2021-04-01, 12:38
Medlem
[quote=frekkinhead|75313236]Nej, det gör företagen JH och Oper4U. Targetsen betalar dock deras lön! ;-)

Är du helt "borta" eller?

vem betalar din lön då tycker du?

Har följt dina inlägg över tid ett tag och du är så jäkla patetisk och hittar på så mycket skit och alla ni som går på hans "sanningar" tråkigt för er
2021-04-01, 12:44
Medlem
kan någon förklara med hur det fungerar att ha olika konton? Vad är syftet och varför inte bara satsa helt med ett konto?
Har sökt i tråden men hittade inget om det, kan va jag som gjorde ett dåligt jobb dock
2021-04-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Min läckra, kåta Smulle, det senaste jag hörde var att hon är coach där men hon kan ha rört sig uppåt jag vet inte. Är inte i den branschen längre. Vet dock att GM är skapat av ett gäng från CC och de är i konflikt med Gyllene Cirkeln. Så en förhandling är på gång.
--

Att ni orkar! Har ni inget eget liv utan måste hålla på och spekulera i andra och deras görömål?

Sköt er eget och gör det bra istället!
frekkinhead|75218023] - du skriver så mycket skit och jag kan inte förstå hur ni andra kan gå på detta!? Hittepå saker om GC, Kretching, Kattis, Anders med flera.... finns ingen som helst substans i det. Bevisa dina påståenden om du kan .. frekkinhead!
Senast redigerad av StinaDenFina 2021-04-01 kl. 13:55.
2021-04-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaDenFina
--

Att ni orkar! Har ni inget eget liv utan måste hålla på och spekulera i andra och deras görömål?

frekkinhead|75218023] - du skriver så mycket skit och jag kan inte förstå hur ni andra kan gå på detta!? Hittepå saker om GC, Kretching, Kattis, Anders med flera.... finns ingen som helst substans i det. Bevisa dina påståenden om du kan .. frekkinhead!

Alla vet att han trollar, det är bara kul att driva med honom
2021-04-01, 15:16
Medlem
frekkinheads avatar
[quote=StinaDenFina|75322440]
Citat:
Nej, det gör företagen JH och Oper4U. Targetsen betalar dock deras lön! ;-)

Har följt dina inlägg över tid ett tag och du är så jäkla patetisk och hittar på så mycket skit och alla ni som går på hans "sanningar" tråkigt för er

Aaah yes!! Snälla! LET IT RAIN DOOOWN ON ME! (Dina spermier dränker mig) Fyfan vad kåt jag blir av att du är arg på mig *runkar framför ditt ansikte* aah jag kommer! Snälla skriv mer om hur du hatar mig! *Dansar naken och skakar min rumpa framför dig som en jävla galning!*
2021-04-01, 15:28
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

hahaha
2021-04-01, 18:11
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plupph
kan någon förklara med hur det fungerar att ha olika konton? Vad är syftet och varför inte bara satsa helt med ett konto?
Har sökt i tråden men hittade inget om det, kan va jag som gjorde ett dåligt jobb dock

Du förstår väl att dom som prata om det har 4 hjärnor och 8 armar? Har inte du det är det ingen idé att ha 4 rutor uppe även om det går.
2021-04-01, 18:26
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du förstår väl att dom som prata om det har 4 hjärnor och 8 armar? Har inte du det är det ingen idé att ha 4 rutor uppe även om det går.

Ja man måste ha 4 hjärnor och 8 armar annars går det inte
2021-04-01, 18:28
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
--

Förresten har jag redan bevisat med screens och liknande men du har inte följt tråden tydligt då fitt-moderatorerna raderade de flesta av mina inlägg. Du är en jävla idiot det är vad du är. *Skakar min röv framför dig medan jag strippar mig naken*
2021-04-01, 18:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

De som betalar min lön är ju tekniskt sätt JH och Oper4U, är DU helt borta eller är du helt jävla efterbliven? Vad står det på mina lönesedlar? JH och Oper4U så klart, eller står det "Smulle" kanske? Ugh, jag hatar idioter som är så efterblivna som dig. *Runkar framför din näsa*
2021-04-01, 19:21
Medlem
[quote=frekkinhead|75326513]
Citat:

De som betalar min lön är ju tekniskt sätt JH och Oper4U, är DU helt borta eller är du helt jävla efterbliven? Vad står det på mina lönesedlar? JH och Oper4U så klart, eller står det "Smulle" kanske? Ugh, jag hatar idioter som är så efterblivna som dig. *Runkar framför din näsa*

Klart att det är Smulle, pappisen golfar ju och betalar sina babycats (oss) för att vara stygga!
2021-04-01, 21:48
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plupph
Varför måste det finnas ett syfte? Jag har ett huvudkonto och ett reservkonto ifall det skulle skita sig av någon anledning. Jag tycker om mitt jobb och vill inte förlora möjligheten till att fortsätta utöva det så länge som jag kan.

Dessutom är man ju ganska korkad om man kör fullt ut på JH. Inte nog med att deras coacher är de grinigaste satarna i världen, de tar även minst €5 från din lön för en hittepå-avgift som tydligen bara de har när de skickar ut sina löner. Jobbar man för O4U så får man varenda cent av det man har tjänat, man har inte en massa fittor som stör en i ens arbete med att kommentera att man har missat att logga att target tycker om Sagan om Ringen. Bara en sådan regel som att man måste vara inloggad på Skype hela tiden när man jobbar för JH gör att jag hatar det fittföretaget något enormt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in