Citat:
Ursprungligen postat av
Havskung
Din slutledningsförmåga är riktigt omogen! Är du i tonåren, då är det ju inte så ovanligt, men är du äldre så är det kris i huvudet för din del! Jag kan inte låta bli att kommentera något jag tycker är riktigt, riktigt korkat, och det är när träspån, som du, skriver så urbota idiotiskt och kommenterar yttre utseenden på folk, det är bara för dumt det hela...men apropå utseenden på kvinnomördare...hört talas om Ted Bundy? Nähä, inte det! Han sågs som så snygg sååå av omgivningen, men inte fan var det att lita på!
Philip har precis gjort så att ännu en tjej inte får uppleva att växa upp, flytta hemifrån, springa ut från trappan i studentmössa, träffa den riktiga kärleken, kanske bilda familj och bli gammal. Inte heller får Elin skapa nya minnen, skratta och umgås med sin familj något mer. Elins familj kommer aldrig att få tillbaka sin flicka igen, pågrund av denna man.
Jag vet inte vad du tycker, men jag kan ändå tycka att kommentarer om Philips utseende är ganska light mot vad jag och många andra egentligen skulle vilja önska honom. Han är en jävla loser.