2021-04-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
+1 Skulle precis skriva något liknande

Blev lite märklig formulering då jag fick behärska mig och vårda språket Vill ju inte ha dom emot sig heller ifall de faktiskt skummar tråden och tvingas titta på en fot resten av natten
2021-04-05, 00:13
Medlem
Ska bli så himla spännande imorgon att se vem som åker ut.... not
2021-04-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Spelbolagen lär väl inte öppna upp för spel i morgon, då det är så uppenbart vem som åker ut 🤷🏻‍♂️

JUDDAN LEAVES THA HOUSE
2021-04-05, 00:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Blev lite märklig formulering då jag fick behärska mig och vårda språket Vill ju inte ha dom emot sig heller ifall de faktiskt skummar tråden och tvingas titta på en fot resten av natten
Snälla kameraperson, vi uppskattar om du vinklar så att alla personer i rummet syns. Det hade varit toppen 👍
2021-04-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja köttfärssåsen fanns det gott om och det här är ju något återkommande hos AD och ta bara det här med hårfärgen som jag antar var till för att Alex skulle få väck den orangea tonen. Nej då skulle AD färga sitt hår först utan en tanke på att Alex hänger löst och vill se sjysst ut tills imorrn. Finns fler såna här tillfällen där AD bara går in och roffar åt sig. Sensmoralen i detta är ju att han annars ska vara en sån god människa som bryr sig om alla men egentligen ser han sig själv som den viktigaste personen i hela gruppen och tycker sig ha rätt att få mest av allt. Istället för att se hela gruppen som viktigast när man bor i ett kollektiv.

Det handlar om hur man vill se sig själv om en sådär 30-40 år , att tänka tillbaka på hur man agerade som människa, vad vill man att nästa generation ska lära sig om de värderingar man har, rätt och fel? Är man den som först springer fram till första parkett eller skulle man kunna tänka sig att lämna den platsen till någon annan och sätta sig på den bakre raden?
Madde sa ju dock att hon bara drev med Alex om hårfärgen och att det fanns så det räckte till båda 😅 Dessutom tror jag att färgen var till Adrian egentligen, men är inte helt säker, det lät mer som att Alex var mer ”snälla färga mig också”.
2021-04-05, 00:19
Medlem
Anonym396s avatar
DC är bara i det rosa sovrummet varje natt...
2021-04-05, 00:21
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
DC är bara i det rosa sovrummet varje natt...

Mergim och nardos är ju där. DC följer ju typ dom 2 24/7
2021-04-05, 00:21
Medlem
Donnabella666s avatar
Likväl som jag tyckte att Viktoria skulle stanna för bra tv tycker jag att Judith ska lämna.
Dessutom vad har jag ut av att se en lebba lebba sig.Nada.
2021-04-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Ska bli så himla spännande imorgon att se vem som åker ut.... not
Jo men mycket lutar väl åt ett visst håll. Samtidigt, måste vara fler än jag som inte bryr sig tillräckligt vilka som blir kvar i denna kvartett att röster helt enkelt inte läggs.

Faktiskt första gången på två säsonger jag med största sannolikhet skiter i att rösta.

Blir lite kul att se vad som händer med gruppen efteråt dock så ändå viss ”spänning”. De har ju även utlovat twist efter twist efter twist från produktionen
2021-04-05, 00:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Konstigt att de inte har som mål att visa alla deltagare varje dag. Men produktionen vill ha Nardos som vinnare.
2021-04-05, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex

Skulle förklara varför kameravinkeln skär av vid Dompas lårben. Full fokus på deras sängar
2021-04-05, 00:25
Medlem
Saknar kvällarna dom två första veckorna i turkosa sovrummet. Var riktigt skön stämning. Simon och Luis var guld. BB känns inte riktigt likadant nu. Känns som en annan säsong typ.
Flera deltagare som har åkt ut som man hade velat ha kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in