Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Helt enig med dig.
Det är precis så jag själv ser mordscenen. TROR att det såg ut.
Motivet: hat - och ännu mera hat gällande geocacher. Det är så sjukt att man kan undra hur TVÅ personer kan komma på samma sjuka "lösning" på något så banalt som ett fritidsintresse. Plus en otrohet där båda tycks ha gått vidare. Synbart. Men i tanken hade de inte gjort det.
Allt som gick dem emot skyllde de på Lena, istf att själva ta itu med sina egna tillkortakommanden.
Jag spelar absolut i ditt lag Zilvereko.
Kunde inte ha skrivit ett bättre svar själv och jag skriver under på varje ord i din citering.
Fritidsintresse ?? Detta började nog som ett fritidsintresse, men är nu tydligen på liv o död.
Kolla bara idag - Inte ens idag kunde dom hålla sig borta från dom där förbannade burkarna.
Stefan har för helvete en rättegång i självaste Hovrätten, där han står anklagad för mord och riskerar ett livstidsstraff i fängelse. Detta borde ha det fullaste fokus, men istället springer Hanna och loggar burkar och Stefans geo-konto visar på aktivitet under tiden det är förhandling.
Detta är i mina ögon ett sjukt beteende... ett missbruk.
Exempel.
Försök att stjäla ett gram amfetamin från en riktig pundare så skall du få se vad som händer, han kommer slå ihjäl dig för att få sitt knark för han är en missbrukare.
Försök att stjäla 17 loggar från Hannas Geo, och sen så gör du det en gång till, hon kommer att slå ihjäl dig för att få sina loggar för hon är en missbrukare.
Jag tror faktiskt att detta är såhär sjukt.
Otroheten hade pågått i 6 år och alla visste om den.
Det är inte anledningen i mina ögon.
Hannas raderade loggar - Där är anledningen.
17 slag - 17 loggar