ja, i princip välja och vraka så länge man är ren och relativt normalbyggd. Men sen är det ju som i "verkliga livet" att det är konkurrens om de mest attraktiva männen.

Tror många har uppfattningen att swingersklubb är lika med knullgaranti, vilket det tyvärr inte är. Men gillar man att låna/låna ut/bli utlånad, ha sex inför andra, se andra ha sex etc, är det fantastiskt.

De ställena jag har varit på landar årsmedlemskap för singelmän på runt 400 kronor, har jag för mig. Plus inträdet till arrangemangen. Beror på vart man går, som sagt Par och singelkvinnor har också årsavgift och entreavgift, men lägre kostnad.
Citera
2021-04-12, 21:53
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar

Jag har själv bara erfarenhet av en swingerklubb i Göteborgsområdet där jag blev medlem tillsammans med en kk. När hon senare skaffade pojkvän fortsatte jag vara medlem och gå på fester.

Då (2019) betalade jag 500:-/år + 300:-/träff. Med tio knullfester och fem gangbang/temafester per år så kunde jag teoretiskt gå på swingerklubb till en kostnad av 333-800 kr per tillfälle beroende på om jag gick på alla 15 tillställningarna eller bara en gång.
Citera
2021-04-13, 06:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Max antal personer, föranmälan, inte öppet lika ofta. Typ

Hur skyddar dessa restriktioner från Covid? Har folk inte längre sex i samma rum? Partnerbyten?
Citera
2021-04-13, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Hur skyddar dessa restriktioner från Covid? Har folk inte längre sex i samma rum? Partnerbyten?
Det är väl det det inte gör, men klubben lägger över ansvaret på besökarna.
En anekdot till detta. Vid ett besök under coronatider nyligen skulle min fru och en kvinna till suga mig till att jag avslutade i deras ansikten. Vi hann precis börja då personalen kom in och sa att polisen var utanför och att alla måste bära munskydd.
Det blev väldigt komiskt men väldigt innovativt hur man kan bära munskydd
Citera
2021-04-13, 18:40
Medlem
Fittheligeandes avatar
Är det mycket runkgubbar på swingerklubbarna? Eller man har en viss reglering med vilka man släpper in antar jag.
Citera
2021-04-28, 12:57
Medlem
Har visserligen bara vart på swingersklubb en gång, men då var det allt mellan 20-60 år typ.
Citera
2021-06-06, 13:13
Medlem
Hade varit grymt att bjuda ut frun på en klubb, jag njuter av hennes upphetsning och kåthet. Att få uppleva det från sidan som åskådare tänder jag grymt på.
Vilken klubb i Sverige är bäst för nybörjare och hur i hela friden lurar man med frugan, tror inte hon hänger med frivilligt om hon vet vad som är på g.
Citera
2021-06-06, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zbgj
Hade varit grymt att bjuda ut frun på en klubb, jag njuter av hennes upphetsning och kåthet. Att få uppleva det från sidan som åskådare tänder jag grymt på.
Vilken klubb i Sverige är bäst för nybörjare och hur i hela friden lurar man med frugan, tror inte hon hänger med frivilligt om hon vet vad som är på g.

Man "lurar inte med frugan" eller nån öht på sånt. Har ämnet diskuterats innan och hon verkat nyfiken och upphetsad av det men ambivalent kan man eventuellt, om man har lite fingertoppskänsla, ta med henne och överraska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in