2021-04-04, 20:38
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Drar svenska kvinnor hit unga gambianska män som de hittat i det gambianska turistparadiset?
Tycker jag inte att jag sett så mycket av i Sverige.

Dock även om alla incels går i taket nu, t ex dokumentärfilmaren(från Gambia själv) var snygg, sexig och verkade intelligent.
Nu har jag ju en svensk sambo, men jag skulle mycket väl kunna dras till en sån Bob Marley-

Afrika är stort. Somalia är förlorat och de männen är asfula, tyvärr och förlorade.
Men även om svenska incels hatar att höra det så kan svarta, väldigt ofta beroende på var de kommer ifrån vara assexiga, dunderbegåvade, supermusikaliska och dessutom MER smarta än svenska män eftersom de kan vara dunderdisciplinerade i en mycket mer hård skola än den svenska messkolan någonsin kommer bli.

Ja, jag vet att det här är svårt att ta in för den gängse, förbittrade flashbackaren, som tror att Afrika endast är likställt med det efterblivna Somalia.

Har vi sett samma program?

Javisst, engelsmannen verkar vara intelligent och vettig. Men de lokala gambianer han intervjuade, det var ren lyteskomik. De var så puckade så klockorna stod stilla. De blandade ihop årtal, sa olika åldrar i samma mening och verkade allmänt sinnesslöa,

Är det en sådan du vill dra hem? Eller kanske strandraggaren Karl Marx?

Nej, jag blev allvarligt beklämd när jag hörde dessa nollor. Har de inga hem för utvecklingsstörda i Gambia? Fast det är klart, de kanske har en hästkuk som liknar den berömda FB-dasen?

Är det det som lockar dig?
Citera
2021-04-04, 21:14
Medlem
Aurelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Löjligt att klaga på kvinnor som reser till Gambia låt dem göra det ...

Ingen blir utnyttjad går inte att jämföra med sex köp....

Ända problemet jag ser det är om negrer tas med hem. För då ska ju samhället bekosta dem med gratis pengar.
Jag har själv inte varit i Gambia men i exempelvis Tanzania där det finns en liknande sexhandel som inte är lika känd. När jag var där var jag 33 år gammal och dagligen erbjöds jag "sällskap" på stranden. Det var uppenbart att det handlade om sexuella tjänster. De som erbjöd var främst väldigt unga män/pojkar men också unga kvinnor flickor. Pojkar i 14-15 årsåldern, fattiga och desperata, säljer den enda tillgång de har, sig själva. Det är hemskt att se. Pratade mycket med en ung man som påstod sig vara 19, jag gissar att han snarare var 14, kanske 15. Han hade en yngre syster som han desperat försökte hålla från prostitutionen, genom att sälja sig själv. Han hade sålt sig under ett par år, både till män och kvinnor, i min ålder och äldre. Bara för att den som säljer råkar vara pojke är tragedin bakom och det sociala stigmat inte mindre. Den man/pojke som säljer sig till män är för alltid stämplad. De här barnens/ungdomarnas liv är miserabla, men precis som för prostituerade världen över så tjänar man inga pengar på att låta torsken förstå att man gör det mot sin vilja. Inte sällan är de födda in i det och många har sålts av sina föräldrar redan som mycket unga. De som ens överlever till vuxen ålder har sen få andra val än att fortsätta cykeln.
Citera
2021-04-04, 21:22
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH

Har vi sett samma program?

Javisst, engelsmannen verkar vara intelligent och vettig. Men de lokala gambianer han intervjuade, det var ren lyteskomik. De var så puckade så klockorna stod stilla. De blandade ihop årtal, sa olika åldrar i samma mening och verkade allmänt sinnesslöa,

Är det en sådan du vill dra hem? Eller kanske strandraggaren Karl Marx?

Nej, jag blev allvarligt beklämd när jag hörde dessa nollor. Har de inga hem för utvecklingsstörda i Gambia?

