Citat:
Ursprungligen postat av
Cymbaltazzz
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.

Ja det är inte många likeables i årets säsong, var samma sak i Farmen.
Som det ser ut nu är det de två du nämner samt Annika jag inte stör mig på, resten kvittar.
Ska bli spännande att se hur det går i immunitetstävlingen på söndag och vem som kommer att bli utröstad om lag Nords planer faller väl ut!