Citat:
Ursprungligen postat av
Takadongtakadang
Du BEGÄR? Jaha. Begäran avslagen. Om du vill påvisa en teori eller en tes är det DU som skall skaffa fram data eller annan dokumentation som stöder din tes. Det är inte JAG som är skyldig att svara på tramsiga frågor. Har du verkligen inte förstått den principen?
Nu var det främst ditt tilltag att tillskriva mig påståenden som jag framför allt tänkte på. Jag gissar att du även i fortsättningen kommer att strunta i att referera till citat och helt enkelt ljuga ihop saker.
Jag tar detta i punktform och sen slutar jag svara tills du återvänder till att diskutera sak. Eftersom det inte kommer att hända bjuder dig därmed storsint på sista ordet.
1. Ja, begär. Vet du vad det betyder? Det är inget märkligt ord att använda.
2. Jag har inte i förhållande till dig uttryckt någon önskan om att påvisa en teori eller en tes -- jag har bett dig resonera kring den officiella statistiken men jag inser nu att det var en övermäktig uppgift, för mig att be om och för dig att utföra.
3. Jag har inte sagt att du är skyldig att svara på några frågor. Tramsiga är de dock inte.
4. Jag har inte citerat dig och inte heller påstått mig citera dig. Jag kan därför inte referera till citat i det avseendet.
5. Det jag har skrivit är min tolkning av den gödselstack som är din samlade produktion i ämnet. Det är inte en lögn.
6. Om du menar att jag har tolkat dig på ett felaktigt sätt får du gärna förklara din hållning. Som jag redan nämnt förefaller du dock inte kapabel att göra det, varför jag inte direkt kommer att hålla andan till dess så skett.