Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-08, 01:09
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Orkar inte läsa igenom hela tråden men varför sex trakassera andra brudar när man har en så snygg brud som Soran har? Okej inte världens snyggaste men för honom borde hon vara det! Hon gör ju allt för honom verkar det som.
Är man sexmissbrukare spelar det ingen roll hur snygg ens partner är.
Citera
2021-04-08, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juvr0tic
Källa på det? Även om den siffran stämmer (jag tycker det låter som för mycket) är det oerhört ovanligt, och speciellt eftersom Soran anmälts av tre kvinnor är det ytterst osannolikt procentuellt att alla skulle vara falskanmälningar.
Det är faktiskt elva anmälningar sammanlagt!
Citera
2021-04-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Det Paolo gjort är ju en piss i havet jämfört med Sorans bedrifter. Sorans dejter fick väl inte betalt för att knulla med honom? Eller fick de det?

En anmälan gällde köp av sex.
Citera
2021-04-08, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
En anmälan gällde köp av sex.

Va? Oj!!
Citera
2021-04-08, 01:33
Medlem
hjaelploskilles avatar
I vanliga fall brukar jag tänka "ingen rök utan eld" gällande fall som dessa men Sorans fall är unikt i det att han har haft sex med så jävla många tjejer att det är fullt rimligt att det uppstått missförstånd gällande samtycket när det funnits inslag av BDSM.

Jag tror att han kommer att repa sig, helgonstatusen kommer så klart aldrig tillbaka men han har en bra kvinna och en familj, han lär snart återigen vara betydligt lyckligare än de som spenderar sina dagar med att skriva skit om honom på internet
Citera
2021-04-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulflash
Han är inte snygg men tror ändå utseendet tillsammans med personligheten och kändisskapet kan ha gått hem hos en hel del tjejer. Har haft bekanta med liknande utseende och stil som lyckades oväntat bra på tjejfronten. Tror män inte alltid kan se vad tjejer tycker är attraktivt utseendemässigt. Sedan är väl speciellt komiker populära bland tjejer antar antar jag.

Han är ju riktigt ful, kvinnor har legat med honom för att han är en kändis.
Citera
2021-04-08, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juvr0tic
Källa på det? Även om den siffran stämmer (jag tycker det låter som för mycket) är det oerhört ovanligt, och speciellt eftersom Soran anmälts av tre kvinnor är det ytterst osannolikt procentuellt att alla skulle vara falskanmälningar.

Jag säger inte att anmälningarna mot Soran är falska det lär de inte vara med tanke på att det är 11 stycken, 6% kom upp i Lambertz-tråden jag har inte källan i huvudet men 6% är styrkt.
Citera
2021-04-08, 02:10
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlubberBlubber
Soran är mycket värre än Timell, men behandlades helt olika bara för att han är invandrare

Om man ska göra en jämförelse så är det inte med Timell utan med Billy Butt. Ni som skriver här på fb minns kanske inte honom , men på det tidiga 90-talet var han en Bert Karlsson, fast invandrare. En man med stort inflytande inom nöjesbranschen. Han knullade runt vidlyftigt och fälldes på tveksamma grunder för våldtäkt.

Det är en farlig hobby att leva rockstjärneliv i Sverige. Ett ord i ett upphetsat ögonblick kan sänka ett liv. Det låter kanske som svensk avundsjuka, men det är en stor risk som vissa kändisar tar.
Citera
2021-04-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Trodde aldrig jag skulle ge SVT credd. Men detta var faktiskt bra av dem. Soran har faktiskt aldrig dömts för något, men har på rykten fått sitt liv helt förstört.

Jag trodde adrig SVT skulle producera något med en balanserad syn på metoo. Men det tycker jag faktiskt att man lyckades med. Skönt att det för en gångs skull inte handlar om man bashing. Utan något med en faktiskt baktanke och olika perspektiv.

Soran är en sexualsadist som förnedrat många etniskt svenska kvinnor och troligtvis våldtagit några av dem.
Han hart fått sitt liv förstört för att han är ett jävla svin som hånat svenskar i tv och låtsas sitta på höga moraliska hästar med PK-certifikat och antirasist minsann men så visar det sig att kurden är både rasist och helt utan moral när han förnedrar unga tjejer utan omdöme.
Citera
2021-04-08, 02:31
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han kände väl att det är värt ett försök, han orkar säkert inte sitta och ruttna längre? Man måste fatta hur enormt stora pengar han har dragit in på att vara lite småkul och kanske är tanterna på skolförvaltningen i, exempelvis, Kalix inte främmande för att boka honom till middagen på kompetensutvecklingsdagarna i maj? Innan kanske han fakturerade 70 000 för ett gig, sänker han taxan kanske han kan få hugg igen, värt att pröva iaf...
Jo, absolut, jag förstår vilka incentiv det fanns för honom att försöka, men försöket är ju fullständigt misslyckat?

Hur kunde producenterna, men framförallt han själv, tro att det här skulle mottas väl av någon utom hans sunkiga komikervänner? Är det en sista akt av självdestruktivitet? Jag är minst sagt tagen av hela idén. Han kommer ju motta fler mordhot och generell avsky än toppen av sin karriär, det blir ju en helt enad front mot honom.

EDIT: Det här påminner lite om Mona Sahlins långsamma come-back till offentligheten. Oavsett vilket program hon medverkar i så kommer artefakter/referenser från antingen Toblerone eller livvakten krypandes in hela tiden. Jag ser inte hur han någonsin kommer kunna medverka i något utan att samma situation uppstår, fast av betydligt hårdare karaktär.
Senast redigerad av Krasigt 2021-04-08 kl. 02:34.
Citera
2021-04-08, 02:46
Medlem
Kan jag bli kurd som Åkesson frågade
Och sätta på 100 hotta brudar frågar jag.
Citera
2021-04-08, 05:09
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Han är ju riktigt ful, kvinnor har legat med honom för att han är en kändis.
Ja tyvärr är staus o pengar viktigast för många kvinnor i dagens samhälle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in