Citat:
Ursprungligen postat av
Nuroch123
Adrian kastar en kudde på Madde. Madde försöker hämnas. AD går in i rosa och gömmer sig bakom garderoben för att skrämma henne när hon kommer.
Madde skickar in mergim istället. AD föreslår för mergim att de ska ha kuddkrig mot Madde och Emelie. Men när det väl sätts igång så vill Emelie inte vara mer och Madde leker med mergim medans AD står i rosa och väntar på att Madde ska komma. Hon prioriterar mergim. Så AD springer ut och börjar attackera mergim med kudden.
Efter leken sitter de på soffan och Mergim sjunger nu: ”sen till mig mergim feka. De säger till mig sluta leka. (Någonting jag inte hörde) jag kom in i huset för att visa AD hur det går till hahaha” alla skrattar och säger att versen är bra. AD fejk-ler och kastar en kudde på mergim .
TYDLIGT att Adrian känner sig utmanad när Mergim kissar i hans revir och uppvaktar hans hona. Stackars Madde har aldrig fått så mycket uppmärksamhet av AD som hon fått idag
Mergim är fan något av en legend. Han utmanade Alex och tog Anty ifrån honom förra säsongen och utmanar Ad och har tar mer och mer av Maddes uppmärksamhet från honom denna säsongen
Nu får AD det hett om öronen😂😂
Du driver va? ”Uppvaktar hans hona” vänta tillåt mig småle.. HAHA. AD har ingen hona, och kommer han någonsin i framtiden ha en så är det absolut inte Madde.
Låt Mergim fortsätta leka med Madde på fjantnivå. AD bryr sig noll