2021-04-05, 09:42
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Vem är/var jobbigast att se och höra, Judith lr Frida Skoglund?
Frida
2021-04-05, 09:43
Medlem
Citat:
Jag ska gå in på mammaknullargruppens Facebook och skriva, fy fan vad tjejer är fula på morgonen, osminkade.
Kan dom inte gå upp tidigt och sminka sig så vi och killarna slipper se dom så eländiga.✌️
Hälsa också att deras grupp är ett bottenskrap. FB rules
2021-04-05, 09:44
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Vem vill ni ska åka hem ikväll. Jag är trött på Alex, Judith och Emelie. Hoppas på att någon av dom åker ikväll. Madde tycker jag kan stanna kvar. Tror att Madde ligger risigt till igen.
Hade jag fått bestämma skulle Emelie få åka hem till sin källare.
2021-04-05, 09:45
Medlem
Citat:
Vem är/var jobbigast att se och höra, Judith lr Frida Skoglund?
Judith alla dagar i veckan, tur att tjockisen inte är nudist.
2021-04-05, 09:46
Medlem
Vet ej hur dom är utanför huset men inne i huset är Alex, Judith och Emelie vidriga. Ibland kan det vara ett spel som i Robinson. Det är ju en tävling man vet ej ibland om vissa saker är taktik. I Robinson vill dom bara få ut den som är starkast hot. Tänker inte på att på så sätt förlorar man i tävlingarna och man ryker själv snabbare på så sätt.
2021-04-05, 09:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Jag ska gå in på mammaknullargruppens Facebook och skriva, fy fan vad tjejer är fula på morgonen, osminkade.
Kan dom inte gå upp tidigt och sminka sig så vi och killarna slipper se dom så eländiga.✌️

Hahaha

Vi tjejer är ju såna. Blir arga och upprörda som fan om nån säger att vi är fula utan smink, och att vi minsann bara sminkar oss för vår egen skull, "för att vi vill", för att sedan minuten senare kan vi inte tänka tanken att gå utanför dörren utan smink det är ju för att vi ser ut som en påse skridskor utan smink om man jämför med hur vi ser ut med smink.
2021-04-05, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hade jag fått bestämma skulle Emelie få åka hem till sin källare.
Håller fullständigt med. Hon kanske är trevlig utanför huset. I huset har hon blivit fullständigt vidrig. I början var hon inte så.
2021-04-05, 09:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Hörde Mergim säga att hans systers man äger den STÖRSTA restaurangen i Skåne. Någon skåning som vet vilken denna gigantiska restaurang är?

Igår var det även den BÄSTA i hela Skåne. Vet dock ej namn på restaurangen.
2021-04-05, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha

Vi tjejer är ju såna. Blir arga och upprörda som fan om nån säger att vi är fula utan smink, och att vi minsann bara sminkar oss för vår egen skull, "för att vi vill", för att sedan minuten senare kan vi inte tänka tanken att gå utanför dörren utan smink det är ju för att vi ser ut som en påse skridskor utan smink om man jämför med hur vi ser ut med smink.
Vad är meningen att skjuta upp det oundvikliga? Någon gång kommer killen/partnern se en utan smink. Killar ser igenom det.
2021-04-05, 09:51
Medlem
Citat:
hehe
2021-04-05, 09:51
Medlem
Har Mergim ett talfel? Varje gång han pratar så gurglar han.
2021-04-05, 09:52
Moderator
Dr Kings avatar
Så länge Adrian och Emelie var ett potentiellt par i huset ägnade Nardos all kraft åt att cockblocka dem.

Samma med Adrian och Madde där hon t.ex. för någon vecka sedan när det var bestämt att Adrian och Madde skulle sova ihop lyckades lura i Adrian att det bara var Madde som var desperat för att hon hängde löst och att de gick för fort fram.

Dennis och Emelie har hon inte ägnat en sekund åt att cockblocka.

Vad som är orsaken till denna skillnad i beteende förstår vi nog alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in