2021-04-02, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackh0ran
ber till Gud att Judith får lämna på måndag
Det absolut bästa som kan hända. peddot och tanja och julia kommer bli knäckta.
Medlem
lillaflippens avatar
Uttrycket "såhär" smittas. Madde just nu... "såhär.. Såhär.. Såhär"
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas hoppas hoppas. Äntligen sitter hon!!!!!!! Jag är ju dock som sagt rädd att produktionen vill ha ut Madde nu och riggar det men går det rättvist till så åker hon. Ska rösta på Madde

Jaha. Men varför skulle man vilja ha ut Madde även om hon är tyst som en mus. Jag tror hon kommer växa om hon är kvar. Sen känns det som att man vill ändå ha någon chans till en riktig romans I huset, även om den inte kommer. Men det är ändå det enda som finns. Judith är nog en börda just nu med alla varningar och tafs. Nästintill alkoförbud. Folk klagar på henne hela dagarna i ända på instagram så jag tror att det blir ett plus för som. Men i slutändan vet man inte vad de tänker.
Medlem
Om man sköljer bort all smink från Madde så ser hon förskräcklig ut, hon ser ut att vara runt 50 utan smink, och keep in mind att hon använder de bästa krämerna och hudvård som finns ute i marknaden och har ändå rynkor for days inte konstigt att AD är avtänd.
2021-04-02, 17:16
Medlem
Spajdors avatar
Hjärndöd konversation mellan Steph och Madde.
SåhärSåhärSåhärSåhärSåhärSåhärSåhärSåhärSåhär
Medlem
Såhär asså såhär asså såhär asså såhär såhär här blir såhär asså här såhär asså såhär såhär såhär såhär såhär såhär ja såhär såhär såhär asså såhär såhär asså såhär
SLUTA FILMA HORERNA BIG BROTHER.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Om man sköljer bort all smink från Madde så ser hon förskräcklig ut, hon ser ut att vara runt 50 utan smink, och keep in mind att hon använder de bästa krämerna och hudvård som finns ute i marknaden och har ändå rynkor for days inte konstigt att AD är avtänd.
Hon har även tidigare nämnt att hon gjort botox
2021-04-02, 17:17
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hoppas ingen räddas imorgon nu eller något sånt dumt. Utan att det är dessa som sitter på Måndag nu

Det skulle definitivt kunna vara så eftsom de har fester i deras ära så mycket troligt. Många här har ju varit inne på det men inte exakt hur det kommer att gå till när de lämnar.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor

Obegripligt att Stephanie har sånt sort stöd, hon är brevbärare 👮🏽‍♀️🤠🤷🏻‍♂️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Uttrycket "såhär" smittas. Madde just nu... "såhär.. Såhär.. Såhär"
hahaha jag får legit cancer i arslet att steffie horan har smittat andra deltagare
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Jag blir såhär jävla förbannad att såhär nämns 100 gångeer per minut såhär såhär såhär
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Ja verkligen. tex emelie som aldrig vågar stå för vad hon har sagt när hon snackar skit bakom folks ryggar. Men emelie förtjänar att bli räddad så mkt mer än fucking Nardos...

Men just nu är verkligen AD å Screech nardos enemy nr1. Jag säger inte att Madde är perfekt. hon är pinsam som fan när hon hänger efter AD trots att han beter som en riktig skitstövel och bara hänger med "kändisarna" Nardos, Mergin, julia å VV. Han hänger efter dom precis som Madde klänger på honom. Nardos kommer inte åka ut, han vet att hon är populär där ute och inte kommer åka ut och ändå väljer han att rädda henne för att fjäska.

Handlar inte ens om att "han är ju inte ens intresserad av madde" Hon är inte heller direkt ett hot för honom till vinsten. För hon förtjänar faktiskt inte att vinna mer än t.e.x Simon. Handlar om hans äckliga jävla beteende mot henne

Orkar inte. Hoppas folk inser och ser honom som den kändiskåta fjortisen han är och skickar ut honom med hövvet före.

Tack för tipset Moscow. Nu blir det papperspåsen och en paus från att skriva i tråden för min ilska får mig bara att rambla här

Fungerar även att gå ut i trädgården och gräva en grop, för att direkt fylla den igen. Det är fan mer givande än att titta på hjärndöda klubben i huset. Ändå kommer man tillbaka, dag efter dag efter dag
2021-04-02, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nardos fattar maffia men inte jag 👮🏽‍♀️👮🏽‍♀️😱

Haha vad är det du inte fattar med den om jag får fråga? Det är ju ingen komplicerad lek, den är rolig (inte att kolla på när de kör den men att köra den är kul)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in