Citat:
Ursprungligen postat av
kermith
Jaha. Men varför skulle man vilja ha ut Madde även om hon är tyst som en mus. Jag tror hon kommer växa om hon är kvar. Sen känns det som att man vill ändå ha någon chans till en riktig romans I huset, även om den inte kommer. Men det är ändå det enda som finns. Judith är nog en börda just nu med alla varningar och tafs. Nästintill alkoförbud. Folk klagar på henne hela dagarna i ända på instagram så jag tror att det blir ett plus för som. Men i slutändan vet man inte vad de tänker.
Det är sant men nu har ju Juddan tonat ner sig efter tjat från produktionen så de kanske vill bättra på hennes image. Madde är nog mer angelägen för dem för att hon jobbat för tv4, har en viss popularitet på utsidan och att de måste upprätthålla fasaden innan hon går ner sig mer i Adrian och får psykbryt därinne alldeles.
Jag tror tyvärr det blir Madde som åker men jag ska rösta kvar henne och hoppas. Judith kommer aldrig komma till final även om hon tonar ner sig. Hon har redan gjort bort sig. Får se hur Rig Brother behandlar detta.
Förresten, betyder detta att både Mergim och Jullan blir kvar? Trodde bara en av de gamla skulle få stanna i slutändan.