2021-04-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Intressant, fick inte Tess vara med?

tess firar sin syster födelsedag idag det är nog lite viktigare än en livesändning på instagram
2021-04-02, 15:15
Medlem
Rösta taskig i appen nu, dom ska få ett helvete
Medlem
Grattis till er som hatar Nardos. På måndag kommer hon bli utröstad
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess firar sin syster födelsedag idag det är nog lite viktigare än en livesändning på instagram

Jaha, ena horan firar den andra horan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Både ja och nej där, för visst mer exponering blir det ju såklart men hon kommer inte kunna livnära sig på att jobba som influencer om ingen vill jobba med henne, men visst jag förstår tänket att en sådan människa ska ha så liten följarbas som möjligt, men tänk bara hur kort tid hon varit där inne och hon har redan förlorat arbetsgivare och samarbetspartners så hon gör sig en björntjänst att ens vara där inne när hon beter sig på det där sättet.

Jag kan bara prata för mig själv, jag ser igenom henne och hennes beteende som en nyputsad glasdörr, ungefär lika genomskinligt, så även om hon skulle vara duktig på att manipulera så spelar det ingen roll för man borde se igenom det, jag tror folk gör det. BB riktar sig ju ändå till en äldre målgrupp (inte fjortonåringar) och jag tror att de flesta vuxna människor kan se igenom henne även om hon försöker spela på sympati, den bron brände hon ju redan första dagen när hon gick in och var dryg, sur o bitter.

Köper också den analysen.
Fan både du och moder resonerar jävligt vettigt.
2021-04-02, 15:16
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rösta taskig i appen nu, dom ska få ett helvete

Nej, får inte förknippa påsken med elakheter. Rösta snällt nu, men elakt nån annan gång.
2021-04-02, 15:16
Medlem
Mouchinos avatar
Jag röstade för att rädda Alex för om Vicky är på Jackie och kör någon slags utfrysning mot henne då ska hon ut. Översittare är det värsta jag vet, det är riktigt fult och gör personen lika ful som utövar det. Okej att man inte kommer överens men att helt utan provokation börja tråka någon går fetbort fört mig. Så Vicky får åka hem och gå en charmkurs om hur man beter sig mot sina medmänniskor!
2021-04-02, 15:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Både ja och nej där, för visst mer exponering blir det ju såklart men hon kommer inte kunna livnära sig på att jobba som influencer om ingen vill jobba med henne, men visst jag förstår tänket att en sådan människa ska ha så liten följarbas som möjligt, men tänk bara hur kort tid hon varit där inne och hon har redan förlorat arbetsgivare och samarbetspartners så hon gör sig en björntjänst att ens vara där inne när hon beter sig på det där sättet.

Jag kan bara prata för mig själv, jag ser igenom henne och hennes beteende som en nyputsad glasdörr, ungefär lika genomskinligt, så även om hon skulle vara duktig på att manipulera så spelar det ingen roll för man borde se igenom det, jag tror folk gör det. BB riktar sig ju ändå till en äldre målgrupp (inte fjortonåringar) och jag tror att de flesta vuxna människor kan se igenom henne även om hon försöker spela på sympati, den bron brände hon ju redan första dagen när hon gick in och var dryg, sur o bitter.

Hon är redan finito i branschen. Du har röstat för att hon ska få en chans att reparera det, synd.
2021-04-02, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Katti hänger med benranglet och Louis på Insta nu. Och nu stängde hon ner....
Hoppas de ska spela in en trekant
2021-04-02, 15:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jaha, ena horan firar den andra horan.
Hahahaha.
Du är fan rolig.
2021-04-02, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Köper också den analysen.
Fan både du och moder resonerar jävligt vettigt.

Tack Grodan, detsamma till dig, och respekterar dig för att du är en sådan person som respekterar en trots att du kanske inte alltid håller med personerna, men man kan ändå ha en vettig och givande diskussion, sådana människor är de bästa.
2021-04-02, 15:22
Medlem
Citat:

Vilka samarbetspartners har hon förlora utöver Jockebööj? Och grejen med hela influencer-/influencer marketing-branschen är ju att funkar det inte med ett företag så finns det alltid andra. Bara för att ett företag har moral/vett nog att inte samarbeta med problematiska influencers, så finns det ALLTID företag som skiter i det, som väljer att inte ta ställning eller som bara tar avstånd från deras åsikter men inget mer. Företag vill sälja, och de går på räckvidd och engagemang. Så länge hon har följare och så länge hon skapar engagemang, oavsett hur, så kommer företag vilja jobba med henne. Och ju kortare tid hon får exponering, desto färre följare kommer hon få som hon kan utnyttja i marknadsföringssyfte.

Det finns influencers som fuckat upp det MER än VV gjort, men som fortfarande livnär sig på det. Även om cancel culture blivit en grej, så är det SÄLLAN det funkar i det långa loppet (edit: när det handlar om relativt små influencers/kändisar). Folk glömmer och går vidare, och det kommer alltid en ny skandal som överskuggar den gamla.

Sedan har jag EXTREMT svårt att tro att Jockebööj kommer ta avstånd från henne helt för all framtid. Han kommer dra nytta av det här, köra någon offentlig jävla intervention eller något med henne som lyfter honom som en sÅ FiN MänNiSkA SoM HjÄlPeR AnDrA. Han tar avstånd NU för att han får dålig PR om han INTE gör det - det betyder inte att han aldrig någonsin kommer jobba med henne igen. Det kommer bli en "AlLa FöRtJäNaR En TiLl ChAnS" och kopplingar till hans eget liv, sanna mina ord.

Du har alldeles för hög tro på mänskligheten. Kolla bara hur många som gillade henne förra året OCH som gillade Amilia. Vuxna människor ser inte igenom henne. Att vara dryg, sur och bitter räcker inte för att bli hatad och canceled, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in