2021-04-08, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nepp han ligger så bra så där serru inget backande där inte, Kärleken är allt vacker runt 01:38 mellan dessa gosefjun!

Slampor!!! :-)

(Jag är osunt avundsjuk på AD just nu. Madde är otroligt fin)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hon vill han bara väl, hon vet att han har noll intresse i Madde.
Hon vet ingenting den där.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror herrarna i tråden läser av denna situation som dem läser bibeln jävligt dåligt, AD ilsknade innan han drog till sov rummet på Nardos bla om hennes tjaffs var han ska sova och inte!
Sedan ja han han lade sig först i fel säng inte undra på när han inte ens sovit där AD, Men Joel snäll som han är visade till Madde sedan skedar dem...
Börjar bli träligt at folk inte fattar vad som är vad just nu mest en massa avundsjuka etc etc, Han lade sig där tog ett tag men nu ligger han med Madde och oavsett stör moment så håller han om henne!

Helt sant.
Men Nardos och hennes armé tror de vet exakt vad som gäller.
2021-04-08, 01:42
Medlem
Ridnes avatar
Emelie börjar med att fråga Nardos om hon tycker att Dennis är douchig. Nardos ger det ca 3 minuters uppmärksamhet för att sedan glida in på Adrian och Madde istället och hur hon inte tror att det kommer hålla.
Hon är besatt. Och dödskär
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Slampor!!! :-)

(Jag är osunt avundsjuk på AD just nu. Madde är otroligt fin)
Tja han fick den finaste som kom in i huset tog lite tid innan det klickade men nu gjorde det och rejält dessutom...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
När de gamla deltagarna kom in så slickade han Mergims röv som bara den.. Sen slickar han Nardos röv och säger hur mycket han älskar henne och hur fantastisk hon är, medan han tittar in i kameran samtidigt. Dikmen sade ju att tittarna gillar deras relation. Gillar inte såna tendenser.
Men har har ju ingen aning om vad tittarna gillar eller vad dikmen har sagt... njaa jag ser var du kommer ifrån men jag kan intr se det som rövslickeri typ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Papegojan Lasse strax innan han sattes på dårpippi-huset för själavård efter Adrians övergrepp https://youtu.be/JNxh3r0346Y
Fy fanken vilken obehaglig fågel, skulle aldrig velat sova i samma hus som den där fågeln. Kan tänka mig att Lasse beteende sig sådär efter pojksnopp intryckt i buren.
2021-04-08, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jaaa Filmen används i utbildande syfte
2021-04-08, 01:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie börjar med att fråga Nardos om hon tycker att Dennis är douchig. Nardos ger det ca 3 minuters uppmärksamhet för att sedan glida in på Adrian och Madde istället och hur hon inte tror att det kommer hålla.
Hon är besatt. Och dödskär

Det är nästan obehagligt att lyssna på Nardos. Hon är helt besatt.
2021-04-08, 01:44
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Helt sant.
Men Nardos och hennes armé tror de vet exakt vad som gäller.
Haha jisses vissa kommentarer är desperata från den armen...
Så nu är det väl mer eller mindre officiellt dem vill ha varandra och nu klickade det rejält dessutom, Tror det var efter frågan vad han ångrar mest alla nej han sagt....
2021-04-08, 01:45
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fy fanken vilken obehaglig fågel, skulle aldrig velat sova i samma hus som den där fågeln. Kan tänka mig att Lasse beteende sig sådär efter pojksnopp intryckt i buren.

Han kanske bögar på sin hamster också.
Näfyyyfaaan, så lågt det var.
Jag hittar ut själv!
2021-04-08, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dok för nekar båda att dom är intresserade för varandra . Nu nästan varje kväll har dompa viljat kyssa Emelie god natt .
Mmm, jag vet! Enigt mig är dom två de mest potentiella paret där inne. Känns som att de har fattat tycke för varandra på en likvärdig och ömsesidig nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in