• 2
  • 3
2021-06-07, 13:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zbgj
Hade varit grymt att bjuda ut frun på en klubb, jag njuter av hennes upphetsning och kåthet. Att få uppleva det från sidan som åskådare tänder jag grymt på.
Vilken klubb i Sverige är bäst för nybörjare och hur i hela friden lurar man med frugan, tror inte hon hänger med frivilligt om hon vet vad som är på g.
Att inte ha pratat igenom ett sådant besök kan sluta i riktigt jobbigt läge, särskilt för dig skulle jag tro. Ni bör sätta upp era gränser tillsammans. Prata alltså igenom detta INNAN ett besök. Sen är det dags att gå på klubb och släppa oss! För er båda!
Citera
2022-09-23, 23:05
Medlem
flugornass avatar
Aha nu fattar jag så vi kan gå på klubb och ha sex på varsitt håll?
Jag är övertygad om att min man är bs och skulle tycka det vore sexigt att se honom i en situation med en kvinna och två män där jag bara betraktar honom, är det det som kallas cuck old?
Alltså han har ett manligt könsorgan i munnen och snoppen i ett kvinnligt jäklar vad coolt det skulle vara att se, men utan en massa sperma sprut.
Citera
2022-10-06, 11:52
Medlem
mjukmjukares avatar
Har varit en del på klubb. Och oftast är det jävligt osexigt. Många är för blyga och verkar inte ha koll på var dom är. Så dom tänder på att bara ha sex med sin partner och går igång på att andra ser.

1 klubb på 10 levererar.
Privata fester, när man har fått lite kontakter, är alltid mycket bättre för den som vill se, ge och få!!

Citera
2022-10-06, 13:14
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Har varit en del på klubb. Och oftast är det jävligt osexigt. Många är för blyga och verkar inte ha koll på var dom är. Så dom tänder på att bara ha sex med sin partner och går igång på att andra ser.

1 klubb på 10 levererar.
Privata fester, när man har fått lite kontakter, är alltid mycket bättre för den som vill se, ge och få!!

Undrar lite smått vad du varit på för klubbar då det oftast är väldigt trevligt på klubbarna vi brukar besöka?
Citera
2022-10-06, 14:25
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Undrar lite smått vad du varit på för klubbar då det oftast är väldigt trevligt på klubbarna vi brukar besöka?

Vuxenkul är lite så. Ibland kommer det par som bara går en runda och sedan går ut igen. Lite komiskt men tråkigt. Sedan finns det vissa som vet precis vad de vill. Det är mest bögar och transvestiter/transsexuella som är ohämmade där, men det är klart, det är mycket högre psykisk press om man är kvinna. Om man är man och något äckel stöter på en, så brukar det räcka att man visar med sitt kroppsspråk att man inte vill ta i dem med tång.
Citera
2022-10-06, 16:18
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok

Ja, jag har spridit ut dom (och säkert haft min vanliga tur) 1 av 10 var lite hårt men 4 av 10.
Max.
Sverige, Danmark, Tyskland och Holland.

Privata tillställningar i Sverige och Danmark.

,
Citera
2022-10-06, 16:29
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Vuxenkul är lite så. Ibland kommer det par som bara går en runda och sedan går ut igen. Lite komiskt men tråkigt. Sedan finns det vissa som vet precis vad de vill. Det är mest bögar och transvestiter/transsexuella som är ohämmade där, men det är klart, det är mycket högre psykisk press om man är kvinna. Om man är man och något äckel stöter på en, så brukar det räcka att man visar med sitt kroppsspråk att man inte vill ta i dem med tång.
Nu brukar vi mest besöka parklubbar, brukar inte vara många superframfusiga män där, men visst har vi upplevt sådana. Både jag och frun förmår dock att avvisa sådana (och, för all del, även superframfusiga kvinnor, de finns de också i en något mindre mängd).

Vad jag ville säga var väl att jag inte delade åsikten att det inte händer något på klubbarna och att fester alltid är bättre (vilket de KAN vara, men definitivt inte alltid). Vi föredrar dock lite mer planerade träffar numera, även om vi besöker klubbarna regelbundet.
Citera
2022-10-06, 16:31
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja, jag har spridit ut dom (och säkert haft min vanliga tur) 1 av 10 var lite hårt men 4 av 10.
Max.
Sverige, Danmark, Tyskland och Holland.

Privata tillställningar i Sverige och Danmark.

,
Har mest varit i Sverige ska ju erkännas och då allra mest på parklubbar där fördelningen mellan könen är någorlunda jämn. Vi har också haft väldigt trevliga upplevelser i Tyskland... Men du har rätt i att det inte alltid blir helt toppen, även om det oftast hänger väldigt mycket på dig själv också (en del ÄR blyga, men släpper loss om de får chansen och någon annan, du, tar initiativet).
Citera
2024-11-21, 09:14
Medlem
Har för mig att det fanns en swingerklubb i Göteborg, Skräppekärr/Alelyckan ind.omr. mellan älven o E45 för väl 20 år sedan ...
Finns den kvar ?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in