2021-04-07, 08:37
Medlem
TyrgrimForells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasHansson
Intressant att du "gissningsvis" träffar rätt på saker som varit aktuella för diskussion tidigare på nätet. Att jag pajat rutor på fyllan är inte direkt något som ingen visste. Du verkar vara ett stort fan, vill du även ha ett vykort postat till dig med en selfie på mig?

Att ni i NMR saknar självrannsakan när folk lämnar er pissiga sekt bevisade du igen med ditt inlägg. Är det inte konstigt att folk som droppar rörelsen hatar er så pass mkt, att det tillslut renderar i att en podd släpps?

Vad ”verkar jag vara ett stort fan” av?
Som psykologiskt fenomen kan man diskutera dig, men som människa är du fullständigt ointressant.

Tobias, var det inte så att du lämnade motståndsrörelsen för att du INTE ville hata mer?? Och ändå hatar du ”så pass mycket att det tillslut renderar i att en podd släpps”. Hur går det ihop?
Citera
2021-04-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgrimForell
Vad ”verkar jag vara ett stort fan” av?
Som psykologiskt fenomen kan man diskutera dig, men som människa är du fullständigt ointressant.

Tobias, var det inte så att du lämnade motståndsrörelsen för att du INTE ville hata mer?? Och ändå hatar du ”så pass mycket att det tillslut renderar i att en podd släpps”. Hur går det ihop?

Nu är ju inte jag någon sympatisör av NMR, men det är väldigt spännande att Tobias Hansson försöker rättfärdiga sig, som den golbög han är, det är inte direkt första gången han golar ner gamla "vänner", vilket också ska vara anledningen till hans namnbyte.

Sen att hans nerknarkade morsa ovh avsaknaden av en far har skapat en rotlös svag individ, har ju visat sig tydligt.
Hatar AFA, men får ändå lyfta ett varningens finger, ge er inte i lag med golbögen Tobias Hansson, hans rykte sträcker sig långt över Sverige.

Personer som gång på gång hugger folk i ryggen förtjänat inte ett piss mer än ren skit ner i halsen.
Citera
2021-04-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storkamel
Nu är ju inte jag någon sympatisör av NMR, men det är väldigt spännande att Tobias Hansson försöker rättfärdiga sig, som den golbög han är, det är inte direkt första gången han golar ner gamla "vänner", vilket också ska vara anledningen till hans namnbyte.

Sen att hans nerknarkade morsa ovh avsaknaden av en far har skapat en rotlös svag individ, har ju visat sig tydligt.
Hatar AFA, men får ändå lyfta ett varningens finger, ge er inte i lag med golbögen Tobias Hansson, hans rykte sträcker sig långt över Sverige.

Personer som gång på gång hugger folk i ryggen förtjänat inte ett piss mer än ren skit ner i halsen.

Har aldrig bytt namn, lol. Du vet inte ett skit och försöker bara skriva massa goja.
Citera
2021-04-07, 11:47
Medlem
Citat:

Roligt att ni tycker hans bakgrund är ett problem nu, när han var med i NMR så fick han bli aktivist.

Vem har han golat ner menar du?
Citera
2021-04-07, 12:54
Medlem
seksurobas avatar
Citat:
Nu är ju inte jag någon sympatisör av NMR bla bla bla

100% bullshit. Skaffa ett liv istället för att sitta här och yra om människor du inte känner.
Citera
2021-04-07, 13:07
Medlem
TyrgrimForells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seksuroba
100% bullshit. Skaffa ett liv istället för att sitta här och yra om människor du inte känner.

Intressant. Då betyder detta att du känner bland annat Simon Lindberg, Simon Holmqvist och Pär Öberg eftersom du tidigare suttit i denna tråden och ”yrat” om dessa herrar.

Av din historik att döma så verkar just ämnet Tobias Hansson ligga dig varmt om hjärtat. Gulligt ändå. Kämpa på & Handhjärtan på den du!
Senast redigerad av TyrgrimForell 2021-04-07 kl. 13:12.
Citera
2021-04-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasHansson
Har aldrig bytt namn, lol. Du vet inte ett skit och försöker bara skriva massa goja.

Men anser du alltså att AFA är något bra och något som man okritiskt kan förlita sig på?

Senven annan fråga, hur vanligt är det med droger i NMR?
Citera
2021-04-07, 14:51
Medlem
seksurobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgrimForell
Intressant. Då betyder detta att du känner bland annat Simon Lindberg, Simon Holmqvist och Pär Öberg eftersom du tidigare suttit i denna tråden och ”yrat” om dessa herrar.

I motsats till dig spekulerar jag inte som en krum liten gumma utan gör precisa observationer av personer som jag ofrivilligt lärt känna genom deras ständiga och imbecilla offentliga utspel.

Tobias verkar vara både omtyckt och intelligent, två egenskaper som diskvalificerar honom från nazistiskt avancemang.
Citera
2021-04-07, 15:47
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Nu dansar du bara semantikdansen. Frågeställningen gällde vilka som ligger bakom Avmaskerat. Eftersom kopplingar kan hittas mellan Avmaskerat och en rad andra nationella mediakanaler så har du ingen poäng.

Nej, alla mina senaste inlägg har varit svar till ditt påstående om att det inte finns någon koppling mellan nmr och avmaskerat och att inget sådant har hittats. När du blev motbevisad började du skriva om info14 istället och undvek mitt svar. Jag har aldrig påstått att avmaskerat och info14 har någon koppling, ej heller att det är nmr som driver avmaskerat. Det är du som blandar ihop saker.

Det är klart att det finns en koppling mellan avmaskerat och nmr när nordfront står som artikelförfattade på avmaskerat, artiklar är direkt kopierade från nordfront och publiceringsdatum på avmaskerat är samma som nordfront(även fast det är flera år innan avmaskerat lanserades).
Citera
2021-04-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seksuroba
I motsats till dig spekulerar jag inte som en krum liten gumma utan gör precisa observationer av personer som jag ofrivilligt lärt känna genom deras ständiga och imbecilla offentliga utspel.

Fantastiskt. Är du verkligen så överlägsen att du presterar "precisa observationer" baserat på "offentliga utspel" och det till råga på allt av "personer som jag ofrivilligt lärt känna"?

Det skall bli mig en ära, att få känna en sådan personlighet som dig på pulsen. Var inte blyg, utan låt oss få veta vad du har kommit fram till.

Citat:
Tobias verkar vara både omtyckt och intelligent, två egenskaper som diskvalificerar honom från nazistiskt avancemang.

Omtyckt? Så varför hoppade han då av framgångståget och numera ägnar sina dagar åt att förtala alla sina forna kamrater, av vilka han var så omtyckt av?

Låt mig gissa, att du baserar det hela på "precisa observationer av personer som jag ofrivilligt lärt känna genom deras ständiga och imbecilla offentliga utspel".
Citera
2021-04-07, 18:17
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
framgångståget
Är det NMR som helhet eller näste 3 du kallar "framgångståg"?
Citera
2021-04-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Är det NMR som helhet eller näste 3 du kallar "framgångståg"?

Hans personliga framgångståg av att vara omtyckt. Varför skulle någon som är omtyckt plötsligt börja att förtala sina forna kamrater? Något i det logiska resonemanget hänger inte ihop.

Även du inser detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in