Citat:
Ursprungligen postat av
Sandkaka
Jag har svarat så långt jag kan. Ingen annan verkar ju heller svara dig. I juridikforumet finns användare som har mer kunskap och kan ge dig mer utförliga svar på dina frågor.
Som jag tidigare sagt: brott ska beivras. Däri ligger svaret på din fråga.
Jag är smickrad över ditt intensiva intresse för min person, min posthistorik och mina åsikter. Puss!
Nej, du har aldrig någonsin gett en sammantagen bild av EA eller hennes inblandning i alla 3 målen.
Brott ska beivras är ju inte svar på frågan om din bild av EA's ansvar och inblandning i att frihetsberöva 3 oskyldiga män, samt försök att falskeligen döma dem for våldtäkt.
"Brott ska beivras" är endast en allmän floskel och säger absolut ingenting om din uppfattning.
Du har ju varit duktig på att försöka hitta fel och gräva om GL, så klart man blir nyfiken på din antagligen vassa åsikt om EA.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sandkaka
Om Lambertz skulle på något sätt försöka dra tillbaka det dokument han skrev till MÄ kommer det att kasta en skugga på hela hans domargärning. Det kommer att ge hans kritiker rätt om honom. Och det kommer att ge nytt bränsle till skvaller om vad som egentligen hände under julhelgen.
Då kan väl Lambertz skriva någon sorts dokument till henne också för att visa att han inte är någon vindflöjel?
Uselt försök till att gaslighta.
Som att det är GL's fel att EA försöker snärja män till höger och vänster för våldtäkt. Nu även GL själv
Det är väldigt logiskt och sunt om GL drar tillbaka sitt dokument. Vore snarare på sin plats om han skriver ett utlåtande i favör för MÄ, då GL har upplevt EA på nära håll och kan således uttala sig både sakligt och juridiskt i saken.