2021-03-25, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har inte sett han på evigheter. Tänk om han fått napp av någon kärring som sitter där i hans soffa. Iförd kortkort och nylonstrumpor utan trosor. Ska spara en bild så fort den lilla snuskhummern visar sig.

Jag såg han senast för kanske någon vecka sedan, ett tag så såg jag inte han på typ 1-2 mån innan han börja poppa upp en massa igen. Älskar hans taktik som han kör med varenda gång och som aldrig verkar funka särskilt bra.

"Det var du som ville ses och jag kan i helgen lova att ses då annars hejdååå"
Senast redigerad av EricBana87 2021-03-25 kl. 00:51.
2021-03-25, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Nej, men jag lovar att spara ner en bild åt dig o sådär så det kan ju kanske inte bara bli så mycket bättre o sådär eller vad säger du o sådär kanske?

Tack älskling, jag ska knulla dig till du gnyr!
2021-03-25, 01:26
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
När får vi höra dig berätta vad du vet om Kattis (största vidrigaste ludret i Jobba-Hemifråns historia)?

Åh, Kattis. Jag vet, jag vet... Kattis var ett jäkla helvete för branschen. Men hon var även Räven, det får vi inte glömma. Hon byggde upp JH till det mäktigaste chatt-företaget i Sverige och började dominera branschen för mycket tills G-C började sätta sig emot. Enda problemet var att Kattis hade mer kontakter än de visste, och hon var även tillsammans med Anders ett tag, och detta uppskattades så klart inte av G-C. För det var en sak som dessa gamla IT-holländarna verkligen var emot, och det var kärlek inuti koncernen. Det var dåligt för business.

...
Krechting: Dejan, jag vill att du berättar för mig ärligt nu... Den lille (Anders), han råkar väl inte ha någonting på gång med Räven där borta i Göteborg, va?

Vad skulle jag säga? Jag visste att om jag tjallade på Anders så skulle det vara över för honom, men jag visste även att om jag ljög för Krechting kunde det vara över för mig, så...

Jag: Nej, Julius, jag har inte sett något sådant.

Krechting: Är du säker?

Jag: Så klart.

Krechting: Okej, bra. Du är en bra grabb Dejan.
2021-03-25, 01:48
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Tack älskling, jag ska knulla dig till du gnyr!
Jag har en ny bild på vår favoritblatte annars om du är sugen?
2021-03-25, 01:54
Medlem
Citat:

Amir? Jag såg den också, han var en riktig sötnos på bilden, han verkar vara jävligt lack ikväll haha!
2021-03-25, 01:56
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Amir? Jag såg den också, han var en riktig sötnos på bilden, han verkar vara jävligt lack ikväll haha!
Är han någonsin glad? Sämre temperament går ju knappt att skåda. Johnny ligger väl på gränsen, men han är mer obehaglig tycker jag.
2021-03-25, 03:35
Medlem
Resplendents avatar
Citat:

Amir? Skicka gärna bilden på pm!

Hoppas ju att det är en rättvis bild tagen nyligen och inte för 20 år sedan.
Senast redigerad av Resplendent 2021-03-25 kl. 03:41.
2021-03-25, 03:38
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Åh, Kattis. Jag vet, jag vet... Kattis var ett jäkla helvete för branschen. Men hon var även Räven, det får vi inte glömma. Hon byggde upp JH till det mäktigaste chatt-företaget i Sverige och började dominera branschen för mycket tills G-C började sätta sig emot. Enda problemet var att Kattis hade mer kontakter än de visste, och hon var även tillsammans med Anders ett tag, och detta uppskattades så klart inte av G-C. För det var en sak som dessa gamla IT-holländarna verkligen var emot, och det var kärlek inuti koncernen. Det var dåligt för business.

...
Krechting: Dejan, jag vill att du berättar för mig ärligt nu... Den lille (Anders), han råkar väl inte ha någonting på gång med Räven där borta i Göteborg, va?

Vad skulle jag säga? Jag visste att om jag tjallade på Anders så skulle det vara över för honom, men jag visste även att om jag ljög för Krechting kunde det vara över för mig, så...

Jag: Nej, Julius, jag har inte sett något sådant.

Krechting: Är du säker?

Jag: Så klart.

Krechting: Okej, bra. Du är en bra grabb Dejan.

Vad är hennes roll i "Global Moderators" idag?
2021-03-25, 04:05
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Amir? Skicka gärna bilden på pm!

Hoppas ju att det är en rättvis bild tagen nyligen och inte för 20 år sedan.
Ja, jag har inte sett den tidigare åtminstone. Usch, hatar Smulle som du har som avatar Skickar pm till dig.
2021-03-25, 04:20
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ja, jag har inte sett den tidigare åtminstone. Usch, hatar Smulle som du har som avatar Skickar pm till dig.

Jag har ont i knäna min läckra kåta kvinna och väntar på kortisonsprutan och kan inte knulla Dig, Du får rida mig så NÄR kommer Du min läckra kåta kvinna? Skicka en bild på Din urläckra pussy så att jag kan runka min kuk. Suger Du kuk och sväljer min sperma? Svara senast 14 när Du kommer, har Du min adress? Två lampor tända på carporten. Love&kisses
2021-03-25, 04:33
Medlem
se8035s avatar
Dunderjohnny Sveriges bästa VD gillar inte blattarna i Jkpg, bara i bondhålan nässjö han har sin privatstrand. Kanske solar topless där i Sommar
2021-03-25, 05:20
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Vad är hennes roll i "Global Moderators" idag?

Min läckra, kåta Smulle, det senaste jag hörde var att hon är coach där men hon kan ha rört sig uppåt jag vet inte. Är inte i den branschen längre. Vet dock att GM är skapat av ett gäng från CC och de är i konflikt med Gyllene Cirkeln. Så en förhandling är på gång.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in