Citat:
Drar svenska kvinnor hit unga gambianska män som de hittat i det gambianska turistparadiset?
Tycker jag inte att jag sett så mycket av i Sverige.
Dock även om alla incels går i taket nu, t ex dokumentärfilmaren(från Gambia själv) var snygg, sexig och verkade intelligent.
Nu har jag ju en svensk sambo, men jag skulle mycket väl kunna dras till en sån Bob Marley-
Afrika är stort. Somalia är förlorat och de männen är asfula, tyvärr och förlorade.
Men även om svenska incels hatar att höra det så kan svarta, väldigt ofta beroende på var de kommer ifrån vara assexiga, dunderbegåvade, supermusikaliska och dessutom MER smarta än svenska män eftersom de kan vara dunderdisciplinerade i en mycket mer hård skola än den svenska messkolan någonsin kommer bli.
Ja, jag vet att det här är svårt att ta in för den gängse, förbittrade flashbackaren, som tror att Afrika endast är likställt med det efterblivna Somalia.
Tycker jag inte att jag sett så mycket av i Sverige.
Dock även om alla incels går i taket nu, t ex dokumentärfilmaren(från Gambia själv) var snygg, sexig och verkade intelligent.
Nu har jag ju en svensk sambo, men jag skulle mycket väl kunna dras till en sån Bob Marley-
Afrika är stort. Somalia är förlorat och de männen är asfula, tyvärr och förlorade.
Men även om svenska incels hatar att höra det så kan svarta, väldigt ofta beroende på var de kommer ifrån vara assexiga, dunderbegåvade, supermusikaliska och dessutom MER smarta än svenska män eftersom de kan vara dunderdisciplinerade i en mycket mer hård skola än den svenska messkolan någonsin kommer bli.
Ja, jag vet att det här är svårt att ta in för den gängse, förbittrade flashbackaren, som tror att Afrika endast är likställt med det efterblivna Somalia.
Har vi sett samma program?
Javisst, engelsmannen verkar vara intelligent och vettig. Men de lokala gambianer han intervjuade, det var ren lyteskomik. De var så puckade så klockorna stod stilla. De blandade ihop årtal, sa olika åldrar i samma mening och verkade allmänt sinnesslöa,
Är det en sådan du vill dra hem? Eller kanske strandraggaren Karl Marx?

Nej, jag blev allvarligt beklämd när jag hörde dessa nollor. Har de inga hem för utvecklingsstörda i Gambia? Fast det är klart, de kanske har en hästkuk som liknar den berömda FB-dasen?
Är det det som lockar dig?