2021-04-02, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Rädda Madde så åker Judith, Emelie klarar sig.

Var inte så säker på det! Rösta på Emelie!!
2021-04-02, 15:35
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Rädda Madde så åker Judith, Emelie klarar sig.

Hm, man kanske ska ta och rädda Madde trots allt. Så att hon är kvar och gör bort sig samt bryter ihop mer och mer.
2021-04-02, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Yes!!!! Blir att rösta för att ha kvar Madde på Måndag för min del
Hoppas det blir rösta ut på måndag, så det blir lite enklare judith ska UT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tydligen inte för nu är hon igång igen

Haha, låt Viktoria vara kvar så kommer det bli fullkomlig kaos i huset!
Medlem
Moscow99s avatar
Skrikungen kvar! Fy fan vad illa för allas trumhinnor. Dvs de som ännu inte är spräckta...
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Är genuint nyfiken nu, vad ser folk i Nardos som gör henne så populär?

Hennes kropp.
2021-04-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Mycket riktigt, Jockiboi är en slug jävel och väldigt duktig på att utnyttja media. Han hittar säkert på något som gynnar både han och Viktoria när hon kommer ut. Hela grejen att han skulle vara arg på henne är troligen bara charader.
100%. Han ÄLSKAR att hamna i skottgluggen, för det ger honom en möjlighet att utnyttja det. Absolut en charader. Att han tog bort sin story om VV lika fort som han la ut den är ett grovt bevis på det.

Han har ju för fan "All PR är bra PR" tatuerat på kroppen, bredvid "I<3hoes".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
För att hon plastikopererat sig? Inte fan finns det något annat än det som motiverar att hon ska få vara kvar...
Ja, just så... 🤔
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vilka samarbetspartners har hon förlora utöver Jockebööj? Och grejen med hela influencer-/influencer marketing-branschen är ju att funkar det inte med ett företag så finns det alltid andra. Bara för att ett företag har moral/vett nog att inte samarbeta med problematiska influencers, så finns det ALLTID företag som skiter i det, som väljer att inte ta ställning eller som bara tar avstånd från deras åsikter men inget mer. Företag vill sälja, och de går på räckvidd och engagemang. Så länge hon har följare och så länge hon skapar engagemang, oavsett hur, så kommer företag vilja jobba med henne. Och ju kortare tid hon får exponering, desto färre följare kommer hon få som hon kan utnyttja i marknadsföringssyfte.

Det finns influencers som fuckat upp det MER än VV gjort, men som fortfarande livnär sig på det. Även om cancel culture blivit en grej, så är det SÄLLAN det funkar i det långa loppet (edit: när det handlar om relativt små influencers/kändisar). Folk glömmer och går vidare, och det kommer alltid en ny skandal som överskuggar den gamla.

Sedan har jag EXTREMT svårt att tro att Jockebööj kommer ta avstånd från henne helt för all framtid. Han kommer dra nytta av det här, köra någon offentlig jävla intervention eller något med henne som lyfter honom som en sÅ FiN MänNiSkA SoM HjÄlPeR AnDrA. Han tar avstånd NU för att han får dålig PR om han INTE gör det - det betyder inte att han aldrig någonsin kommer jobba med henne igen. Det kommer bli en "AlLa FöRtJäNaR En TiLl ChAnS" och kopplingar till hans eget liv, sanna mina ord.

Du har alldeles för hög tro på mänskligheten. Kolla bara hur många som gillade henne förra året OCH som gillade Amilia. Vuxna människor ser inte igenom henne. Att vara dryg, sur och bitter räcker inte för att bli hatad och canceled, tyvärr.

Okej du har en viktig poäng där. Jag kan inte komma med motargument där för folk har skrämmande kort minne ibland när det gäller dåligt beteende, så fort någon tar på sig offerkoftan och drar en "förklaring/anledning" till varför de gjorde si eller så eller ber om ursäkt så finns det ju vissa som sväljer sånt med hull och hår (även om jag inte är en av dem) men hon åker ju på söndag, det är redan klart.

Däremot tror jag inte på att cancelkulturen har någon bra effekt vill jag inflika, om man vill "tysta/stänga ner" vissa människor så tror jag det får motsatt effekt, folk ser det som att det är synd om dem och "alla har minsann rätt att få synas osvosv" så då får de mer följare än vad de skulle haft än om man bara hade struntat i dem så att de kan gräva sin egen grav på sociala medier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fan Grodan får hybris nu.
Tack.
Jag gillar och uppskattar verkligen en skön diskussion. Man behöver inte gilla allt men det är så jävla viktigt att kunna lyssna. Oftast lär man sig också mycket. Man bryter sina egna fördomar väldigt ofta. Jag gillar det. Och jag gillar dig och moder väldigt mycket.

Alla älskar dig Grodan, du är stark och respektfull <3
2021-04-02, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Var inte så säker på det! Rösta på Emelie!!

Hela mammagruppen och insta röstar på Emelie nu när nardos är säker, hon klarar sig, rädda Madde och få ut Judith.
2021-04-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
yeeeeeeeeesss nardos är säker
Fan vad gött

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in