Citat:
Ursprungligen postat av
cern
Hon kommer nog få hjälp med skyddad identitet, namnbyten och socialtjänsten serverar en liten lägenhet + utbildning som hon kan gå i.
Hennes tid lär hon spendera med att röka cigg under spisfläkten, ta hem lite kompisar på laddfester sen knyta till sig nya kontakter för att kunna fortsätta manipulera sig fram i livet dels via sex.
Vad som är svårt med att förstå är om hennes huvudprioritering är status eller pengar... Vad det än är så försöker hon fuska sig fram till målet.
Det är som att hennes liv baseras på att man måste ses med de stora gossarna som har hög status och stora plånböcker för att komma någonstans.. Hon blir så trött på sig själv så hon måste försöka sätta dit dom.
EA om du läser detta så vill jag bara säga att det finns ett fint liv utanför statusjakt.
En fitta har en oerhörd potential när den används rätt, så även när den missbrukas. Det är fan riktigt obehagligt när man förstår vad kvinnor kan åstadkomma med sina fittor!
Förhandlingredskap varhelst hon vill ta sig fram livet. Det primära har varit familj och då utse man till avkomman.
Nu i feminismens tidevarv, i karriären, manipulera, skaffa sig status, uppmärksamhet, utpressning, sätta dit någon. Listan kan göras lång nuförtiden, speciellt när kvinnor förklarats oklandeliga och kvinnans ord väger tyngst i snart sagt alla sammanhang. Se bara inom media, politiken och samhällsdebatten där inflytandet av galenskaper nyttjas maximalt.
https://www.goodreads.com/book/show/480682.Om_ingen_nyper_mig_i_rumpan_snart_s_g_r_jag _hem
Hur mår Sverige idag?