Citat:
Men nu tänker jag logiskt, varför skulle hon gå till hem till mgm för att festa och sova
enligt vad som framkommit så kände de inte varandra, de hade likat varandra på facebook bara, bodde i samma by men verkar inte ha varit vänner eller nära.
Hon går ut iklädd pyjamas, för mig är det rimligare att hon precis som andra flickor i byn går till affären, på tisdaglvällen-
där händer det nåt, de två stöter ihop med varann och han ber henne hänga med
går verkligen Elin hem till en relativt okänd kille klädd i pyjamas, det är frågan.
Elin bor hemma och ingen tycks sakna henne på tisdagskvällen, men systern börjar söka efter henne och får veta att Elin varit hos mgm och druckit sprit, han mgm uppger då att Elin lämnat honom vid två tiden tisdagnatt. Han enl uppgifter uppger också senare att han sett henne promenera vid 07 tiden onsdagmorgon-
min undran är
Elin verkar inte vara en tjej som hänger med killar och lever loppan hursomhelst..skulle hon verkligen gå hem till en okänd bybo och dricka sprit iklädd pyjamas,
det verkar inte likt henne hon verkar inte leva det livet liksom.
enligt vad som framkommit så kände de inte varandra, de hade likat varandra på facebook bara, bodde i samma by men verkar inte ha varit vänner eller nära.
Hon går ut iklädd pyjamas, för mig är det rimligare att hon precis som andra flickor i byn går till affären, på tisdaglvällen-
där händer det nåt, de två stöter ihop med varann och han ber henne hänga med
går verkligen Elin hem till en relativt okänd kille klädd i pyjamas, det är frågan.
Elin bor hemma och ingen tycks sakna henne på tisdagskvällen, men systern börjar söka efter henne och får veta att Elin varit hos mgm och druckit sprit, han mgm uppger då att Elin lämnat honom vid två tiden tisdagnatt. Han enl uppgifter uppger också senare att han sett henne promenera vid 07 tiden onsdagmorgon-
min undran är
Elin verkar inte vara en tjej som hänger med killar och lever loppan hursomhelst..skulle hon verkligen gå hem till en okänd bybo och dricka sprit iklädd pyjamas,
det verkar inte likt henne hon verkar inte leva det livet liksom.
Nämen snälla, driver du nu eller? Jag har ingen direkt erfarenhet av Höör men vad jag förstått så bodde dom bara några hundra meter ifrån varandra? Högst troligt är ju att dom kände varann var ex? Vänner? Bekanta ? Om man inte är vän på fb så känner man inte varann eller? Kanske varit ett par o sen blockar varann efter de? Och sedan blivit vänner igen? De står ju i pressen att hon var hos en vän på den gatan! Verkar inte likt henne att dricka o träffa killar i pyjamas? Kände du henne? Ingen utomstående vet ju med säkerhet vad som hänt än. Men din historia är den mest osannolika spekulationen i den här tråden