2021-04-02, 02:01
  #877
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.

Ja det är inte många likeables i årets säsong, var samma sak i Farmen.
Som det ser ut nu är det de två du nämner samt Annika jag inte stör mig på, resten kvittar.

Ska bli spännande att se hur det går i immunitetstävlingen på söndag och vem som kommer att bli utröstad om lag Nords planer faller väl ut!
2021-04-02, 05:59
  #878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Feministen är så söt dock. Synd att hennes åsikter gör henne 10 gånger fulare
Söt???? Hängpattar och 20-bast.....
2021-04-02, 06:14
  #879
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.
Elias?! ha ha

fåfäng callcenterchef med inställsam äckelattityd får mina varningsklockor stt ringa högt. Han skulle även kunnat jobba som arbetsledare på donken. Han har den äckliga stilen. Lågutbildad men som vill uppåt 🤣

Han kommer garanterat sticka folk i ryggen senare om det tjänar hans syfte.
2021-04-02, 10:11
  #880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.
Dennis är ju topp 1
2021-04-02, 11:02
  #881
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Försöker komma på vem jag gillar i årets säsong, det är nog bara Dennis och Elias egentligen.

Dennis har ju det där norrländska lugnet men i övrigt tycker jag att han är rätt grå och trist. Han pratar knappt och tar ingen plats.

Elias, däremot. Där snackar vi TV-material. Social, slug och charmig. Det ska bli roligt att följa hans fortsatta resa i Robinson. Hoppas bara att han inte ryker tidigt som exempelvis Hasse gjorde förra säsongen. Elias påminner mig väldigt mycket om Hasse.
2021-04-02, 11:10
  #882
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Hade de verkligen varit strandade på en öde ö, hade han varit värd hur mycket som helst. Nu kommer produktionen med mat så de kommer inte att svälta ihjäl eller dö av skador som kan hända. Därför åker han nog ut vid första tillfälle de får att rösta på honom.

Är väll inte överdrivet med mat eller?
2021-04-02, 11:13
  #883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Dennis är ju topp 1

Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Dennis har ju det där norrländska lugnet men i övrigt tycker jag att han är rätt grå och trist. Han pratar knappt och tar ingen plats.

Elias, däremot. Där snackar vi TV-material. Social, slug och charmig. Det ska bli roligt att följa hans fortsatta resa i Robinson. Hoppas bara att han inte ryker tidigt som exempelvis Hasse gjorde förra säsongen. Elias påminner mig väldigt mycket om Hasse.

Dennis är Robinson-Jonas light. En lite blekare kopia av Jonas men säsongen har bara börjat och vi kanske inte har fått se än vad han går för. Jonas var en utav mina favoriter förra året. Verkade sjysst, var duktig med en vinnarskalle och även en underdog som fick kämpa för att hålla sig kvar. Få se vilken roll Dennis kommer få i gruppen, om det blir något liknande.
2021-04-02, 11:29
  #884
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Är väll inte överdrivet med mat eller?
Inte överdrivet, men deltagarna vet att de inte kommer att svälta ihjäl som de skulle kunna göra på en riktig öde ö, om ingen kom och räddade dem.
Du överlever ca 3 dagar utan vatten och 30 dagar utan mat!
2021-04-02, 12:22
  #885
Medlem
mr.demons avatar
Är inte den indisk/lankesiska?? Tjejen lite aspig av sig?

Mest underhållande är ju i alla fall Hayes. Men tror inte han tar sig så långt. Alex gillar jag också. Samma med tjejen som hängde så bra. Hon verkar vara en fighter.
2021-04-02, 12:43
  #886
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Söt???? Hängpattar och 20-bast.....

Hallå, vi håller inte på med sexuell objektifiering här.

https://instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/p1080x1080/64506492_355489395135395_7315550479096383288_n.jpg ?tp=1&_nc_ht=instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=111&_nc_ohc=HAcdFQV1VyUAX8 wSbFh&edm=AP_V10EAAAAA&ccb=7-4&oh=aab8dbc341447f9b61f40dbb57090501&oe=608BE06 1

https://instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/p1080x1080/80021660_161041461973291_5777450234993543612_n.jpg ?tp=1&_nc_ht=instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=107&_nc_ohc=IEl4302i5NQAX-M5O3m&edm=AP_V10EAAAAA&ccb=7-4&oh=583d22819a215a37ea99d0de2f0faead&oe=608AC08 4
2021-04-02, 14:50
  #887
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Söt???? Hängpattar och 20-bast.....
att inte gilla hängpattar som kille utan runda hårda saker avslöjar din omedvetna homosexualitet
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-02 kl. 14:54.
2021-04-02, 14:53
  #888
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Hallå, vi håller inte på med sexuell objektifiering här.

https://instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/p1080x1080/64506492_355489395135395_7315550479096383288_n.jpg ?tp=1&_nc_ht=instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=111&_nc_ohc=HAcdFQV1VyUAX8 wSbFh&edm=AP_V10EAAAAA&ccb=7-4&oh=aab8dbc341447f9b61f40dbb57090501&oe=608BE06 1

https://instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net/v/t51.2885-15/e35/p1080x1080/80021660_161041461973291_5777450234993543612_n.jpg ?tp=1&_nc_ht=instagram.flwo4-1.fna.fbcdn.net&_nc_cat=107&_nc_ohc=IEl4302i5NQAX-M5O3m&edm=AP_V10EAAAAA&ccb=7-4&oh=583d22819a215a37ea99d0de2f0faead&oe=608AC08 4
Jag lyckas inte hitta hennes instagram, ge mig en bättre direktlänk till den, tack

Feministen anser alltid att hon får sexualisera sig själv (vara stolt över sin kropp, då man låtsas att det handlar om självändamålet i självkänsla & att må bra i sin kropp, där mannens blick dock är helt bortkopplad från den känslan, själva målet är således fördolt)

Har du någon aning om varför Joanna Swica och feministen hade likadan (för att inte säga samma ) svarta grodmans-baddräkter
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-02 kl. 15:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in