2021-04-02, 14:03
Medlem
Ska inte Mergim tävla? Om ja, då har han nog en chans att ta hem detta, han har snabba reflexer och bra balans
Vem räddar han?
Medlem
Julia kan inte ha vunnit hon snurrade inte 15 varv på andra försöket och kanske inte på första heller, dennis leder tror jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad har Adrian för mentalt problem med huvudet och mössor?

Han kunde inte ens ta av sig hjälmen utan att först lokaliserat sin mössa, gått till mössan och böjt sig ner innan han tog av sig hjälmen för att minimera tiden som hans huvud inte har något på.

Han är ju störd på något konstigt sätt.
Hårtransplantation troligtvis.
2021-04-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Ska inte Mergim tävla? Om ja, då har han nog en chans att ta hem detta, han har snabba reflexer och bra balans
Vem räddar han?

Mergim räddar garanterat Nardos!!
2021-04-02, 14:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Vem räddar han?
Kanske Madde, som sover bredvid honom. Men jag tror det blir Nardos
2021-04-02, 14:05
Medlem
esetts avatar
Tror minsann Nardos börjar bli lite spritfet
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vad har Adrian för mentalt problem med huvudet och mössor?

Han kunde inte ens ta av sig hjälmen utan att först lokaliserat sin mössa, gått till mössan och böjt sig ner innan han tog av sig hjälmen för att minimera tiden som hans huvud inte har något på.

Han är ju störd på något konstigt sätt.
Det är märkligt. Han är inte skallig/tunnhårig (inte för att tjejer ens bryr sig, men killar tycks alltid tro det), han har inget märkligt hårfäste vad jag vet... Skäms han för sina öron? Killar gör det ibland, men han har väl inte vare sig annorlunda öron eller mössan över öronen? Jag vet inte vad det är.
Medlem
DigglerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Rätta till foliehatten nu, produktionen skulle må bra av att få ut Judith.

Amen, Judith är en tjock liten disney-unge som konstant blir räddad utav någon annan utan att behöva lyfta ett finger.. Madde är Queen och förtjänar att få va kvar, jag säger. Ut med Viktoria eller Narkos.

Förövrigt måste jag erkänna att denna säsongen är bra mycket sämre än tidigare, vilken jävla pk-vänsterfest.. Inget drama, deltagarna får knappt höja rösten emot varandra utan att åka ut. Tråkiga tävlingar och man börjar nästan undra vad maxgränsen för deltagare i en säsong kan nå.

Märkliga tider, märkliga indeed.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia kan inte ha vunnit hon snurrade inte 15 varv på andra försöket och kanske inte på första heller, dennis leder tror jag.

Tror och hoppas jag med! Dompa lär ju ge immuniteten till Emelie!
Båda Julias försök var ogiltiga!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det där tror jag att vi diskuterade förra året också. Det var ungefär där mitt sköte utlöste en tsunami för dig. Jag är likadan.

Känner du att jag gått över gränsen? Jag vill inte göra det, men jag är en ond människa.

För att inte bli off topic är det så kul att Simon bara råkade prata jättemycket om tävlingen. 🤣 Hans ADHD är så genuin och Judith borde låna lite.

Haha,
Nej förfasen.
Du saknar inte compassion, i alla fall om man känner dig här i tråden.
Tror få har det men de vill ha någon typ av drama. Du hade en jävligt bra ursäkt, den är ju klockren.
Nu åker ändå röven.
2021-04-02, 14:06
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det är märkligt. Han är inte skallig/tunnhårig (inte för att tjejer ens bryr sig, men killar tycks alltid tro det), han har inget märkligt hårfäste vad jag vet... Skäms han för sina öron? Killar gör det ibland, men han har väl inte vare sig annorlunda öron eller mössan över öronen? Jag vet inte vad det är.

Det är jättemärkligt minst sagt. Det är något i huvudet som inte står rätt till, den saken är klar.
2021-04-02, 14:06
Medlem
xrlpyts avatar
gäsp, Pedram skulle ju rädda Judith så han får fan inte vinna..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in