2021-04-04, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse Gandhi
Har följt tråden sporadiskt och har inte fått någon ordentlig beskrivning av hans utbildning. Enligt uppgift misslyckades han i grundskolan,men klarade av gymnasiet. Det var kanske särskola i både grund- och gymnasieskolan. Det finns fordonsutbildning i gymnasiesärskolan.

Men jag begriper inte hur i hela fridens namn han klarade av en utbildning till undersköterska.
Vet vi om han är utbildad undersköterska? Man kan ju jobba inom vården utan utbildning.
Citera
2021-04-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
Fast kroppen hittades intill järnvägen väl enligt media i ett skogsområde

Nä ligger ingen järnväg nära han. Vilken media har du läst det? Är själv från samma by och känner både BO och GM.
Citera
2021-04-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Så du menar att polisen har berättat för familjen, som har berättat för dig, som berättar för oss?

Tänker inte ens svara på den jävla dumma frågan!!!!
Citera
2021-04-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Eftersom det är förundersökningssekretess så tvivlar jag på att det är ngt annat än ett rykte.

Knappast något rykte!!!!
Citera
2021-04-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Knappast något rykte!!!!
Du kan skippa alla utropstecken. Jag är skeptisk till dina uppfifter, vilket jag har all rätt att vara.
Citera
2021-04-04, 16:14
Medlem
Citat:
Nä ligger ingen järnväg nära han. Vilken media har du läst det? Är själv från samma by och känner både BO och GM.

Varit citerat tidigare i tråden här polisen hade spärrat av tre olika platser.

Stått i både aftonbladet och expressen med
Citera
2021-04-04, 16:15
Medlem
bitstreams avatar
Citat:
Eftersom jag är god vän till BO och hennes familj kan jag säga att han grävde ner henne i sin trädgård nära husbilen 😡😢
Svårt att tro men vi får väl se när förundersökningen så småningom släpps, vem av oss som har rätt och vem som gissar/tror på rykten.
Citat:
Fast kroppen hittades intill järnvägen väl enligt media i ett skogsområde
Detta läste jag också tidigare men kan inte längre hitta artikeln...
Citat:
Eftersom det är förundersökningssekretess så tvivlar jag på att det är ngt annat än ett rykte.
Håller med till fullo!
Citera
2021-04-04, 16:17
Medlem
Citat:
Du kan skippa alla utropstecken. Jag är skeptisk till dina uppfifter, vilket jag har all rätt att vara.

Absolut, du behöver inte tro på mina uppgifter alls men blir så irriterad på alla dessa påstår som inte stämmer.
Citera
2021-04-04, 16:19
Medlem
Citat:
Varit citerat tidigare i tråden här polisen hade spärrat av tre olika platser.

Stått i både aftonbladet och expressen med

Det stämmer att det var tre avspärrningsplatser. En avspärrning var vid hans hus, den andra vid en lekplats i en skogsdunge mittemot hans hus och den tredje vid dammen i Höörs mölla.
Citera
2021-04-04, 16:20
Medlem
Citat:
Absolut, du behöver inte tro på mina uppgifter alls men blir så irriterad på alla dessa påstår som inte stämmer.
Vi känner dig inte och det finns många troll och lögnare i forumet. Sund skepsis är av godo. Vi läser media, och när åtal väcks får vi granska dupe.
Citera
2021-04-04, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitstream
Svårt att tro men vi får väl se när förundersökningen så småningom släpps, vem av oss som har rätt och vem som gissar/tror på rykten.

Detta läste jag också tidigare men kan inte längre hitta artikeln...

Håller med till fullo!
Jag med läste folk här diskutera innan me om distans från hus till just den platsen för mig det var över en km drygt.
Citera
2021-04-04, 16:23
Medlem
bitstreams avatar
Citat:
Det stämmer att det var tre avspärrningsplatser. En avspärrning var vid hans hus, den andra vid en lekplats i en skogsdunge mittemot hans hus och den tredje vid dammen i Höörs mölla.
Lekplatsen var inte avspärrad, det var avspärrat bakom MGM's tomt och dessutom var det ett skogsparti mellan Ekoxevägen och Tjuvarödsvägen i Tjuvaröd som var avspärrat och inte vid Möllan. Tror inte för fem öre att du vet vad du pratar om...
Edit: Fel av mig, jag vet inte om det var avspärrat vid Möllan, däremot att man spärrat av ett skogsparti i Tjuvaröd söder om järnvägen
Senast redigerad av bitstream 2021-04-04 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in