2021-04-08, 01:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Dizzi, det känns som du måste anstränga dig för att verkligen tro det du skriver. För det är verkligen inte sant.
Tror herrarna i tråden läser av denna situation som dem läser bibeln jävligt dåligt, AD ilsknade innan han drog till sov rummet på Nardos bla om hennes tjaffs var han ska sova och inte!

Sedan ja han han lade sig först i fel säng inte undra på när han inte ens sovit där AD, Men Joel snäll som han är visade till Madde sedan skedar dem...

Börjar bli träligt at folk inte fattar vad som är vad just nu mest en massa avundsjuka etc etc, Han lade sig där tog ett tag men nu ligger han med Madde och oavsett stör moment så håller han om henne!
2021-04-08, 01:37
Medlem
Och madde lägger bort täcket. Och hon backar sakta sakta tålmodigt rumpan närmare och närmare Adrian.
Kommer hon nå fram, eller kommer Adrian backa ur sängen och ramla ner i golvet?
2021-04-08, 01:38
Medlem
kermiths avatar
Eritrea kan allt om förhållanden nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Sant haha! Adrian betättade de när de skulle erkänna sjuka grejer dom gjort typ
Helt sjukt att HAN erkänner en sådan sak. Snuskhummer!! Hoppas att Lasse bet honom hårt i pojksnoppisen. 🦜🦜🦜
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha så sjukt. I början av förhållandet kunde man gott sova i en trång 90-säng utan problem. Huvudvärk, trött och varmt fanns inte i mitt vokabulär då. Det var mer Eyyy

Haha, inga problem ju!
Nu har man tur som har ett stort jävla hus och kan sova i ett eget rum och meddela att "jag har ätit ett bratwurst idag, så jag kommer förpesta luften i sovrummet". Det gäller att sätta standarden tidigt i förhållandet, annars kan man glömma sina principer. AD är en sådan som fogar sig och lyder minsta vink från tjejen. Jobbigt för honom.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
#ParrotToo #LassesRöstRäknas ✊

#LassesLifeMatters !! 🐦
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Och madde lägger bort täcket. Och hon backar sakta sakta tålmodigt rumpan närmare och närmare Adrian.
Kommer hon nå fram, eller kommer Adrian backa ur sängen och ramla ner i golvet?
Nepp han ligger så bra så där serru inget backande där inte, Kärleken är allt vacker runt 01:38 mellan dessa gosefjun!
2021-04-08, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
är det filmat på papegoj-BUP
-vad hände lasse kan du visa med den här plastmuggen
-uuääähhhh

Jaaa Filmen används i utbildande syfte
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Björnen tog onekligen för sig, och Emelie gillade det.

Det gjorde hon verkligen.. Aldrig sett ett större smajl på henne
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Eritrea kan allt om förhållanden nu.
Hon skulle bara veta vad som sker....
Myspysigt värre mellan officeren och hans älskling så sött så!
2021-04-08, 01:40
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian har ju inte visat några heterosexuella sidor i huset när Therese, Emelie, Madde och Victoria har jagat honom så jag trodde att han kanske är smygbög. I värsta fall trodde jag att han är pedofil och bara tänker på systerdottern Alicia.

Nu får jag tänka om. Adrian kanske är en djurknullare med preferens för papegojor i bur.

Fyfan, Anonym
Det är magstarkt med djurknullare, men vafan, han sa det ju själv i princip. Vilken dåre han är!
2021-04-08, 01:40
Medlem
En sak som slog mig nu på nattakvisten.. varför har bb inte lagt ut klippen från tävlingarna tidigare idag? Luktar det rigg? Alla tävlingar läggs i vanliga fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in