Citat:
Jag är utbildad och sakkunnig och kan därmed uttala mig säkert.
Du får jättegärna berätta mer om din uppfattning i huvudfrågan. Ser mest att du ifrågasätter detaljer osv. utan att vädra din åsikt, vilket är ett udda beteende. Likt amatroll så vill du hela tiden att folk ska ge dig förklaringar (om självklarheter) och försöker gaslighta för att skifta fokus från huvudfrågan. Som nämnt, det kommer inte att fungera.
Så:
1. Tror du GL är skyldig till våldtäkt?
2. Vad tror du om EA's skuld i det hela?
3. Hur tror du en eventuell rättegång kommer sluta mellan GL och EA? Dvs. en stämning mot EA för förtal och falsk tillvitelse.
Det är även lite spännande att din historik på flashback bekräftar att du är både kvinna som har problem i relationer och att du är en tidigare missbrukare av b.la. Subutex. Intressant. Du har ingen agenda sa du?
Alla människor har erfarenhet av problem i sina relationer. Det gäller både dig och mig. Det borde du veta som är utbildad. Trist att du smutskastar mig med rena lögner om att jag skulle vara en fd missbrukare.
Citat:
Återigen: Jag har inte uttryckt någon åsikt om artikeln. Jag har inte heller ifrågasatt din bedömning. Däremot har jag upprepade gånger frågat dig vad det är I debattartikeln som gör den så usel. Men som alla kan se blir du hela tiden svaret skyldig. Du kan inte tala om på vilket sätt de som skrivit artikeln har fel i sak.Låt oss istället höra din uppfattning, eftersom du läst artikeln så grundligt och ifrågasätter min bedömning. Jag har ingenting mer att tillägga till den i mina ögon, usla artikeln, som är skriven med ett verklighetsfrånvänt och feminint imperativ. Dvs. totalt fel i sak dels där men framförallt totalt fel i sak gällande Lambertz.
Citat:
Vad har du fått det ifrån?
Du verkar dock tycka det är rimligt att Lambertz används som syndabock - när det handlar om en psykiskt sjuk kvinna som systematiskt falskeligen anmäler män för våldtäkt. Det blir spännande att höra din förklaring.
Jag är utbildad och sakkunnig och kan därmed uttala mig säkert.
Du får jättegärna berätta mer om din uppfattning i huvudfrågan. Ser mest att du ifrågasätter detaljer osv. utan att vädra din åsikt, vilket är ett udda beteende. Likt amatroll så vill du hela tiden att folk ska ge dig förklaringar (om självklarheter) och försöker gaslighta för att skifta fokus från huvudfrågan. Som nämnt, det kommer inte att fungera.
Så:
1. Tror du GL är skyldig till våldtäkt?
2. Vad tror du om EA's skuld i det hela?
3. Hur tror du en eventuell rättegång kommer sluta mellan GL och EA? Dvs. en stämning mot EA för förtal och falsk tillvitelse.
Det är även lite spännande att din historik på flashback bekräftar att du är både kvinna som har problem i relationer och att du är en tidigare missbrukare av b.la. Subutex. Intressant. Du har ingen agenda sa du?
Lite spännande att du har kollat min posthistorik men "missat" att jag flera gånger vädrat min egen åsikt om målet:
Citat:
(FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)
När det gäller Lambertz skuld så lutar jag åt att det inte begåtts något brott. Jag tror att det handlar om två personer som båda har dåligt omdöme och svårigheter att läsa av andra. Lägg till alkohol och katastrofen är ett faktum. Jag tror att MÄ känner sig våldtagen av Lambertz och att det förklarar hennes handlande, men det är inte synonymt med att han våldtagit henne.
Lambertz har redan anmält MÄ för falsk tillvitelse. Den anmälan lades ned.
Jag kan inte se hur MÄ ska ha förtalat Lambertz.. Kan du berätta om hennes förtal av Lambertz?
Det blir ingen rättegång.