2021-04-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hon skäms säkert, hade hon gapat när hon gick ut oxå , att hon skulle sätta dit produktionen . Fast på Aftonbladet ber hon om ursäkt ifall och säger att detta är inte hon egentligen

Fascinerande hur man kan tro att man kommer undan med ”det här är inte jag”. Köper någon det? Hon är ju uppenbarligen en sån person då man såg mycket av det här beteendet redan förra säsongen.
2021-04-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag orkar inte snacka AD längre till ikväll. Han är säkert uppe på 80% av den här tråden. Den glädjen får han inte. Hur fascinerande kan ni vara av honom på gott eller ont. Det är fan sjukligt att han får sådan uppmärksamhet. Det måste finnas andra som är intressanta eller.

Elefanten i huset typ men ingen vet om den är indisk eller afrikansk. Där av intresset.

Vad har vi annars som vi sett och snokat fram?
2021-04-04, 23:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har tränat på elitnivå med upp till tio pass i veckan så jo. Det handlar inte om hans hunger för om han nu var så hungrig får man ju ta av det som det finns gott om och inte det som var mat till andra. Han hade kunnat tryckt tre portioner köttfärs om han var så hungrig men när de gång på gång säger att det inte finns så många fiskpinnar och att de främst är till för vegetarianerna är det inte normalt beteende att man tar 14 fiskpinnar av totalt 60. Det finns ingen normalt uppfostrad människa som beter sig så då det är själviskt och riktigt otrevligt mot övriga som kanske också ville ha fiskpinnar. Hans egna behov gick uppenbart före alla andra därinne, han hade inte ens koll på om de fiskpinnarna egentligen var till för skulle få innan han gick och fyllde på mer. Det var exakt samma sak med Dennis tårta igår som han kastade sig över och grävde ut halva tårtan.

Ja köttfärssåsen fanns det gott om och det här är ju något återkommande hos AD och ta bara det här med hårfärgen som jag antar var till för att Alex skulle få väck den orangea tonen. Nej då skulle AD färga sitt hår först utan en tanke på att Alex hänger löst och vill se sjysst ut tills imorrn. Finns fler såna här tillfällen där AD bara går in och roffar åt sig. Sensmoralen i detta är ju att han annars ska vara en sån god människa som bryr sig om alla men egentligen ser han sig själv som den viktigaste personen i hela gruppen och tycker sig ha rätt att få mest av allt. Istället för att se hela gruppen som viktigast när man bor i ett kollektiv.

Det handlar om hur man vill se sig själv om en sådär 30-40 år , att tänka tillbaka på hur man agerade som människa, vad vill man att nästa generation ska lära sig om de värderingar man har, rätt och fel? Är man den som först springer fram till första parkett eller skulle man kunna tänka sig att lämna den platsen till någon annan och sätta sig på den bakre raden?
2021-04-04, 23:40
Medlem
Om Pontus hade varit kvar tror jag att han hade haft sjukt svårt för Mergim
2021-04-04, 23:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Det känns jätte trist och pinsamt att erkänna följande. ....men jag följer bara AD på liven 😓 han har åter igen blivit min main focus...Jag vet jag hatar mig själv.

Haha
Jag lovar dig du är inte ensam. Och jag förstår att folk snackar om honom. Jag kan erkänna att han har något märkligt över sig. Men kan inte ta på det bara. En del tycker si en del tycker så men ändå får han till slut uppmärksamhet. Men ikväll tar jag det lugnt.

Hur är Jackie eller Dennis som personer. Vad tillför de BB. Eller Steph. Etc.
2021-04-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vänta vänta, nu har jag missat något. Äter vegetarianer fiskpinnar? Håller dock med om att man visar varandra respekt.
Vegetarian och vegetarisk? Judith är väl en klassisk stockholmsvegitarian som äter fisk. Övriga var väl Narcos och Mergim som inte äter fläsk men jag tror de brukar säga att det är vegetarianernas mat. Sedan fanns det väl andra dom kanske var mer sugen på fiskpinnar än att äta samma mat som de fick till lunch.
2021-04-04, 23:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-mecom
Elefanten i huset typ men ingen vet om den är indisk eller afrikansk. Där av intresset.

Vad har vi annars som vi sett och snokat fram?
Haha.
Javisst.
2021-04-04, 23:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Då är de andra gamar på spriten. Är det okay att de får i sig mer än honom tycker du? Är det schysst?

Men.. men... de kanske behöver mer för att bli fulla

2021-04-04, 23:43
Medlem
Shtre1s avatar
Alex upprepar det Dompalöööv precis sagt fast med andra ord. Jag blir orimligt irriterad på hans existens.
2021-04-04, 23:44
Medlem
Mouchinos avatar
Är det en självupplevd story Pedram berättar om nu i sovrummet?
2021-04-04, 23:44
Medlem
Adrian kastar en kudde på Madde. Madde försöker hämnas. AD går in i rosa och gömmer sig bakom garderoben för att skrämma henne när hon kommer.
Madde skickar in mergim istället. AD föreslår för mergim att de ska ha kuddkrig mot Madde och Emelie. Men när det väl sätts igång så vill Emelie inte vara mer och Madde leker med mergim medans AD står i rosa och väntar på att Madde ska komma. Hon prioriterar mergim. Så AD springer ut och börjar attackera mergim med kudden.

Efter leken sitter de på soffan och Mergim sjunger nu: ”sen till mig mergim feka. De säger till mig sluta leka. (Någonting jag inte hörde) jag kom in i huset för att visa AD hur det går till hahaha” alla skrattar och säger att versen är bra. AD fejk-ler och kastar en kudde på mergim .

TYDLIGT att Adrian känner sig utmanad när Mergim kissar i hans revir och uppvaktar hans hona. Stackars Madde har aldrig fått så mycket uppmärksamhet av AD som hon fått idag

Mergim är fan något av en legend. Han utmanade Alex och tog Anty ifrån honom förra säsongen och utmanar Ad och har tar mer och mer av Maddes uppmärksamhet från honom denna säsongen

Nu får AD det hett om öronen😂😂
2021-04-04, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja köttfärssåsen fanns det gott om och det här är ju något återkommande hos AD och ta bara det här med hårfärgen som jag antar var till för att Alex skulle få väck den orangea tonen. Nej då skulle AD färga sitt hår först utan en tanke på att Alex hänger löst och vill se sjysst ut tills imorrn. Finns fler såna här tillfällen där AD bara går in och roffar åt sig. Sensmoralen i detta är ju att han annars ska vara en sån god människa som bryr sig om alla men egentligen ser han sig själv som den viktigaste personen i hela gruppen och tycker sig ha rätt att få mest av allt. Istället för att se hela gruppen som viktigast när man bor i ett kollektiv.

Det handlar om hur man vill se sig själv om en sådär 30-40 år , att tänka tillbaka på hur man agerade som människa, vad vill man att nästa generation ska lära sig om de värderingar man har, rätt och fel? Är man den som först springer fram till första parkett eller skulle man kunna tänka sig att lämna den platsen till någon annan och sätta sig på den bakre raden?
+1000000

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in