Citat:
Ursprungligen postat av
Plupph
kan någon förklara med hur det fungerar att ha olika konton? Vad är syftet och varför inte bara satsa helt med ett konto?
Har sökt i tråden men hittade inget om det, kan va jag som gjorde ett dåligt jobb dock
Varför måste det finnas ett syfte? Jag har ett huvudkonto och ett reservkonto ifall det skulle skita sig av någon anledning. Jag tycker om mitt
jobb och vill inte förlora möjligheten till att fortsätta utöva det så länge som jag kan.
Dessutom är man ju ganska korkad om man kör fullt ut på JH. Inte nog med att deras coacher är de grinigaste satarna i världen, de tar även minst €5 från din lön för en hittepå-avgift som tydligen bara de har när de skickar ut sina löner. Jobbar man för O4U så får man varenda cent av det man har tjänat, man har inte en massa fittor som stör en i ens arbete med att kommentera att man har missat att logga att target tycker om Sagan om Ringen. Bara en sådan regel som att man måste vara inloggad på Skype hela tiden när man jobbar för JH gör att jag hatar det fittföretaget något enormt.