Citat:
Ursprungligen postat av
Takadongtakadang
Och sedan har vi de som har RIKTIG grov autism som hävdar att data gällande antal personer på IVA visar hur många som smittats...
Herregud, det här är värre än jag trodde. Det är nästan som idioten som menade att Stockholm var mer tätbefolkat än Stockholm - och sedan menade att jag hade fel när jag refererade till officiell statistik som visade det alla redan visste - att London ÄR mer tätbefolkat än Stockholm.
Denna faktaresistens, ständigt denna faktaresistens...
Och sen har vi de riktiga covidioterna som på riktigt tror att smittan peakade i Sverige i Juni förra året
Där tillhör du själv. Som inte är kapabel till att varken läsa statistik eller förstå vad du läser i en graf.
Det finns en direkt korrelation mellan antal smittade och inläggningar på IVA. Att du inte förstått det efter 460dgr i en pandemi säger väl en del om inlärningsförmåga och kanske även IQ?
Sverige i April: ca 100 döda per dag i mitten av April. Topp på 115.
Sverige i Juni Ca 30 döda per dag.
Sverige i April: Ca 2200 inlagda på sjukhus.
Sverige i Juni Ca 1100 inlagda på sjukhus. Alltså hälften.
Och då drar epidemiologen slutsatsen att smittan peakade i Juni
HAHA! Detta blir bara värre och värre... är det den här nivån du har förstört tråden med i över 1 år nu?
Sitter och vaktar tråden dag ut och dag in för att sprida lögnerna. Springer tillbaka en gång i kvarten för att se att nån inte har besvarat ditt trams...
Vad håller du på med ärligt talat?