2021-04-05, 11:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tittade på allas svar på tittarfrågorna (hur man vinner miljonen) en gång till...
Varför känns det som om Emelie indirekt syftar på specifika personer inne i huset...

-Det är bra att man är omtyckt av alla i huset, det är bra om man inte är så skrikig.

-Det gäller att vara en vettig människa som har hjärtat på rätt ställe och som kommer att göra något vettigt av pengarna och inte supa bort dem eller spela bort dem.
Hon tänker givetvis på din älskade Nardos som skriker och kommer köpa bananer för miljonen.
2021-04-05, 11:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
PK TV4 har förstört BB det är ju iallafall solklart 👎
Kristallklart!
2021-04-05, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Tittade på allas svar på tittarfrågorna (hur man vinner miljonen) en gång till...
Varför känns det som om Emelie indirekt syftar på specifika personer inne i huset...

-Det är bra att man är omtyckt av alla i huset, det är bra om man inte är så skrikig.

-Det gäller att vara en vettig människa som har hjärtat på rätt ställe och som kommer att göra något vettigt av pengarna och inte supa bort dem eller spela bort dem.

Fast det är väl sant , bra bli omtyckt när 59 dagar har gått ska man börja rösta på varandra
2021-04-05, 11:19
Medlem
Viktoria har skrivit ut på sin instagram massa skitsnack som vanligt
2021-04-05, 11:20
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Ursäkta borde formulerat mig tydligare. Skrev inte sanning utan sanningen eftersom jag tänker att det bara finns en verklig sanning och att det kan vara lite förmätet att hävda att man själv äger den.
Herregud, en verklig sanning? Är du med i en sekt, djupt religös eller vad är ditt problem?
Nu orkar jag inte med dig mer, tjöta på någon annan är du snäll.
2021-04-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag brukar inte sociala medier så jag har ingen aning om vem som supportar vem förutom det som nämns i tråden ex Bianca supportrar Adrian & Madde och att Therese hade sin syster.

Men vilka med över 20k+ följare är det som pushar för Nardos? Skulle du ev kunna nämna åtminstone två stycken? Jag tror nämligen inte på att Nardos har "influensers" som ber följare att rädda kvar henne.

Anty, exonphspoiler, nina glimsel, sasha ricardsson mm
2021-04-05, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Skiter väl i vad de tycker.
Så vi som ser på BB ska bara skriva snälla saker och de i huset ska uppföra sig som rövhål?
Nu är det ju så att här skriver vi våra åsikter om deltagarna helt fritt efter hur vi ser på deras beteenden.

Ja och jag skriver min åsikt , Hahahha , säger ju mot dej själv . Alla här inne skriver våran åsikt om vad som händer i huset 🤣🤣🤣
2021-04-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Grattis till Nardos! Hon vann en miljon som hon inte förtjänar.

Hon är en långsint, ful, falsk och en empatilös människa.

Tråkigt att alla influencers med hjälp av produktionen gav henne vinsten för att vi är så jävla PK i Sverige. När fina själar som Simon och Tanja borde fått den istället då deras stöd är större.

Jag hoppas att karma existerar och att hon får stora problem på utsidan. Jag hoppas att hon får leva ett kort liv.
Du vill alltså att en människa ska dö? Du har allvarliga problem. Sök hjälp förfan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
DC var på Nardos i 3 timmar räkna jag till. Utav dom 3 satt hon va 1 30 och åt och snacka , va jätte kul att titta på . NOT 🤣
Medans dom andra satt i soffan , så kolla man vardagsrummet kamera men man hörde typ bara Nardos där oxå 🙃

Jag fattar inte varför ni hatar på Nardos pga de? hahahahaha de är ju inte hon slm styr kamerorna utan produktionen
Medlem
Judith har släppt Tanja sen jullan kom in. Hänger med henne hela tiden . Vart en jullan går så är judhit med oxå
2021-04-05, 11:23
Medlem
Vad händer i Annexet som vi inte får se?
2021-04-05, 11:23
Medlem
Hahah alltså VVs försvagsinlägg är... eventuellt... det sämsta jag läst? Någonsin? I alla kategorier?

Hon skulle ha tagit mitt tips och anlitat en PR-byrå för att få hjälp med kriskommunikationen för det där var så kasst att jag skäms å hennes vägnar.

Intetsägande, svindåligt formulerat, rörigt och inte konstruktivt för fem öre. Hon hade inte kunnat ta hjälp av någon av av de familjemedlemmar och vänner hon haft runtomkring sig, som hjälpt henne att börja jobba på saker (det gick fort, förresten), att formulera ett bättre inlägg? Typ Amilia, hon är ändå helt ok på försvarsinlägg även om hon också har lite att jobba på när det kommer till formuleringar.

Förväntade mig SÅ MYCKET MER.

Försvarsinlägget får 1/10 rakade ögonbryn från Moder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in