2021-04-02, 15:30
Medlem
__Alez__s avatar
Snälla jag ber låt det bli Judith som åker.
Medlem
Bye Bye Judith =)
Medlem
Så räddningen blir mellan Judith, Emelie och Madde. Svårt ändå, vete tusan vem av dem man ska rädda. Tror jag väntar med att lägga min röst in i det sista utifrån hur deltagarnas beteenden utvecklar sig under helgen.
Medlem
Ut med Judith på måndag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Okej, ut med mergim!
+1
Medlem
Vi måste rädda kvar Madde och Emelie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Yes!!!! Blir att rösta för att ha kvar Madde på Måndag för mina del

+1
Medlem
yeeeeeeeeesss nardos är säker
2021-04-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vi måste rädda kvar Madde och Emelie.
Emelie har sina fans redan. Jag kommer rösta kvar Madde. Judith ska ut!
2021-04-02, 15:31
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
men Mergim ditt jävla kukhuvud till brunnäsa

Hur kan du vara förvånad, var ju hyfsat givet val
2021-04-02, 15:32
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vilka samarbetspartners har hon förlora utöver Jockebööj? Och grejen med hela influencer-/influencer marketing-branschen är ju att funkar det inte med ett företag så finns det alltid andra. Bara för att ett företag har moral/vett nog att inte samarbeta med problematiska influencers, så finns det ALLTID företag som skiter i det, som väljer att inte ta ställning eller som bara tar avstånd från deras åsikter men inget mer. Företag vill sälja, och de går på räckvidd och engagemang. Så länge hon har följare och så länge hon skapar engagemang, oavsett hur, så kommer företag vilja jobba med henne. Och ju kortare tid hon får exponering, desto färre följare kommer hon få som hon kan utnyttja i marknadsföringssyfte.

Det finns influencers som fuckat upp det MER än VV gjort, men som fortfarande livnär sig på det. Även om cancel culture blivit en grej, så är det SÄLLAN det funkar i det långa loppet (edit: när det handlar om relativt små influencers/kändisar). Folk glömmer och går vidare, och det kommer alltid en ny skandal som överskuggar den gamla.

Sedan har jag EXTREMT svårt att tro att Jockebööj kommer ta avstånd från henne helt för all framtid. Han kommer dra nytta av det här, köra någon offentlig jävla intervention eller något med henne som lyfter honom som en sÅ FiN MänNiSkA SoM HjÄlPeR AnDrA. Han tar avstånd NU för att han får dålig PR om han INTE gör det - det betyder inte att han aldrig någonsin kommer jobba med henne igen. Det kommer bli en "AlLa FöRtJäNaR En TiLl ChAnS" och kopplingar till hans eget liv, sanna mina ord.

Du har alldeles för hög tro på mänskligheten. Kolla bara hur många som gillade henne förra året OCH som gillade Amilia. Vuxna människor ser inte igenom henne. Att vara dryg, sur och bitter räcker inte för att bli hatad och canceled, tyvärr.
Mycket riktigt, Jockiboi är en slug jävel och väldigt duktig på att utnyttja media. Han hittar säkert på något som gynnar både han och Viktoria när hon kommer ut. Hela grejen att han skulle vara arg på henne är troligen bara charader.
2021-04-02, 15:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Tack Grodan, detsamma till dig, och respekterar dig för att du är en sådan person som respekterar en trots att du kanske inte alltid håller med personerna, men man kan ändå ha en vettig och givande diskussion, sådana människor är de bästa.

Fan Grodan får hybris nu.
Tack.
Jag gillar och uppskattar verkligen en skön diskussion. Man behöver inte gilla allt men det är så jävla viktigt att kunna lyssna. Oftast lär man sig också mycket. Man bryter sina egna fördomar väldigt ofta. Jag gillar det. Och jag gillar dig och moder väldigt mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in