2021-04-04, 22:49
Medlem
kriminologischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Efter att ha sett videon till BOs minne så undrar jag om hon hade downs?

Nämen, sluta bara. Tjejen är bragd om livet. Ha lite vett.
Citera
2021-04-04, 22:53
Medlem
kriminologischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Har det framkommit varför BO var ute mitt i natten en vardag? Hade hon inte skola/jobb?

PÅsklov - och sluta rota i varför hon gjorde ditt eller datt - INGEN räknar med att bli mördad av bekanta, gör du?
Citera
2021-04-04, 22:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Innan hans fb togs bort kunde man se massa bilder på han och hans tidigare tjej, just den tjejen hade barn fanns flertal bilder på dem tillsammans

Där ser man, då är han ju ingen incel som det har spekulerats om. Då kanske det stämmer att han och BO hade något slags förhållande och att det var svartsjuka som det ryktas om som gjorde att det slog slint i skallen på honom.
Senast redigerad av countolaf 2021-04-04 kl. 23:02.
Citera
2021-04-04, 23:27
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Där ser man, då är han ju ingen incel som det har spekulerats om. Då kanske det stämmer att han och BO hade något slags förhållande och att det var svartsjuka som det ryktas om som gjorde att det slog slint i skallen på honom.

De kanske hade en "relation" enligt hans definition av vad en relation är och allt vad det innebär. Hon kände inte detsamma, och det är högst sannolikt motivet till detta brott. Som jag sa för drygt en vecka sedan.

Inget sensationellt fall på något sätt, så ser fram emot trådens död.

Och till de närmaste sörjande kan jag bara beklaga sorgen.
Citera
2021-04-04, 23:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Innan hans fb togs bort kunde man se massa bilder på han och hans tidigare tjej, just den tjejen hade barn fanns flertal bilder på dem tillsammans

Blev tjejen omnämnd att det var hans tjej och stod han och höll om henne?
Eller umgicks han bara platoniskt med henne.
Ta tex Anders Eklund som hade tjejkompisar vilka han umgicks med,men det var inga kärleksförhållanden.
Nej, det behövs lite mer än att han poserat brevid någon för en bekräftelse att det var något mer.
Senast redigerad av cece123 2021-04-04 kl. 23:36.
Citera
2021-04-04, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
De kanske hade en "relation" enligt hans definition av vad en relation är och allt vad det innebär. Hon kände inte detsamma, och det är högst sannolikt motivet till detta brott. Som jag sa för drygt en vecka sedan.

Inget sensationellt fall på något sätt, så ser fram emot trådens död.

Och till de närmaste sörjande kan jag bara beklaga sorgen.

Det verkar inte vara något speciellt komplicerat fall detta, nej.

Labil man med alkohol i kroppen blir avvisad av en tjej, får psykbryt och dräper henne. Troligtvis med föremålet som hittades i sjön.
Citera
2021-04-04, 23:40
Medlem
Citat:
Fast kroppen hittades intill järnvägen väl enligt media i ett skogsområde
Nädå. Hon hittades i trädgården. Var en polis som blev intervjuad på tv i förrgår tror ja som Sa så med.
Citera
2021-04-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Blev tjejen omnämnd att det var hans tjej och stod han och höll om henne?
Eller umgicks han bara platoniskt med henne.
Ta tex Anders Eklund som hade tjejkompisar vilka han umgicks med,men det var inga kärleksförhållanden.
Nej, det behövs lite mer än att han poserat brevid någon för en bekräftelse att det var något mer.

Den tjejen, EL, är inte PG’s tidigare flickvän utan en vän. Som han såg kladdig ut för. Däremot så hade han en bild på sitt ex, en S*rah, men det var bara en bild. Även hon hade barn.
Citera
2021-04-04, 23:50
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Du är ju dum i huvudet, Har du någonsin sett någon med downs? Jag har en syster med det och jag träffar henne varje dag, hon har inte det minsta liknande dragen som hos någon med downs.

Lite konstigt att du tror att det faktum att din syster inte har "det minsta liknande dragen som hos någon med downs" skulle ha någon som helst betydelse gällande BO. Lite konstigt också att du som har en syster med downs uttalar dig i termer om dragen hos någon med downs. Det vore intressant om du kunde redogöra för vilka drag du menar att det är. För jag har kollat upp saken igen, kollat på videon igen, och kollat upp vad som anges som de karakteristiska dragen för någon som har downs. Och jag kan inte annat än att se att min fråga är berättigad.

Dum i huvudet är det du som är, som svarar på det viset på en berättigad fråga, bara för att du inte acceptera faktum.
Citera
2021-04-04, 23:58
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologisch
Nämen, sluta bara. Tjejen är bragd om livet. Ha lite vett.

Vad menar du? Skulle det vara något att skämmas för tycker du? Eller vad är problemet?
Citera
2021-04-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Ja på tomten blev hon hittad fast nergrävd. Jag kände nämligen Elin och hennes familj i 15 år därför vet jag hur hon hittades.
Om så är fallet, som jag inte har någon åsikt om, men borde ingen reagerat om han började gräva? I alla fall om det var mitt i natten.
Hur är hans föräldrar? Hur är hans bror, han bor väl också hemma?
Som det ser ut på när man tittar på Eniro, så ser gården väldigt bevuxen ut, ingen insyn alls.
Citera
2021-04-05, 00:04
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologisch
PÅsklov - och sluta rota i varför hon gjorde ditt eller datt - INGEN räknar med att bli mördad av bekanta, gör du?

Du kanske ska sluta tala om för folk här vad de får eller inte får skriva eller fråga om, har du problem med något inlägg så anmäl det om du anser att det bryter mot reglerna, annars - scroll on.

Inte för att jag tycker att det har med saken att göra, och jag gillar inte att skriva det eftersom det kan uppfattas som klander av BO vilket är helt fel, men eftersom du själv tar upp frågan på ett jävligt märkligt sätt, så - Ja, det har sagts att BO var rädd för MGM. Så givet din fråga om att räkna med att bli mördad av bekanta så är faktiskt frågan om varför hon gick dit mitt i natten alldeles ensam berättigad.

Åsså en gång till då, för alla puckon som inte kan hålla isär äpplen och päron - nej, jag klandrar inte BO för att hon gick dit. Ingen förtjänar att dödas, allra minst hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in