2021-04-08, 01:31
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Större chans att nardos skulle vara kär i pedram än Adrian tro mig....

Nej hon är inte kär i Adrian däremot tror jag att han var lite betuttad i henne där ett tag
2021-04-08, 01:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Hon vill han bara väl, hon vet att han har noll intresse i Madde.
Dizzi, det känns som du måste anstränga dig för att verkligen tro det du skriver. För det är verkligen inte sant.
2021-04-08, 01:32
Medlem
Papegojan Lasse strax innan han sattes på dårpippi-huset för själavård efter Adrians övergrepp https://youtu.be/JNxh3r0346Y
2021-04-08, 01:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom ligger och skedar nu , ser ut som AD håller om henne

Ja. Men endast för att Madde bad honom att hålla om henne, och detta efter att han flytt från säng till säng och Joel till slut tvingat ner honom bredvid Madde.
2021-04-08, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jo hon frågade. Jag hade skämts så mycket, han försökte lägga sig i 2 sängar innan han la sig hos henne och ändå ska hon försöka sig på en skedning. Pinsamt!

Hahahha jag såg det oxå , Joel pusha mer där att alla andra vill sova själv så han gick till madde
2021-04-08, 01:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha sluta båda två för jag pissar också på mig snart 🤣🤣🤣 Lasse-storyn är det bästa som hänt under Adrians BB-period.

#ParrotToo #LassesRöstRäknas ✊
2021-04-08, 01:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Kan du motivera rövslickeriet? Det känns inte som han "rövslickar" någon.

När de gamla deltagarna kom in så slickade han Mergims röv som bara den.. Sen slickar han Nardos röv och säger hur mycket han älskar henne och hur fantastisk hon är, medan han tittar in i kameran samtidigt. Dikmen sade ju att tittarna gillar deras relation. Gillar inte såna tendenser.
2021-04-08, 01:36
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha. Fan vad grym du är "det blir varmt". Känner igen det så väl, speciellt när man har surat lite under dagen.
Ja, han var verkligen snabb på att svara Pedram. Jag skulle vilja se hans min när han ser vad gamnacken har hållit på i huset. Eller kommer han tycka att det är okay? Han vet ju hur Mergim höll på mot tjejer förra året och det verkar inte som han bryr sig trots att han säger sig vara en rättssskaffens man. Blundar han för allt bara för att det gynnar honom och bryr han sig verkligen om andra som han vill så gärna kommunicera ut till tittarna?

Haha mer frekvent än när man bara är lite småsur tyvärr.

Det är verkligen bra tankenötter. Han har ju umgåtts med Joel rätt friskt också. Mergim och Joel är inte direkt de mest straighta killarna man har sett heller. Finns det någon logisk förklaring till det tro? Han gillar ju att hänga med dompa, vilket utesluter att han inte gillar att hänga med grabbgrabbar.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Så jävla dumt ju. Att säga det i teve. Oavsett om det ör sant eller inte så får han stämpeln som papegojknullaren. Vilken idiot

Adrinator the Parrotfucker Jupp, det var dumt. Men kul för oss!
Medlem
Hahaha Emelie så osäker på dompa så hon blir osäker och tror han är player .

Ja vem vet kanske bara leker med henne
2021-04-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Papegojan Lasse strax innan han sattes på dårpippi-huset för själavård efter Adrians övergrepp https://youtu.be/JNxh3r0346Y
är det filmat på papegoj-BUP
-vad hände lasse kan du visa med den här plastmuggen
-uuääähhhh
2021-04-08, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja adrian och hans kompis ofredade lasse papegoja
Stackars Lasse. 🦜🦜🦜 Att bli ofredad av Mössan. Usch!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in