2021-04-03, 16:23
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacterial
Lite töntigt kan man tycka.
Det kallas humor kompis.
Citera
2021-04-03, 16:30
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Det kallas humor kompis.
Inte på ett skrattframkallande sätt alls. Så mycket är klart.
Citera
2021-04-03, 16:31
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Mer ammunition till GL och de andra drabbade männen, tack.

Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Förgör EA

Citat:
Ursprungligen postat av 90510
Ut i ljuset med spöket så förgås det

Citat:
Klart EA ska hängas ut. Helst i en snara på öppet torg.

Herregud.

Citat:
Ursprungligen postat av bottenfruset
Mer smaskiga detaljer om EA kommer till veckan då jag är på hemmaplan.

bottenfruset, rannsaka ditt samvete noggrant innan du postar, och huruvida dina "smaskiga detaljer" verkligen är relevanta för fallet och värda att posta med tanke på den personliga skada det gör.
Citera
2021-04-03, 16:34
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Rättvisa bortom rättsstaten = Me Too

Vår i tiden folkdomstol - Där könet bestämmer vem som talar sanning.

Wallin vs Virtanen.

-----
Kunde inte låta bli.

-------------
Edit: Wallin:
Jag minns inget av natten, inte ett skit.
Blir till våldtäkt efter några år efteråt; jag blev våldtagen.

https://web.archive.org/web/20080411225300/http://brudpepp.blogg.se/
Fy f-n för folk som Cissi Wallin. En obehaglig och misslyckad kväll och en natt som hon enligt egen utsago inte minns något av förvandlas senare till ett säkerställt övergrepp, en våldtäkt, som hon polisanmäler och förtalar för. Finns det ingen i hennes närhet som konfronterar henne med hennes stora lögn häri livet? Svar nej.

Från blogginlägget här kan vi ju dra slutsatsen att Cissi Wallin medvetet falskanmält Virtanen. Nu driver hon offentligt EAs sak och menar att hon skall kunna göra samma sak.
Citera
2021-04-03, 16:42
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Herregud.

bottenfruset, rannsaka ditt samvete noggrant innan du postar, och huruvida dina "smaskiga detaljer" verkligen är relevanta för fallet och värda att posta med tanke på den personliga skada det gör.

Du hade aldrig brytt dig ett skit om det inte vore en "utsatt" kvinna.

Omedelbart efter du fick ta del av ev. dokument från rättspsyk så har du fortsatt med ditt emotionella svammel.

Detta inlägg av dig syftar jag på: (FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)

EA förtjänar all skit som kommer hennes väg, inklusive att smaskig information blir läckt. Det kan dels hjälpa de 3 männen som oskyldigt blivit anklagade rent juridiskt, samt även andra män som eventuellt är drabbade av EA. Framförallt är det en bra läxa för "vanliga" män att få insyn i häxans psyke.

Tänk på all skit de 3 männen fått utstå på enskilda håll. Skvaller. Information som läckt. Artiklar i media. Jobbmöjligheter som gått förlorade. Familj och vänner som säger upp bekantskapen eller åtminstone att relationen blivit kraftigt påverkad.

Ta ditt eget råd och lämna tråden om det inte passar, din patetiska white knight.

Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Rättvisa bortom rättsstaten?

Åsyftade dig nu.

Du kanske ska fundera på vad du pysslar med?

Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Har du upplevt sexuella anspelningar mot dig på din arbetsplats inklusive kladdande så du har behövt ta omvägar för en kollega?

Har du blivit falskeligen anmäld och dömd för en våldtäkt? Idiot.
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-03 kl. 17:00.
Citera
2021-04-03, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Plötsligt känner jag att min egen städning är otillräckligt. Jag har aldrig dammsugit utomhus.
Man blir aldrig nöje med sig själv hur mycket man än håller på. Brukar trösta mig med att har man för rent, kan man istället få allergier. GL är nog lite skadad nu och måste på alla sätt och vis försöka bli en bättre människa. Även städa noggrant.
Citera
2021-04-03, 16:48
Medlem
Bacterials avatar
Citat:
Herregud.

Såklart är det en tjej som lider illa av att vara sig själv. Bara därför skall vi linda in det i bomull så långt vi kan. Att hon sabbat livet för ett par tre personer ska vi bortse från. Hon är typ Bambis mamma ju!!
Citera
2021-04-03, 16:49
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Tänk på all skit de 3 männen fått utstå på enskilda håll. Skvaller. Information som läcks. Artiklar i media. Jobbmöjligheter som gått förlorade. Familj och vänner som säger upp bekantskapen eller åtminstone att relationen blivit kraftigt påverkad.

Detta du säger är helt sant.

Hur skulle postande av privata detaljer om "häxans psyke" hjälpa detta, tänker du dig?

Citat:
insyn i häxans psyke.

"Insyn i häxans psyke" skulle antagligen leda till en mildare dom, vilket du onekligen inte verkar plädera för i vanliga fall. Rättsväsendet har nog också medel till att ta reda på vad det behöver, om det behöver.

Citat:
Har du blivit falskeligen anmäld och dömd för en våldtäkt? Idiot.

Är det något du vill berätta, Vaxad? Är det hämnd du är ute efter, och för vad?
Citera
2021-04-03, 16:51
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Detta du säger är helt sant.

Hur skulle postande av privata detaljer om "häxans psyke" hjälpa detta, tänker du dig?

"Insyn i häxans psyke" skulle antagligen leda till en mildare dom, vilket du onekligen inte verkar plädera för i vanliga fall. Rättsväsendet har nog också medel till att ta reda på vad det behöver, om det behöver.

Är det något du vill berätta, Vaxad? Är det hämnd du är ute efter, och för vad?

Nej, det kan leda till en helt riktig dom - dvs. tvångsvård. Under lång tid.

Vänligen försök inte projicera din emotionella personlighet på mig nu. Tack.
Citera
2021-04-03, 16:51
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacterial
Hon är typ Bambis mamma ju!!

Hon är inte Bambis mamma.
Inte heller är hon jägaren som sköt Bambis mamma.
Inte heller är GL Bambi.
Citera
2021-04-03, 16:53
Medlem
Citat:
Herregud.

Ut med skiten. Skadan har hon själv åsamkat, följderna får hon leva med. Det kan ta många månader att läka ett benbrott om man sparkat på en gammal Sten, men man har bara sig själv att skylla.
Citera
2021-04-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Jag tänkte också på det. Undrar hur många dammsugarpåsar det går åt om man ska dammsuga hela trädgården? Det enda tillfälle som jag har tagit en dammsugare utomhus hittills är när en bil ska dammsugas.

Kanske var de så att Göran helt enkelt ville vända baken mot tanterna på gatan?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/demonstrerar-utanfor-goran-lambertz-hus

Kanske vill Göran att uppmärksamheten som riktas mot detta skruvas ner nu? Han bloggade nästan varje dag efter att han släpptes från häktet, men nu är det fyra dagar sedan sist.

http://goranlambertz.se/blogg/

Haha!
Görans tillfälliga "radiotystnad" beror sannolikt på att han laddar om nu.
Sitter på kammaren, vilt bläddrande i lagböcker och rättsfall (timade justitiemord, vilka han tidigare missat).
Senare hoppas vi på Show Lambertz....i stasiMedias TV.soffor mm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in