2021-04-06, 07:46
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av initieramig
Bra lösning tycker jag. Tanterna vill ha sex med yngre män och det här är en mycket bättre lösning än att ta hit ensamstående "barn" som utnyttjas i samma syfte men i beroende ställning. Dessutom så betalar tanterna själva för kalaset. Jag hoppas det här blir accepterat och något som kvinnor kan vara öppna med. Ska tipsa mamma.

Nej det är skattebetalarna som får ta notan när tanterna tar hit dem och ser till att de får PUT.
Citera
2021-04-06, 10:08
Medlem
Vad tanterna gör i Gambia bryr jag mig inte om, så länge det görs frivilligt av alla parter som är involverade...
Men en sak som jag reagerade på det var hur punschiga de svarta killarna/gubbarna verkade vara, de verkade närmast lätt utvecklingsstörda eller är det pga av för mycket "jazztobak"?
Citera
2021-04-06, 11:20
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmenkarmen007
Vad tanterna gör i Gambia bryr jag mig inte om, så länge det görs frivilligt av alla parter som är involverade...
Men en sak som jag reagerade på det var hur punschiga de svarta killarna/gubbarna verkade vara, de verkade närmast lätt utvecklingsstörda eller är det pga av för mycket "jazztobak"?
Då är du för legaliserad prostitution i Sverige antar jag eller är det ok att åka ner och utnyttja fattiga svarta gambianer?
Citera
2021-04-06, 12:56
Medlem
Det är ju dubbelmoral, som vanligt.

Aftonbladet har artiklar med rubriker som "vaginamassagen tände mitt sexliv" osv, men det är ju samma sak som en random snubbe som kör en happy ending på random thaiställe. Hypocrites.
Citera
2021-04-06, 16:54
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Det är sen gammalt att västerländska män står högt i kurs bland asiatiska kvinnor, speciellt just skandinaviska män. Det handlar inte om pengar eller välstånd och frågan är hur "exotiskt" det är. Jag tror det är mer biologiskt betingat. Det finns intervjuer på Youtube med japanskor t.ex. där de får svara på vilken typ av man de är mest attraherade av och "alla" fnittrar om svenska vikingar typ. Påminn mig om att flytta till Asien förresten.

En bidragande orsak till Skandinavers goda rykte är att vi anses som good heart ( jai dee ) och
att vi inte är otrogna som thailänska män samt att om det blir skilsmässa tar den svenske mannen
ansvar för sitt /sin barn, inte bara genom underhåll utan i praktiken
Citera
2021-04-07, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Då är du för legaliserad prostitution i Sverige antar jag eller är det ok att åka ner och utnyttja fattiga svarta gambianer?

I praktiken är det ju bara prostitution olagligt om det är en man som köper sex av en kvinna. Finns väl inga domar mot kvinnor som köper sex av män? Unga män som säljer sex till äldre män är ju extremt vanligt och det ser man nästan aldrig heller några insatser emot. Tycker att lagen skulle skrivas om så att den faktiskt speglar samhällsmoralen och hur lagen utövas i praktiken - det gäller endast män som köper sex av kvinnor.
Citera
2021-04-07, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Nej det är skattebetalarna som får ta notan när tanterna tar hit dem och ser till att de får PUT.

Fast det gör dom ju sällan, dom glömmer ju oftast direkt på planet. Hela grejen med att det är "kärlek" känns som en grej de hittar på för att vi som samhälle har svårt att hantera att äldre kvinnor har en rå, aktiv och aggressiv sexualitet som kväver utlopp. När det här blir mer accepterat tror jag tanterna blir mer öppna med vad dom verkligen vill ha och tar för sig rejält av utbudet istället för att behålla en tramsig fasad av "kärlek och närhet".
Citera
2021-04-07, 05:39
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell

Dom stannar hos kärringarna till uppehållstillståndet kommer. Den där finskan som brukar vara i media tog som exempel hem tre negrer som alla drog inom en timme när dom fick stanna. När myndigheterna till slut reagerade och den fjärde inte fick komma till Sverige grät hon ut i pressen.

Citat:
Ursprungligen postat av charmenkarmen007

Det är en kombination av lågt IQ och sådan där tobak.
Citera
2021-04-07, 17:11
Medlem
Låter som om flashback blivit radikalfeministiskt och gått på att det inte finns biologiska skillnader mellan könen

Eftersom en kvinna kan bli gravid är det traumatiskt att sälja sex till en oattraktiv man. Medans för oss män är det ingen stor grej, jag har kompisar som knullat tanter för att ha en kul story.
Citera
2021-04-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Tänk om du gjorde lite reklam för dig själv, då hade du haft besök dygnet runt.

Berätta var jag kan marknadsföra mig så gör jag det med glädje. På dom plattformar jag använt är äldre kvinnor oftast svårflirtade. Massvis med kontakter från yngre kan man få, men eftersom jag är intresserad av jämnåriga bl a för att det inte kan bli några barn är det inte så intressant med yngre.
Citera
2021-04-08, 16:55
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Berätta var jag kan marknadsföra mig så gör jag det med glädje. På dom plattformar jag använt är äldre kvinnor oftast svårflirtade. Massvis med kontakter från yngre kan man få, men eftersom jag är intresserad av jämnåriga bl a för att det inte kan bli några barn är det inte så intressant med yngre.

Märkligt!? Äldre på olika kontaktsiter är knappast intresserade av barn? Det är knappast därför dom söker en ny partner? Med äldre menar jag de som passerat 50.
Citera
2021-04-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
[/b]

Märkligt!? Äldre på olika kontaktsiter är knappast intresserade av barn? Det är knappast därför dom söker en ny partner? Med äldre menar jag de som passerat 50.

Då får jag förklara bättre. Om jag söker tillfällig sex föredrar jag kvinnor som passerat klimakteriet. Jag vill inte ha några 18-årskontrakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in