2021-03-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Inte jag heller. Är oerhört pedantisk vad gäller det! Tycker de brister mycket i hygien på alla möjliga sätt därinne.
Ja, det är smutsig, de tar på saker utan att trötta händerna, fötter på köksbordet. Jag pallar inte ens titta på hur de städar men förvånar mig inte om de tar en trasa och gör rent toaletten och sedan använder i köket. Nu har jag städerska men jag kan inte tro att hon någonsin skulle göra något dylikt, får jag hoppas. 😬😬😬
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyvärr bor hon nuförtiden i Kanada med ett hockeyproffs och försöker skaffa barn men de små liven väl inte fasta i hennes obehagliga livmoder. Ogillar henne skarp och vet endast detta för att jag läst det på någon jävla nyhetssida.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är inte annica en tvättäkta golddigger idag till han nhlspelaren i calgary?

Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ledsen att informera att det går bättre än du hoppas för Annica. Hon bor numera inte i Sthlm men fortsätter leva ett glamoröst o tillsynes dyrt liv! Numera är hon förlovad med Elias Lindholm, hockeyspelare i NHL!

Aarrrgh! Jag blir galen!
Får hoppas hon blir våldtagen av en rabiessmittad älg i full hockeyutrustning med lönnsirap på ollonet.
Bra att hon inte är kvar i Sverige iallafall.
Slut på OT. Ber om ursäkt.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Varför pratar Vickan om hennes tid i huset som om hon spenderade fyra vintrar där inne? Åkte inte hon ut efter typ 42 dagar?
Favvis-Contris påpekade detta tidigare idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
En annan reflektion - Victoria var inne i 42 dagar förra säsongen. Den här säsongen är uppe i 45 nu, så kan hon omedelbart sluta med sina föredrag i hur det går till i huset? Dessa deltagare har haft en LÄNGRE upplevelse än henne. Skäms hon inte?

Man hade ju önskat att någon skulle komma på detta och påpeka det för henne, men det är väl att hoppas för mycket.
2021-03-31, 20:43
Medlem
Jag har en bekännelse att göra: jag ångrar att jag röstade ut Therese nu när pakter tillåts, jag tror att hon hade desperat gett sig an pakt-snack med Pedram. Men det är enbart pga paktande jag skulle vilja se henne nu igen och inte pga hurdan hon var.

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äckel-Annika var en falsk råtta! Hon förtjänade verkligen att få en skitstövel som Marcello efter vad hon gjorde mot sin pojkvän och även andra nära och kära därhemma.
Jag hoppas verkligen att hennes glamorösa liv som inflyttad stockholmare gått totalt åt helvete och att hon får sälja sin kropp för en hundring per kund. Det jävla äcklet!

Sorry för OT men jag har lite personlig inblandning i lögnerskans bravader och blir rosenrasande bara jag läser hennes namn.

MVH/Gnomegirl.
Jag vill inte göra dig besviken men jag är bergsäker på att hon nyss har flyttat till Kanada ihop med sin nye pojkvän även lovande NHL-Talang. Livet verkar leka för henne. Ta NHL talang med en nypa salt men något sådant var det råkade klicka in mig i en artikel om henne och nya kärleken på Aftonbladet ca ett halvår sedan.

Edit: tiden går tydligen väldigt fort haha två år sedan var det visst. Inte ett halvår..

https://www.expressen.se/noje/annica-englunds-nya-lyxliv-med-nhl-stjarnan-i-kanada/
2021-03-31, 20:43
Medlem
OMG MADDE SKÄMMER UT SIG. NI BORDE HA PÅ LIVEN. HON SA NYSS TILL VICTORIA ATT HON TAGIT ETT Steg tbx från henne bara för att HON hänger med adrian och hon ser det som ett underliggande hot
2021-03-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Märklig uppläxning då användaren själv önskat livet ur Ponne och skrivit att hen ska spränga Nardos trapphus.
Ja, men just det där med foster verkar vara känsligt för en del kvinnor. Jag tycker man får skämta om allt.
2021-03-31, 20:44
Medlem
Men nu får väl fan Madde ge sig. Jag skäms
2021-03-31, 20:45
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
OMG MADDE SKÄMMER UT SIG. NI BORDE HA PÅ LIVEN. HON SA NYSS TILL VICTORIA ATT HON TAGIT ETT Steg tbx från henne bara för att HON hänger med adrian och hon ser det som ett underliggande hot
Jag sitter med en skämskudde nu.
2021-03-31, 20:45
Medlem
aina08s avatar
Har Mergim fått lämna ännu...?
2021-03-31, 20:46
Medlem
Madde för helvete.
Medlem
Pnugknugens avatar
Madeleine behöver söka hjälp.
Det fort som fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Ellerhur asså hon påminwr mig om Amilia mer och emr för varje dag som går. Hon ligger nu på min shitlist. Alla ba "Hon är så ärlig" Nej hon är inte ärlig, hon är falsk

I Agree

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in