2021-03-31, 20:37
Medlem
herpesvårtas avatar
Varför pratar Vickan om hennes tid i huset som om hon spenderade fyra vintrar där inne? Åkte inte hon ut efter typ 42 dagar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Hahaha Hon har för fasiken sin agenda och vet precis hur och vad hon gör/ska göra. Lömsk är vad hon är! Hon har nog övat länge hemma i sin källare.

Enligt mig är det just därför hon förtjänar att vinna! Taktisk, gjort sin hemläxa och har ett mål som hon gör allt för att uppnå o om det fortsätter såhär så har hon iaf min röst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Emelie är så falsk det är sjukt

Eller hur. Såg ett klipp med Carolina Gynning i BB...ser definitivt likheter med Emelie. Scenen är din Emelie. Vinna kommer hon dock aldrig göra. Känns tryggt ändå!
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
hahahaha smarta människor tänker samma Vajre gång någon av hennes vänner bråkar går hon undan för att vara så neutral som möjligt. Hon är en fasad
Det har jag också märkt. Hon var en favorit men nu är hon en av dem jag gillar minst. Folk som inte tittar på liven ser inte hennes falska sida därför har hon så många följare
2021-03-31, 20:38
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså för en stund sen när jag såg hur Adrian tittade på Tanja i s2 så skulle man kunna tro att han flirtar med henne och OM han gör det så är han smart. Om Tanja skulle gå på det (det tror jag inte) så har han hennes lojalitet och det skapar i sin tur intriger mellan tjejerna i bästa fall (för Adrian) så blir det drama och osämja. Samtidigt som Adrian bara kan luta sig tillbaka och chilla tills nästa utröstning. Tror faktiskt han vill få tjejerna att tro att han är intresserade och sen när fått dem dit så backar han.

Samma sak gör han med Nardos.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-31 kl. 20:41.
2021-03-31, 20:38
Medlem
Citat:

ja hon blir bara falskare för varje dag som går
2021-03-31, 20:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Usch! Skulle bli sjukligt smal därinne då jag inte velat äta eller peta på någonting i huset som inte sanerats noggrant innan.

Inte jag heller. Är oerhört pedantisk vad gäller det! Tycker de brister mycket i hygien på alla möjliga sätt därinne.
2021-03-31, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ketchup <3 snälla, jag gillar ju dig. Inte varit inne på så länge i tråden nu o så ser jag detta.
Annica, kanske inte var top-of-the-life-period varken I Big Brother, eller åren sedan dess - men skriv inte sådär <3 Snälla?
Sorry om du tar illa upp men i min värld får man vara elak. Men ja, det kanske var grovt för de som är känsliga för just det ämnet.
2021-03-31, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Enligt mig är det just därför hon förtjänar att vinna! Taktisk, gjort sin hemläxa och har ett mål som hon gör allt för att uppnå o om det fortsätter såhär så har hon iaf min röst!

Nja. Kräks på hennes taktik och ego!
Medlem
Citat:

Gillade verkligen henne innan men hon har börjat falla som en sten för mig. Hon ger mig mean girl vibbar.
Medlem
Spajdors avatar
Har inte Madde varit där inne i "2 veckor" väldigt länge nu?
2021-03-31, 20:42
Medlem
Citat:
Det har jag också märkt. Hon var en favorit men nu är hon en av dem jag gillar minst. Folk som inte tittar på liven ser inte hennes falska sida därför har hon så många följare

Ellerhur asså hon påminwr mig om Amilia mer och emr för varje dag som går. Hon ligger nu på min shitlist. Alla ba "Hon är så ärlig" Nej hon är inte ärlig, hon är falsk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in