2021-04-04, 16:41
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpani
Enligt hennes Instagram firar hon påsk i Australien. Verkar inte vara så fattig precis.
Helt enkelt lysande! Hon fortsätter att leverera tokigheter och lögner på löpande band. Det sägs att narcissister inte åldras med värdighet. Regina är nog ett tydligt exempel på detta. Jag förutspår sturskt att nästa tiggarvända kommer innan midsommar. Det ger henne både uppmärksamhet och pengar, vilket är oemotståndligt för henne.
Citera
2021-04-04, 16:46
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Så Regina är en New Age kärring, är det vad du säger? Nåja, alla blir saliga på sin tro.
Som jag har uppfattat det så är hon: (1) gift med en björk, (2) kapabel att tala med andar, döda, tomtar och troll samt (3) helbrägdagörare. Detta torde kvalificera henne för tokig klimakteriekärring-divisionens startfält.
Citera
2021-04-04, 20:28
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Som jag har uppfattat det så är hon: (1) gift med en björk, (2) kapabel att tala med andar, döda, tomtar och troll samt (3) helbrägdagörare. Detta torde kvalificera henne för tokig klimakteriekärring-divisionens startfält.
Ja, men då borde trädet kunna försörja henne. Eller också får hon bygga ett trädhus i björken, nu när hon blir vräkt från lyan i Farsta.

Tror nog saven rinner till hos Vagina Lund när hon tänker på sin make björken!
Citera
2021-04-05, 09:27
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Enligt hennes Instagram firar hon påsk i Australien. Verkar inte vara så fattig precis.

Ha ha ha, helt fantastiskt. Först tigga pengar för att hon ska bli vräkt, sen åka till Australien och fira påsk.

Förmodligen för de pengar hon tiggt ihop. Det blev väl en slant över sen hon betalt hyran tänker jag.

Fantastiskt.
Citera
2021-04-05, 11:22
Medlem
Tokfaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Ha ha ha, helt fantastiskt. Först tigga pengar för att hon ska bli vräkt, sen åka till Australien och fira påsk.

Förmodligen för de pengar hon tiggt ihop. Det blev väl en slant över sen hon betalt hyran tänker jag.

Fantastiskt.
Jag tror att hon är dummare än tåget. Det var länge sedan jag såg någon så snabbt upptäcka en ny inkomstskälla och omedelbart täppa till den för tid och evighet. Inte ens hennes mest svagsinta följare lär skänka en enda krona efter påskresan*.

* Även om den mycket väl kan vara ännu en av hennes många lögner.
Citera
2021-04-05, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Jag tror att hon är dummare än tåget. Det var länge sedan jag såg någon så snabbt upptäcka en ny inkomstskälla och omedelbart täppa till den för tid och evighet. Inte ens hennes mest svagsinta följare lär skänka en enda krona efter påskresan*.

* Även om den mycket väl kan vara ännu en av hennes många lögner.

Hennes nonchalanta sätt påminner mycket om huvudpersonerna i flertalet trådar i krimforumet vad det gäller liknande bedrägerier. Den enda skillnaden är att de brukar vara ganska unga kvinnor som beter sig på det viset, men Regina är väl över 50?

Jag kikade på hennes Instagram för ett tag sedan och det verkar vara knäpptyst i kommentarsfältet vad det gäller kritiska kommentarer. Men det kanske är så att hon raderar dessa.
Citera
2021-04-05, 18:04
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Känns som att hon ljuger. Varma element ingår i hyran med största sannolikhet. Så även om hyran inte är betald och elen är avstängd så är inte lägenheten kall att hon behöver täckjacka inomhus.

Nä exakt! Hon ljuger friskt.
Citera
2021-04-05, 18:24
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag kikade på hennes Instagram för ett tag sedan och det verkar vara knäpptyst i kommentarsfältet vad det gäller kritiska kommentarer. Men det kanske är så att hon raderar dessa.

Har inte Instagram själv men har fattat det som att du kan blockera folks kommentarer så att de inte raderas men samtidigt inte syns förutom för den som postat dem. Shadowbanning tror jag det kallas för (rätta mig om jag har fel jag har inte koll på sånt här egentligen). Du märker alltså inte om din kommentar inte syns för andra. Det är antagligen så hon gjort.
Citera
2021-04-05, 19:07
Medlem
Nu har Regina pengar insamling för att stödja en mamma i södra Sverige. Märkligt.
Citera
2021-04-05, 19:49
Medlem
Citat:
Nu har Regina pengar insamling för att stödja en mamma i södra Sverige. Märkligt.

Varför har hon det?
Varför behöver den här mamman pengar?
Skulle inte förvåna om hon behåller en del själv som för att hon hjälpt till.
Citera
2021-04-05, 20:09
Medlem
Jag och min särbo kom i litet slang med henne (helt kort) på Riche för några år sedan. Hon verkade trevlig på ett sätt man kan förvänta sig av en dyl. typ. Då jag är helt ointresserad av sk. kändisar var jag efteråt tvungen att fråga min kvinna om den där (med utmärkande klädsel) inte var någon typ av halvkändis. Fick känslan att hade jag varit där utan sällskap, hade hon inte tackat nej till både en och flera drinkar......
Citera
2021-04-05, 20:16
Medlem
Kan någon ha bjudit henne på resan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här