2021-02-19, 16:07
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Har någon av GM anhöriga uttryckt sig så då? För vad du personligen skulle ha gjort i en liknande situation är ju ganska irrelevant. Och du uttryckte dig som om de har sagt upp kontakten med GM.

Men förhelvete människa, vad jag vill veta är om användaren jag citerade har någon information om GM i fråga. Vad är detta för tramsdiskussion?
Citera
2021-02-19, 16:11
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Men förhelvete människa, vad jag vill veta är om användaren jag citerade har någon information om GM i fråga. Vad är detta för tramsdiskussion?
Slappna av, jag frågar bara om du har hört någonting själv från dom, eftersom du uttryckte dig på det där sättet.
Citera
2021-02-19, 16:13
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Slappna av, jag frågar bara om du har hört någonting själv från dom, eftersom du uttryckte dig på det där sättet.

Nej, jag har ingen koppling till någon av GM i fallet.
Citera
2021-03-07, 20:45
Bannlyst
Har Carita Löf bytt namn?
Citera
2021-03-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaVegan
Har Carita Löf bytt namn?

Ja numera heter hon Carita Karlsson. Någon i tråden hade information om att hon även kommer att byta förnamnet så småningom. Och få ny skyddad identitet. Sverige gör som Sverige alltid gör, skyddar pedofiler och IS-terrorister med skyddad identitet och chans till nytt liv medan brottsoffren i de flesta fall får ingenting.
Senast redigerad av Queenjani 2021-03-08 kl. 16:27.
Citera
2021-03-11, 21:00
Medlem
JayDee78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Ja numera heter hon Carita Karlsson. Någon i tråden hade information om att hon även kommer att byta förnamnet så småningom. Och få ny skyddad identitet. Sverige gör som Sverige alltid gör, skyddar pedofiler och IS-terrorister med skyddad identitet och chans till nytt liv medan brottsoffren i de flesta fall får ingenting.

Med den nivån på intelligens som uppvisats via FUP kommer inte CL/CK inte klara av att hålla sig under radarn om hon inte fixar ett liv utan några sociala media. Mamma kanske får en ny vän på FB snart? Carita kommer inte kunna hålla sig "hemlig" en längre tid om jag skulle satsa en slant.
Citera
2021-04-01, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani

Kan inte förstå hur fan Sverige kan skydda sånna jävla vidriga människor! Blir så förbannad att det inte finns ord för det. Kvinnor och män som blir utsatta för våld i hemmet har väldigt svårt i vissa fall att få hjälp med skyddad identitet och skyddat boende. Men personer som gjort sånna här fruktansvärda handlingar ska få hjälp?!
Citera
2021-04-02, 15:19
Medlem
Har precis börjat läsa FUP. Är inte insatt i fallet alls.
En grej jag vill reda ut bara, var det ”bara” CL’s barn det begicks övergrepp på eller var det CA’s också?

Detta kan vara den tyngsta fupen jag läst. Tänker på mamman till CA’s ungar med, hur redig är hon?
Citera
2021-04-02, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Har precis börjat läsa FUP. Är inte insatt i fallet alls.
En grej jag vill reda ut bara, var det ”bara” CL’s barn det begicks övergrepp på eller var det CA’s också?

Detta kan vara den tyngsta fupen jag läst. Tänker på mamman till CA’s ungar med, hur redig är hon?

”Bara” sina egna.
Citera
2021-04-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayDee78
FUP menar du?

https://www.flashback.org/sp73838291

Bägge länkarna i i den posten funkar.
Inga av dessa länkar fungerar för mig heller? Står att man ska komma tillbaka senare har varit så länge nu
Citera
2021-04-05, 18:11
Medlem
JayDee78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatefylla78
Inga av dessa länkar fungerar för mig heller? Står att man ska komma tillbaka senare har varit så länge nu

Hade kopia kvar så laddade upp igen.

https://bayfiles.com/Hb09eepeuf/B_2038-19_s_kbar_pdf

https://anonfiles.com/T602e3p8u4/B_2038-19_s_kbar_pdf

Ser ut som om sidan ligger nere just nu. Nya länkarna visar samma som dom gamla.

Skickade upp hit också.

https://gofile.io/d/zznirb
Senast redigerad av JayDee78 2021-04-05 kl. 18:13.
Citera
2021-04-13, 15:48
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Ja, personligen skulle jag ju inte fortsätta säga att en dömd pedofil är min vän eller anhörig, utan skulle nog referera till denne som någon man en gång kände.

Är beredd att hålla med här. Detta är nog bland de värsta, kanske det värsta brottet man kan begå och inget som går att förlåta. Jag hade brutit all kontakt och inte räknat in personen i familj eller släkt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in