2021-04-02, 00:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Fick den av en target förra veckan haha. Denna är rätt festlig också https://ibb.co/LQhwB4G

Och vad vet du om hur mycket de drar in i det "svenska teamet"? Sen spelar det väl ingen roll när JH fortfarande stjäl minst 50 spänn från din lön. Tjänar du 10K i veckan så tar de fan 150 spänn i avgift för att du ska kunna få din lön. Det är helt bisarrt.
Han är bara för mycket. Sjuktkul 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
2021-04-02, 01:23
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Homosapiens! Han är en riktig artíste
Haha, sånt jävla udda exemplar. Man vill ibland inte tro att sådana existerar i Sverige.
2021-04-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det är väl bara bra att man jagar mer pengar. Insatsen garanterar resultatet, eller hur?
Skriva,logga och skicka.
Förstår inte vad ni menar med arbetsskadad? Det är väl bara bra att kunna skriva om skiten i chatten här, se det som fikarummet. Mår du dåligt av det så ska du inte jobba med det. Personligen älskar jag att läsa det som skrivs. Skiter fullständigt i om det är sanning eller inte. Jävligt mycket skratt blir det iaf.

Jag klagar inte på jobbet, jag älskar det annars hade jag inte gjort det och ja det blir många skratt här med, men beroendeframkallande är det fan i mig. Jag menar den jaktlusten man får att bara öka sina skrivningar hela tiden, inget fel med det i detta fallet dock.
Senast redigerad av philip91 2021-04-02 kl. 22:57.
2021-04-03, 00:08
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Jag klagar inte på jobbet, jag älskar det annars hade jag inte gjort det och ja det blir många skratt här med, men beroendeframkallande är det fan i mig. Jag menar den jaktlusten man får att bara öka sina skrivningar hela tiden, inget fel med det i detta fallet dock.
Förstår vad du menar. Jag drivs av alla saker som ska köpas och har köpts😂 viktigt dock att ta någon dag och bara ligga framför tvn och bara glo på serier. Även om det ger lite mindre den veckan.
2021-04-03, 01:36
Medlem
Läggdags, några hundra gjorda.. jävlar vad påsken gör folk kåta, inget mig emot
2021-04-03, 14:39
Medlem
frekkinheads avatar
Senaste roliga funna messet:

"Det är nästan som när jag var i Dalai Salam..! Och solen sken, och vinden blåste den blåste genom mitt hår så här... och jag ställde mig under ett fikonträd, och jag andades: Hmmm...! Pust...! Mmmm...! Mmm...!"
2021-04-03, 18:36
Medlem
Nu är chatten seg som fan, var kul så länge det varade
2021-04-03, 21:00
Medlem
Är det flera coacher som har slutat på J.H? Eller har dom bara påskledigt?
2021-04-03, 22:27
Medlem
Citat:
Förstår vad du menar. Jag drivs av alla saker som ska köpas och har köpts😂 viktigt dock att ta någon dag och bara ligga framför tvn och bara glo på serier. Även om det ger lite mindre den veckan.

Jag har svårt för att ligga och chilla, haha, funderar på om det är kö då men nu i helgen har jag bara druckit öl och inte gjort något annat så hah.
2021-04-03, 23:01
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Jag har svårt för att ligga och chilla, haha, funderar på om det är kö då men nu i helgen har jag bara druckit öl och inte gjort något annat så hah.
Fy fan vad skönt. Man behöver några glas efter dom här dårarna Nu börjar dom bli riktigt kladdiga och om en timme så kan dom inte stava
2021-04-04, 15:01
Medlem
Citat:
Fy fan vad skönt. Man behöver några glas efter dom här dårarna Nu börjar dom bli riktigt kladdiga och om en timme så kan dom inte stava

Underbart, kör en dag till här känner jag innan allvaret börjar igen. Det är när dom inte kan stava och börjar bli lite väl mycket som dom bara köper nya krediter utan att tänka ett skit haha, det är då man skall vara redo egentligen, den enes död är den andras bröd
2021-04-04, 15:50
Medlem
se8035s avatar
Nu vankas det bonus och allt vad det är samtidigt som soc knackar på dörren. Någon som vet hur många mess som krävs för att nå upp till 0.18 på JH?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in