Nej, du missuppfattar mig. Endast engelsmannen programledaren, som själv var gambian, var snygg.
Resten var påtända, hjärnsvaga och flummiga.
Läskigt att kvinnor har något ut av dem och utnyttjar dem.
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-04 kl. 21:30.
Citera
2021-04-04, 21:27
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Löjligt att klaga på kvinnor som reser till Gambia låt dem göra det ...

Ingen blir utnyttjad går inte att jämföra med sex köp....

Ända problemet jag ser det är om negrer tas med hem. För då ska ju samhället bekosta dem med gratis pengar.

Fast det blir ju sexköp även om inte pengafrågan kommer upp direkt, så som brittiskan beskrev hur det kunde gå till. När de kommer hem till varandra så frågar gambianerna om kvinnorna har pengar till deras sjuka familjemedlemmar osv
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-04 kl. 21:33.
Citera
2021-04-04, 21:43
Det enda som är upprörande är Flashbacks kollektiva konsensus att förvägra kvinnor kärlek.
Citera
2021-04-04, 22:02
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loopdenguide
Otroligt att feminister försvarar detta.
Det är ju ett övergrepp likadant det som när män ligger med kvinnor i tailand.

skillnaden är att kvinnorna utnyttjar männen.
då reagerar inte feministmaffian!

då jag läser sånt här så är jag fast i min övertygelse.
ultrafeministerna vill inte ha ett jämställt samhälle gällande män å kvinnnor.

Ja det är skillnad om kvinnor gör sexresor eller om män gör det. Kerstin Thorvall åkte dit och berättade om det och blev hyllad som en frigjord hjältinna.

Tänk om Ulf Lundell eller Björn Ranelid hade rest till Pattaya, Thailand och umgåtts med kvinnor där och sedan skrivit bok om detta. De hade knappast kunnat bo kvar i Sverige efter något sådant.
Citera
2021-04-04, 22:06
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det enda som är upprörande är Flashbacks kollektiva konsensus att förvägra kvinnor kärlek.

Det handlar inte om kärlek utan om sex i form av ett slags prostitution.

För mig personligen gör det vilket som. Kvinnorna är i stort behov av sex, kanske dessutom tänder på stiliga unga mandinka män. För de gambiska männen är kvinnorna som levandes bankomater och kanske en biljett till Europa. Alltså en win-win situation.

Nackdelen för Sveriges del är att vi inte har lagar som USA, där någon som importerar en partner har ett ekonomiskt ansvar för denne, oavsett om de lever tillsammans eller separerar under ett antal år, vilket borde vara fullt rimligt.
Citera
2021-04-04, 22:25
Medlem
cerns avatar
Citat:
Typiskt flashback är att tro att det sitter stora trupper av blodtörstiga feminister som har som mål att förgöra alla svenska män (speciellt alla på flashback) genom att knulla negrer i Afrika, klanka ner på SD osv..

Det här är bara några enstaka fetisch-tanter som åker till Afrika för att sexa lite.
Likt gubbarna som åker till Thailand bara att gubbarna är så många flera såklart.
Det är självklart fel i båda delarna!
Citera
2021-04-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Jag tycker det är mycket bättre - de är välkomna till mig
Tänk om du gjorde lite reklam för dig själv, då hade du haft besök dygnet runt.
Citera
2021-04-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ja, jag håller med. Jag vill gärna ha en 18 årig thailändska. Kan du vara en god samarit och hjälpa mig i min misär?
Citera
2021-04-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej, du missuppfattar mig. Endast engelsmannen programledaren, som själv var gambian, var snygg.
Resten var påtända, hjärnsvaga och flummiga.
Läskigt att kvinnor har något ut av dem och utnyttjar dem.

Tror du inte "resten" av gambianerna ger ett verkligare intryck av hur gemene man i Gambia är än programledaren som var uppvuxen under västerländska normer?
Citera
2021-04-05, 00:26
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja, jag håller med. Jag vill gärna ha en 18 årig thailändska. Kan du vara en god samarit och hjälpa mig i min misär?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in