Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Blabla
Jag har läst dina inlägg och det är för mycket strunt. Du snackar om att svenska män går på bordeller, när hände det sist? Paula Roberto, men han är väl italienare? ( ; ) ) Jag tror att du kollat på för mycket hollywood-filmer ifrån degenererade L.A. Du säger att alla flashbackanvändare anti det- ja, vad det nu är du snackar om? Är du också det, som skrivit så mycket inlägg? Är det så?
Kvinnan är fri i Sverige och har alltid varit det. (relativt) Så länge Sverige varit Sverige, nu mer än någonsin. Då måste ni kunna hantera det. Då krävs det ansvar och att kunna tänka 500 år fram i tiden. Kvinnor har det svårare ja, men ändå mer fördelar ibland genom att dom rättstvister och att alla tycker synd om er och vill skydda en kvinna, även jag, med rätta. Dom här bittra psykopaterna som hatar er, som letar upp sånt här är ett fåtal, men högljudda som troll.
Jag tycker du verkar vettig, men välj dina strider. Män är inte din fiende. Män är den vita riddaren, kanske ibland med en åsna som springare, och väldigt tillmötesgående då. Jag hoppas verkligen inte att du går igång på ondska sötnos.
Glöm inte vilka som håller upp er, det är vita svenska män. Du kanske är ifrån Iran och vill återimportera det kalifat som du flydda ifrån? Stämmer det? Tänk längre. Om inte, så flytta dit istället.