2021-04-01, 19:55
Medlem
Som någon skrev så är Wrenckler min favorit också.
2021-04-01, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim.Morrison
Som någon skrev så är Wrenckler min favorit också.
Han stavas Wrenkler. Tyvärr så kommer de pakta ut honom om de hamnar i ö-råd.
2021-04-01, 20:01
Medlem
Har även en yngre släkting som har umgåtts med denna Ludvig, hört en del rykten om denna pojk.
2021-04-01, 20:04
Medlem
Citat:
Har även en yngre släkting som har umgåtts med denna Ludvig, hört en del rykten om denna pojk.
Ja men berätta då!
2021-04-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Han stavas Wrenkler. Tyvärr så kommer de pakta ut honom om de hamnar i ö-råd.

Vi får se vad som händer, men ganska säker på att det inte blir som du skrev.
2021-04-01, 20:08
Medlem
Citat:
Vi får se vad som händer, men ganska säker på att det inte blir som du skrev.
Lovisa sade ju att deras pakt att ta ut honom står fast.
2021-04-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Lovisa sade ju att deras pakt att ta ut honom står fast.
Pakter har förstört Robinson sedan Jürgen åkte ut. Ännu värre numera, när feminister styr pakterna. Jag kan inte se programmet när extremister som Johanna finns med.
2021-04-01, 21:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Precis hade ju räckt med en person från varje lag.

Fast då hade det ju inte varit lika roligt eller spännande att ta ut bara en person från respektive lag. Sen hade ingen hejat osv. Däremot tycker jag det är klart roligare när dom gör tävlingar där alla deltar.
2021-04-01, 21:55
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsentjej9
Blir förbannad på att mobbningen/utfrysningen mot Wrenkler i lag Nord.

Jag gillar Wrenkler. Han är favoriten. Gillade hur han tog upp hyckleriet med synen på jämställdhet i gruppen.

Han och Alexander är mina favoriter. Wrenkler är dålig på att komma in i gruppen och han är udda, men han är genuin och sig själv - och är jävligt kunnig och har hjälpt laget med att placera ut fiskenätet ute i vattnet, hittade chaga svampen etc. Han har kunskapen, de andra har inte det i laget. Dessutom har han visat att han är en tillgång i Robinson tävlingar. De behöver honom långsiktigt. Alla andra i lag Nord känns falska och korkade. Mycket rövslickeri. Ludvig speciellt - som känns mer som en lallare, falsk och jävligt korkad. Nä stör mig på honom som fan.

Fast oavsett hur jävla kunnig någon är skall man klara av att leva med fanskapet, vilket nog majoriteten avstår.
2021-04-01, 22:42
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Fast oavsett hur jävla kunnig någon är skall man klara av att leva med fanskapet, vilket nog majoriteten avstår.
Hade de verkligen varit strandade på en öde ö, hade han varit värd hur mycket som helst. Nu kommer produktionen med mat så de kommer inte att svälta ihjäl eller dö av skador som kan hända. Därför åker han nog ut vid första tillfälle de får att rösta på honom.
2021-04-01, 23:54
Medlem
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.
2021-04-02, 01:54
Medlem
Hayes fick sin firre tillslut hahah, härligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in