2021-03-31, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackelhus
Nu har jag aldrig läst den här jävla kärringens verk men fy fan vilka värdelösa fucking böcker! Samma som med 50 shades of shit. Människor är helt enkelt värdelösa jävla avskräden och gillar sånt här skit. Som person är det uppenbart för alla med lite intutition att hon är VEDERVÄRDIG. Varför ska jag behöva leva i ett samhälle där man måste låtsas så jävla mycket. Blääää

Zombiesjukan kom och ta oss!
Ja det är lätt att bli misantropisk.
Citera
2021-03-31, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Vilken idiotisk och fantasilös present, en författarinna har noll fantasi?

En sådan gåva är en förödmjukelse, han får 1% av lägenheten, varför kan han inte få en present som är 100% hans? En dyr klocka har han kanske redan fått men varför inte en sportbil? En dyr pistol, kanske ett japanskt svärd- katana, de kan kosta hundratusentals kronor.

Läckberg har blivit en tjock kärring, han har säkert en stor kuk som hon gillar att rida, men han har nog tröttnat på henne och får inte samma stånd längre, hon är väl mitt uppe i menopaus, slutar ha mens.. vilket kommer sänka hennes ämnesomsättning ytterligare.
Ja det håller inte länge till. Simon kommer inse att kuken blir hårdare av friskare och yngre kött. Frågan är om han överlever en skilsmässa med CL, ha verkar ju helt tappad och hon verkar ligga på Stalinnivåer.
Citera
2021-03-31, 19:08
Medlem
2,5 m2 av lägenheten..symboliskt får man plats med en hundkorg på den ytan.
Citera
2021-03-31, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frizzy
tillhör det mest bisarra jag läst.

hon måste ju vara helt sinnessjuk.
Väl talat!!!
Citera
2021-03-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
En procent, perfekt. Som delägare kan även han få rot-avdrag.

Övertygad om att det finns någon praktisk anledning till denna förändring, kanske kopplat till renoveringen av nya sommarhuset och behov av RUT/ROT-utrymme. Dvs en praktisk anledning och ingen maktdemonstration bakom en sådan ”gåva”
Citera
2021-03-31, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Övertygad om att det finns någon praktisk anledning till denna förändring, kanske kopplat till renoveringen av nya sommarhuset och behov av RUT/ROT-utrymme. Dvs en praktisk anledning och ingen maktdemonstration bakom en sådan ”gåva”

detta kan säkert ligga bakom, Hon kunde ju delat samtisigt. Dom
har ju trots allt ett barn,,, men detta e ju feminist sverige där svenska män älskar undergivenhet och att slippa betala för kaffet för sin kvinna. Annars e hon nu en golddigger..🤣🤣🤣 Läckberg tror jag e ganska generös, hon snålade ju inte mot exmannen snuten.
Citera
2021-04-01, 06:07
Medlem
Manjakiss avatar
Läckberg har det där galna ”frikyrkliga-stirret” som Carola och Ebba Busch.
Dom kvinnorna med den tokiga blicken brukar ofta vara riktiga knullmaakiner😈
Citera
2021-04-01, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/56KO8W/lackbergs-dyra-paskpresent-till-maken

Det här är helt fascinerande. Alltså va? "Valpen, här har du lite brödsmulor, kom till mamma." Varför inte ge något alls? Oitroligt kul, fattar inte gigolon hur offentligt förnedrad han blir? Eller har valpen varit otrogen och mamma ger lite offentlig bestraffning på detta vis? Är Camilla orolig att valpen skulle cashat ut om hon gav honom 10%?

Undrar om det blir separation och skilsmässa snart. Genom att ge Simon en procent så kan han bo i lägenheten tills han kommer på fötter igen, precis som hon köpte en lägenhet till Martin Melin efter skilsmässan. Martin Melin lämnade tillbaka den efter ett tag som det var överenskommet mellan dem.

Simon kan inte bo kvar i lägenheten utan att vara ägare, om brf inte godkänner andrahandsuthyrning, eller bara godkänner 1 år i taget. Så här brukar föräldrar göra som köper lägenhet åt sina barn. Barnen skrivs som 1 % procents ägare för att Brf inte ska kunna säga något om att barnen bor i lägenheten.

Så jag tror att det är skilsmässa på gång. Camilla är inte gift så länge med varje karl, och de har ju barn också så nu är det dags för nästa karl. Hon är ju rik om än fet så det blir nog inga problem.
Citera
2021-04-01, 08:22
Medlem
Här hittade jag en artikel om hur Camilla fixade lägenhet till Martin Melin vid skilsmässan, som hon fick tillbaka sen. Låte som samma upplägg nu. Jag tror att Simon är på väg ut ur äktenskapet.

https://www.expressen.se/noje/lackbergs-miljonkop--till-exet-martin-melin/
Citera
2021-04-01, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Undrar om det blir separation och skilsmässa snart. Genom att ge Simon en procent så kan han bo i lägenheten tills han kommer på fötter igen, precis som hon köpte en lägenhet till Martin Melin efter skilsmässan. Martin Melin lämnade tillbaka den efter ett tag som det var överenskommet mellan dem.

Simon kan inte bo kvar i lägenheten utan att vara ägare, om brf inte godkänner andrahandsuthyrning, eller bara godkänner 1 år i taget. Så här brukar föräldrar göra som köper lägenhet åt sina barn. Barnen skrivs som 1 % procents ägare för att Brf inte ska kunna säga något om att barnen bor i lägenheten.

Så jag tror att det är skilsmässa på gång. Camilla är inte gift så länge med varje karl, och de har ju barn också så nu är det dags för nästa karl. Hon är ju rik om än fet så det blir nog inga problem.
Mycket troligt. Stackars gigolon Simon går i princip lottlös från Svart Änkan.
Citera
2021-04-01, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Mycket troligt. Stackars gigolon Simon går i princip lottlös från Svart Änkan.

Varför skulle det vara synd om Simon? Det är Camilla som jobbat ihop pengarna. Han har en egen karriär och kan försörja sig och flickan
Citera
2021-04-01, 14:10
Medlem
Det är knappast någon gåva då han måste betala för sin andel på drygt en kvarts miljon kronor. En gåva hade varit om hon inte krävt någon betalning i gengäld.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in