Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-26, 17:00
  #541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det är bara så omoget att ligga runt i den åldern. Hon har gäddhäng nu också på underarmarna.

Vi får se vad du säger när du kommer till Läckbergs ålder. Antar det blir kloster för din del då. Där har du ju också allt tid i världen att se över dina fysiska attribut.

För där lär det inte bli åka av!

Eller är du möjligen en åldrig själv med en redig kulmage? Som föredrar damer i de yngre åldersklasserna, som är fastare i fläsket.
__________________
Senast redigerad av Klasina 2015-08-26 kl. 17:03.
Citera
2015-08-26, 18:59
  #542
Medlem
Har Läckberg struma? Hon ser ut som den där manliga skådespelaren, som hade enorma glosögon.
Citera
2015-08-26, 19:22
  #543
Medlem
Det heter inte gäddhäng, det heter änglavingar...
Citera
2015-08-26, 19:46
  #544
Medlem
Skådespelaren namn med de stora glosögonen var Marty Feldman.
Citera
2015-09-06, 09:51
  #545
Medlem
Enydrions avatar
Man får väl förmoda att hon börjar bli bankrutt?

Från expressen ang flyktingkatastrofen http://www.expressen.se/noje/samir-o...-flyktingarna/

Citat:
Under lördagen meddelade även författaren Camilla Läckberg att hon och hennes manager och affärspartner Christina Saliba skänker 10 000 kronor var

"Det kunde varit våra barn. Vi får aldrig sluta bry oss. Vi får aldrig sluta hjälpa. Sverige är stort vi har plats. Vi kan hjälpa. Det som sker angår oss alla. Tillsammans gör vi skillnad", skriver författaren på Instagram.

Jaha, så hennes barn kan få ekonomisk hjälp närsomhelst bara det inte överstiger 10 000 kr eller så
__________________
Senast redigerad av Enydrion 2015-09-06 kl. 09:54.
Citera
2015-09-06, 10:20
  #546
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Man får väl förmoda att hon börjar bli bankrutt?

Från expressen ang flyktingkatastrofen http://www.expressen.se/noje/samir-o...-flyktingarna/



"Det kunde varit våra barn. Vi får aldrig sluta bry oss. Vi får aldrig sluta hjälpa. Sverige är stort vi har plats. Vi kan hjälpa. Det som sker angår oss alla. Tillsammans gör vi skillnad", skriver författaren på Instagram.

Jaha, så hennes barn kan få ekonomisk hjälp närsomhelst bara det inte överstiger 10 000 kr eller så


Med tanke på att hennes aktieutdelningar 2012 och 2013 var 16 miljoner så skulle det väl bara bättre om hon höll käft om hur "mycket" hon skänkt ?

http://www.dn.se/ekonomi/rekordutdelning-for-lackberg/
Citera
2015-09-06, 10:50
  #547
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Har Läckberg struma? Hon ser ut som den där manliga skådespelaren, som hade enorma glosögon.

Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Skådespelaren namn med de stora glosögonen var Marty Feldman.

Faktiskt så ser dom rätt snarlika ut vid en snabb titt.
Citera
2015-09-06, 12:25
  #548
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Man får väl förmoda att hon börjar bli bankrutt?

Från expressen ang flyktingkatastrofen http://www.expressen.se/noje/samir-o...-flyktingarna/



"Det kunde varit våra barn. Vi får aldrig sluta bry oss. Vi får aldrig sluta hjälpa. Sverige är stort vi har plats. Vi kan hjälpa. Det som sker angår oss alla. Tillsammans gör vi skillnad", skriver författaren på Instagram.

Jaha, så hennes barn kan få ekonomisk hjälp närsomhelst bara det inte överstiger 10 000 kr eller så

Att hon inte skäms. Om jag var mångmiljonär och bara gav 10 000 kr så skulle jag hålla käften om det.
Citera
2015-09-06, 13:01
  #549
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Att hon inte skäms. Om jag var mångmiljonär och bara gav 10 000 kr så skulle jag hålla käften om det.

Tror hon behöver sin kosing för att ta hand om den väntade ungen. I den åldern hon är finns stor risk att barn blir mongolider. Hon är ju för fasen rent för gammal för att valsa runt i sänghalmen. Hon borde stå på nåt soppkök för röda korset eller nåt, inte fläka ut sig med den där tonårsvalpen hon asar kring med. Patetsik tant är var hon är.

Citera
2015-09-16, 03:57
  #550
Medlem
Kaendiss avatar
Efter att the mature Camilla Läckberg låtit pojkspolingen Simon Sköld komma till skott, väntar paret nu en flicka:

http://www.expressen.se/noje/camilla...-liten-flicka/

Den mogna deckardrottningen berättar om unge Simons reaktion på barnets kön:
Citat:
"Simons spontana kommentar när vi såg resultatet var "åhhh jag är sååå rökt"....."

Taggförslag: #tuberkelkräm #relationspoffare #candyboy #kärleksvännerinöd #ekonomiskbehållning
Citera
2015-09-16, 05:43
  #551
Medlem
William Hainess avatar
Jösses.

Det är väl en sak att skaffa en yngre leksak, men rekommendationen är inte att bilda en familjen med densamme. Man får väl önska lycka till och hoppas han inte sjappar om ett par år.
Citera
2015-09-16, 16:20
  #552
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Har Läckberg struma? Hon ser ut som den där manliga skådespelaren, som hade enorma glosögon.
Har också varit min tanke, en avbild av Marty .. Inte läst igenom tråden men pinat mig genom en bok av henne Hur kan hon sälja så mycket är för mig ofattbart , taffligt och så jävla infantilt skrivet , WT-patrasket som stakar sig igenom böckerna antar jag
Hur går det med toyboyen och den blivande ungen ? Någon som vet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback