2021-04-08, 15:05
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Nä, det tror jag inte. Han fnissade säkert hejdlöst där bakom masken, så han blev helt röd i ansiktet.

Vete sjutton.
Han har iaf haft mycket god tid på sig att ändra sig med både film, paket och idiotlappar.

Otroligt att han faktiskt lämnade in paket och film.
Bra för att visa hur dåligt omdöme han har, hur okontrollerat arg han blir och vilka effekter det har på hans handlande.

Inte normalt att handla på det här sättet när man är misstänkt för mord.
Citera
2021-04-08, 15:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
En ny cache släpptes nyss

http://coord.info/GC98DEF Kumla nästa
Tyvärr utanför murarna för Stefan, men budskapet är tydligt.

Men det blir på "vägen" väl, norrifrån Örebro, eller hur?
Citera
2021-04-08, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Vete sjutton.
Han har iaf haft mycket god tid på sig att ändra sig med både film, paket och idiotlappar.

Otroligt att han faktiskt lämnade in paket och film.
Bra för att visa hur dåligt omdöme han har, hur okontrollerat arg han blir och vilka effekter det har på hans handlande.

Inte normalt att handla på det här sättet när man är misstänkt för mord.

Och om jag fattade det rätt, som NA.se förtydligade, så kom han hem och skulle "hitta" sitt fynd, insåg att han inte filmat utan bara tagit ett kort, och gjort om allt dagen efter.
Ha ha ha ha ha ha ha....
Varför i helvete skall han filma när han hittar skaftet, när han har sett det ligga där i en hel dag.
På vilket sätt bevisar den filmen nåt?
Han kan ju ha gjort vad som helst med skaftet under den dagen, eller rent av skaffat ett nytt skaft, eller gjort en extra regöring, eller på annat sätt manipulerat skaftet.
Och inte nog med det - DET SLUTADE MED ATT HAN LÄMNADE IN FEL SKAFFT:!!!!!

Han trodde att den filmen och brevet skulle gagna honom, men i mina ögon blev det precis tvärt om.
Nu undrar ju alla, -Stefan, vart finns det riktiga skaftet???

Oj oj oj så fel det där blev.

Backman är säkert jätteglad att Stefan gjorde sådär.

Ha ha ha ha ha
Citera
2021-04-08, 15:19
Medlem
Citat:
Från SDs skrivelse till TR:

"- Åkl. säger att meddelanden i Telegram raderats och det är svårt att veta vad som sagts. Sanningen: Vid förhöret på em 15/5 -18 visade jag upp chatten för förhörsledaren. Sannolikt var LWs dator inloggad i Telegram, och i så fall finns all kommunikation kvar där, kanske än idag. Vi använde inteden säkrare chatten som ej går att läsa/återskapa."

Det är ju lite lustigt att SD själv tar upp att Lena förmodligen var inloggad på Telegram. Vad skulle han kunna veta om det?

Och den barnsliga kommentaren "Sanningen". Han talar ju till rätten, inte till HD, JG eller Lena.

Samtidigt passar han på att ta upp något som han har haft flera år på sig att säga.

Och jag är övertygad om att SD bara visat upp valda delar av sin chatt. Annars skulle inte YE tro att kakan var till A som SD sa till henne.
Förhörsledaren fick väl inte hålla i hans telefon, utan han höll väl och scrollade lite?
Citera
2021-04-08, 15:19
Medlem
Citat:
Men det blir på "vägen" väl, norrifrån Örebro, eller hur?

Ja precis, och det visar framför allt på hur illa omtyckt Sd är och hur många som vill se honom inlåst.
Igår fick Hd ett utbrott, skällde om att det var ojuste att släppa burkar när Stefan inte kunde ta dom.
Att det är konspiration för att hylla LW.

Jo, på allvar.
Hd mal fortfarande på om hur hemsk och elak LW var, och hur synd det är om henne själv.
Citera
2021-04-08, 15:20
Medlem
Citat:
Ja precis, och det visar framför allt på hur illa omtyckt Sd är och hur många som vill se honom inlåst.
Igår fick Hd ett utbrott, skällde om att det var ojuste att släppa burkar när Stefan inte kunde ta dom.

Jo, på allvar.
Hd mal fortfarande på om hur hemsk och elak LW var, och hur synd det är om henne själv.
What!? Vet du detta?
Citera
2021-04-08, 15:25
Medlem
Citat:

Jo, på allvar.

Dom släppte väl burkar när LW hade gipsat ben så varför i helvete skulle dom ta hänsyn till SD.

Om dom vill hylla LW så har väl inte HD någonting med det att göra. Hon har inte en siffra rätt.
Senast redigerad av Hans66 2021-04-08 kl. 15:28.
Citera
2021-04-08, 15:29
Medlem
develis avatar
Citat:
En ny cache släpptes nyss

http://coord.info/GC98DEF Kumla nästa
Tyvärr utanför murarna för Stefan, men budskapet är tydligt.

Bästa tajming. 👍
Senast redigerad av develi 2021-04-08 kl. 15:31.
Citera
2021-04-08, 15:29
Bannlyst
Citat:

Jo, på allvar.

Skämtar du, eller???

Hennes man sitter i Hovrätten och riskerar livstids fängelse, och det enda hon bryr sig om är hur orättvist det är att släppa burkar som inte Stefan kan ta.

Detta är ett MYCKET sjukt beteende.

"- Det är ojuste att släppa burkar när inte Stefan kan ta dom......

SKALL HELA JÄVLA GEO-VÄRLDEN VÄNTA PÅ STEFAN.???

Hannas Motiv att döda Lena rusade precis upp i topp !!!!

Hon är ju livsfarlig.
Citera
2021-04-08, 15:30
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Jo, på allvar.

Det låter verkligen underligt att säga så!
Naturligtvis kan man tänka att det kan finnas undermeningar genom att cachar släpps, eller som här att själv cachen har en underliggande innebörd om mordet och dess följder.
Men att yttra det till någon annan än utanför familjen...

Till vem sa hon det?

Jag kan bara inte tänka annat än att hon blivit påpeppad på det sätt som förekom mordet. Det är nästan lika omdömeslöst som att efterlogga efter Lenas död.

Alltså ju mer som kommer fram om SD desto konstigare verkar han. Att han påverkar HD tvivlar jag inte en sekund på. Jag tycker att allt är sju gånger sjukare än jag tyckte i början av tråden.

Rätten måste ju idag ha höjt på ögonbrynen när de hörde om det misstänkta mordvapnet och SDs beteende.

Och det är bara början....

Måtte det sluta med fällande dom.
Citera
2021-04-08, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Skämtar du, eller???

Hennes man sitter i Hovrätten och riskerar livstids fängelse, och det enda hon bryr sig om är hur orättvist det är att släppa burkar som inte Stefan kan ta.

Detta är ett MYCKET sjukt beteende.

"- Det är ojuste att släppa burkar när inte Stefan kan ta dom......

SKALL HELA JÄVLA GEO-VÄRLDEN VÄNTA PÅ STEFAN.???

Hannas Motiv att döda Lena rusade precis upp i topp !!!!

Hon är ju livsfarlig.

Ja hon är helt djävla skogstokig, helt utan skrupler.
Citera
2021-04-08, 15:34
Medlem
Citat:
Det låter verkligen underligt att säga så!
Naturligtvis kan man tänka att det kan finnas undermeningar genom att cachar släpps, eller som här att själv cachen har en underliggande innebörd om mordet och dess följder.
Men att yttra det till någon annan än utanför familjen...

Till vem sa hon det?

Jag kan bara inte tänka annat än att hon blivit påpeppad på det sätt som förekom mordet. Det är nästan lika omdömeslöst som att efterlogga efter Lenas död.

Alltså ju mer som kommer fram om SD desto konstigare verkar han. Att han påverkar HD tvivlar jag inte en sekund på. Jag tycker att allt är sju gånger sjukare än jag tyckte i början av tråden.

Rätten måste ju idag ha höjt på ögonbrynen när de hörde om det misstänkta mordvapnet och SDs beteende.

Och det är bara början....

Måtte det sluta med fällande dom.

Ja Lenas familj förtjänar upprättelse och ett avslut nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in