Citat:
Ursprungligen postat av
FranzMarc
Det svarar han antagligen bäst på själv.
Exakt vad jag säger. Mitt inlägg är ett svar på vad den gode seksuroba påstår, att han "gör precisa observationer av personer som jag ofrivilligt lärt känna genom deras ständiga och imbecilla offentliga utspel". Han påstår i sin vishet att "Tobias verkar vara både omtyckt och intelligent".
Håll med mig om, att det han säger är löjeväckande, för varför skulle en omtyckt människa vilja hoppa av och att förtala sina kamrater?
Citat:
Vad är det för övrigt du anser vara förtal? Den enda personen jag hört att honom omnämna är väl Malvå?
Detta är vad han skriver.
Citat:
NMR är en tynande skara med övermongon som misshandlar tanter. Patetiska idioter.
Citat:
Ni står bland annat för våld mot äldre kvinnor, det var bara en vecka sedan ni slog ner en dam på en offentlig flygbladsutdelning, för att sedan försöka rättfärdiga det på er hemsida. Dessutom är flertalet av dagens aktivister riktiga fegisar,
Upplever du själv att detta är förtal eller hur ställer du dig till dessa uttalanden?
Citat:
Tobias kanske kan reda ut dom bitarna.
Ja, det hoppas jag verkligen, för jag vill få möjligheten, att på allvar argumentera med honom om Motståndsrörelsen.