2021-04-01, 21:59
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaDenFina
--

Att ni orkar! Har ni inget eget liv utan måste hålla på och spekulera i andra och deras görömål?

Sköt er eget och gör det bra istället!
frekkinhead|75218023] - du skriver så mycket skit och jag kan inte förstå hur ni andra kan gå på detta!? Hittepå saker om GC, Kretching, Kattis, Anders med flera.... finns ingen som helst substans i det. Bevisa dina påståenden om du kan .. frekkinhead!
Och vem fan har sagt någonting om att man tror på skiten som han skriver då? Välkommen till internet, ditt jävla pundhuvud, där historier delas sinsemellan och där allting är sant och på riktigt.
2021-04-01, 22:06
Medlem
Vad tråkig ton det blev här snabbt, ett fan här
2021-04-01, 22:28
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philip91
Du får nog räkna med detta så är det i vanliga fall med, Folk har olika sätt och beteende
det är många som skriver här och lägger ner massa tid på att snacka massa bla bla.
Bara gilla läget och se mellan tummen och pekfingret det är ett bra råd.
Sålla lite mellan svaren du får här för en del snackar bara mest en massa.
Chilla och gilla läget bli inte yrkesskadad som många på tråden redan är.
2021-04-01, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du får nog räkna med detta så är det i vanliga fall med, Folk har olika sätt och beteende
det är många som skriver här och lägger ner massa tid på att snacka massa bla bla.
Bara gilla läget och se mellan tummen och pekfingret det är ett bra råd.
Sålla lite mellan svaren du får här för en del snackar bara mest en massa.
Chilla och gilla läget bli inte yrkesskadad som många på tråden redan är.

Jo men det har jag lagt märke till, jag tar nog till mig av det som känns logiskt.
Arbetsskadad, du menar av att vara chattoperatör, det kommer, det kommer. jag har hållt på i 4-5 månader och lagt märke till hur beroendeframkallande det är, man jagar och jagar. högre än förra veckan hela tiden.. mer tid framför skärmen hela tiden.
2021-04-01, 22:53
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ja man måste ha 4 hjärnor och 8 armar annars går det inte

Om du ska skriva i flera rutor samtidigt, ja.
2021-04-01, 23:17
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ta o tagga ner lite - det är ju påsk!

https://ibb.co/Kh4JYmB
2021-04-01, 23:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Jo men det har jag lagt märke till, jag tar nog till mig av det som känns logiskt.
Arbetsskadad, du menar av att vara chattoperatör, det kommer, det kommer. jag har hållt på i 4-5 månader och lagt märke till hur beroendeframkallande det är, man jagar och jagar. högre än förra veckan hela tiden.. mer tid framför skärmen hela tiden.
Det är väl bara bra att man jagar mer pengar. Insatsen garanterar resultatet, eller hur?
Skriva,logga och skicka.
Förstår inte vad ni menar med arbetsskadad? Det är väl bara bra att kunna skriva om skiten i chatten här, se det som fikarummet. Mår du dåligt av det så ska du inte jobba med det. Personligen älskar jag att läsa det som skrivs. Skiter fullständigt i om det är sanning eller inte. Jävligt mycket skratt blir det iaf.
2021-04-01, 23:33
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Ta o tagga ner lite - det är ju påsk!

https://ibb.co/Kh4JYmB
🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2021-04-02, 00:03
Medlem
Citat:

Dessutom är man ju ganska korkad om man kör fullt ut på JH. .

Ehh du ska bara se i UK hur många som jobbar heltid med detta och drar in mer än någon i svenska teamet. Dom sluta aldrig köra och når sjuka summor svarta pengar vecka för vecka
2021-04-02, 00:20
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svealapp
Ehh du ska bara se i UK hur många som jobbar heltid med detta och drar in mer än någon i svenska teamet. Dom sluta aldrig köra och når sjuka summor svarta pengar vecka för vecka
Då är det på tiden att vi lägger i en växel och blir lika bra dom dom i UK.
Kan inte släppa det där med att känna sig arbetsskadad.... identifierar ni er med Target eller player och vilket fackförbund är ni ansluta till?
2021-04-02, 00:49
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Fick den av en target förra veckan haha. Denna är rätt festlig också https://ibb.co/LQhwB4G
Citat:
Ursprungligen postat av Svealapp
Och vad vet du om hur mycket de drar in i det "svenska teamet"? Sen spelar det väl ingen roll när JH fortfarande stjäl minst 50 spänn från din lön. Tjänar du 10K i veckan så tar de fan 150 spänn i avgift för att du ska kunna få din lön. Det är helt bisarrt.
2021-04-02, 00:53
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Fick den av en target förra veckan haha. Denna är rätt festlig också https://ibb.co/LQhwB4G

Och vad vet du om hur mycket de drar in i det "svenska teamet"? Sen spelar det väl ingen roll när JH fortfarande stjäl minst 50 spänn från din lön. Tjänar du 10K i veckan så tar de fan 150 spänn i avgift för att du ska kunna få din lön. Det är helt bisarrt.

Homosapiens! Han är en riktig artíste

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in