2021-04-02, 23:34
Medlem
alltså såhär är inte jag utanför men jag är exkat såhär utanför - Emmelie fakeasshoe
2021-04-02, 23:34
Medlem
icons avatar
Nämen är det påmålade fräknar på Adrian. Han HAR ju bjudit till utan att jag sett det. <3
2021-04-02, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Som jag skrivit innan, sista idioten är inte född än!
Ut med äcklet.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Ljugith/valrossen/vithajen/predatorn är alltså i dina ögon ett bättre alternativ?

Den här tråden börjar fan bli värre än kommentarsfältet på instagram.

Skäms.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men ja. Å andra sidan - vem är förvånad? Är inte det här verkligen right down VVs alley? Det är ju precis samma sak som förra året. Hon kommer in och skapar horhus utan att bry sig om andras känslor. Hon är så vidrigt jävla bra på att hitta de svagaste, manipulera och pusha dem i sin riktning.

Ja det var väl det dom satte in henne denna säsong för att göra.. Skapa drama. Hon provocerar som bara helvete!! Skönt att få se henne åka ut mot Bölex av alla på Söndag. Undrar om hon själv tror att hon har en chans att stanna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad är det Emelie försöker säga till Adrian, att Adrian ska lägga märke till Madde?
Hon hade hoppats på att Adrian skulle vara intresserad av Victoria för Victoria har fått för sig att Adrian är intresserad av henne. Hade Adrian varit intresserad av Victoria hade hon vingat honom till henne.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Nej. Att han ska vilja ha henne!

Så varför säger hon det inte? Hon har pratat i 20 minuter utan att komma fram till någon poäng.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Supersurfittan Victoria har ju den mest osympatiska personligheten i BB historia, men skulle ju onekligen skapa en jävla massa VÄLBEHÖVLIGT bråk bland alla dessa urtråkiga pacifistjävlar.

MEN hon är helt enkelt FÖR vidrig!

Kan helt enkelt inte få hjärnan att sända signaler till mitt finger för att rösta på henne! Går inte!

Fast jag vet att hon sjukt nog behövs i huset för att hugga alla och injicera sitt gift som en skallerorm bland en massa korkade Chipmunks och skapa en helvetes massa NÖDVÄNDIG osämja!

Istället vinner nog sadisten i mig och röstar på den största förloraren i BB genom tiderna: Bölex!

Tycker att mannen som ingen ens vet att han existerar, och dessutom bor i ett hål i väggen bjuder på tragikomik på allra högsta nivå!

Det är ju faktiskt hysteriskt lustigt när han ständigt gör bort sig, och misslyckas med precis allt han företar sig. 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-02 kl. 23:41.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
jag också! förstår inte vad som är problemet 😂 precis som alla här inne på flashback är felfria hahahahahaah
Vad är det du ÄÄNNNTTTEEE förstår?
Medlem
Anonym396s avatar
Emelie är sååå kär i Adrian. Jag älskar henne men skämskudde när hon känner sig tvungen att hålla på med andra snubbar i huset. Hon känns väldigt osäker och jag tycker synd om henne.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hon hade hoppats på att Adrian skulle vara intresserad av Victoria för Victoria har fått för sig att Adrian är intresserad av henne. Hade Adrian varit intresserad av Victoria hade hon vingat honom till henne.

Adrian vill inte ha Vicky, det fattar till och med jag.
2021-04-02, 23:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Hon är underbar! Älskade bitterfitta <3
Haha, ja. Hon börjar komma igång rejält nu, tänk om de kunde få in en hink till.
2021-04-02, 23:36
Medlem
Mouchinos avatar
Adrian är medveten om att tjejerna dras till honom och det gynnar honom i slutändan. Detta svärmande tror han kommer leda honom till miljonen, han utnyttjar sitt utseende! Jag tycker dock att AD ser rätt alldaglig ut så hajar inte hysterin kring honom. Han har inga perfekt drag om vi nu ska prata om det yttre. Han har små ögon, inga direkt framträdande markanta ansiktsdrag, blek och en liten ljus fjunig mustash som knappt syns. Det är vad jag tycker, han ser bra ut men inte mer än så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in