2021-04-05, 11:42
Medlem
hahahha så jävla synd om alex som står bakom o försöker hinta om att han också vill ha toning ”fan va snyggt det kommer bli är så avis
2021-04-05, 11:43
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Någon som har Facebook som har lust att starta en grupp där man uppmanar Victoria att sona sitt brott genom att raka bort sina egna ögonbryn? Är det kul åt ena hållet är det säkert kul åt andra hållet. Visst, Victoria Klöfver?
2021-04-05, 11:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag fattar inte varför ni hatar på Nardos pga de? hahahahaha de är ju inte hon slm styr kamerorna utan produktionen

Jag skrev själv tidigare att DC fokuserar mycket på Nardos. Och då hatar jag inte nardos för det eftersom hon inte styr kamerorna, det är produktionen jag tycker gör fel.
2021-04-05, 11:44
Medlem
Tycker ändå att det syns att Madde är 33 år när man ser henne utan smink
2021-04-05, 11:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Någon som har Facebook som har lust att starta en grupp där man uppmanar Victoria att sona sitt brott genom att raka bort sina egna ögonbryn? Är det kul åt ena hållet är det säkert kul åt andra hållet. Visst, Victoria Klöfver?

Haha idén i sig är rolig. Men jag är nöjd med att hon inte är kvar i BB. Nu får hon slicka sina sår.
2021-04-05, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Det sjuka är hon påstår att hon inte kände igen dessa sidor hos sig själv. Medan alla tittare kände igen exakt dom sidorna från förra årets BB när hon var med.
Men VERKLIGEN. Det bevisar ju bara att hon har noll självinsikt, eftersom hon var typ exakt samma person det här året som förra. Och hon verkar ju fortfarande tro att det bara handlar om ögonbrynet? Inte att hon överlag var en jävla
2021-04-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Herregud, en verklig sanning? Är du med i en sekt, djupt religös eller vad är ditt problem?
Nu orkar jag inte med dig mer, tjöta på någon annan är du snäll.

Näää, fullblodsateist och lovar att snällt avsluta samtalet med dig.
2021-04-05, 11:49
Medlem
stackars Madde hade med sig blekningsmedel och hårfärg till sig själv men blev tvungen att dela det på 3 och nu måste hålla koll på båda sitt eget och båda killarnas hår och hade inte hårfärg kvar till längderna på sitt eget hår
Hon känns som en mamma på ett dagis just nu
2021-04-05, 11:50
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Som vi alla här på fb också iofs som klagar på att hon klagar på andra
Men jag förstår din poäng, hon kunde bjussa på lite mer av sig själv än sin "bitterhet" och släppa gnället om andra, inte bara för att det blir tröttsamt att titta på utan även för hennes skull. Hur kul kan det vara att störa sig så mycket på allt och alla? Hon bor ju ändå med dom. Vi kan ju ta paus från tv:n när vi blir trötta.

Ibland sitter några andra och har ett roligt och trevligt snack sedan kommer Emelie och börjar prata skit om andra och gnälla.
Precis som en gammal kärring.

Det är det jag ogillar eftersom det är dubbelmoral.
2021-04-05, 11:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?

Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.

Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.

Förväntade mig SÅ MYCKET MER.

Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.
Verkligen, bland det sämsta jag läst alla kategorier. Oerhört tafatt försök att försöka släcka en eld med en blomspruta. Hon försöker be om ursäkt och äga sina misstag men misslyckas fatalt då hon samtidigt försvarar sig och påstår att vi inte fått se allt? Att "hon hela tiden känt att hon inte var sig själv i huset?" VA?? Helt bisarrt faktiskt.
Att folk ber henne ta livet av sig är givetvis aldrig okej, det kommer jag aldrig förstå hur man kan göra men inlägget förstärkte endast min redan fruktansvärda uppfattning om henne efter sammanlagt 47 dagar i huset.
2021-04-05, 11:53
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Haha idén i sig är rolig. Men jag är nöjd med att hon inte är kvar i BB. Nu får hon slicka sina sår.
Jag är också nöjd!
2021-04-05, 11:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hade jag fått bestämma skulle Emelie få åka hem till sin källare.

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Håller fullständigt med. Hon kanske är trevlig utanför huset. I huset har hon blivit fullständigt vidrig. I början var hon inte så.

Tycker samma som er så jag röstade kvar Alex.
Jo hon har sagt att hon är likadan och att det är hennes "humor", jag har en väninna med den typen av humor men hon pratar inte skit om andra som Emelie gör.

Hon passar bäst hemma hos mamma och pappa i källaren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in