Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?
Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.
Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.
Förväntade mig SÅ MYCKET MER.
Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.
Verkligen, bland det sämsta jag läst alla kategorier. Oerhört tafatt försök att försöka släcka en eld med en blomspruta. Hon försöker be om ursäkt och äga sina misstag men misslyckas fatalt då hon samtidigt försvarar sig och påstår att vi inte fått se allt? Att "hon hela tiden känt att hon inte var sig själv i huset?" VA?? Helt bisarrt faktiskt.
Att folk ber henne ta livet av sig är givetvis aldrig okej, det kommer jag aldrig förstå hur man kan göra men inlägget förstärkte endast min redan fruktansvärda uppfattning om henne efter sammanlagt 47 dagar i huset.